Teddeh 0 Report post Posted February 21, 2012 Har begynt å game litt bf3 i blandt, men er litt mer gøy dersom man spiller med noen som kan det i squads, framfor random stathunter noobs som det er altfor mange av der ute. Add meg gjerne som friend i spillet Kravall-Teddeh Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted February 21, 2012 Er nok en del gamle travere her inne ja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted February 21, 2012 Er fortsatt liv i gamle skrotter 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted February 21, 2012 Selv er jeg ikke noen BF3 spiller, men kan gi noen tips fordi Endel av de som spiller hos oss sitter på mumble og prater mens de spiller. Mange tafsete folk som sitter der Kan se hvordan koble til mumble-servern vår her: http://www.battlefield.no/om/bfno/regler/mumble_voip Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emi 2 Report post Posted February 21, 2012 Halla Teddeh! Selvfølgelig gamer vi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted February 21, 2012 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cali 1 Report post Posted February 22, 2012 Alle moromennene er jo på PC. :/ 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daffman 5 Report post Posted February 22, 2012 seff er gammeltraverne i live^^. Gøy med litt bf3 med gofolk^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted February 22, 2012 Bare jeg slipper claymores, USAS, granater, SOFLAM, noobtube, RPG helvete, dørundthjørner, cheatere, fæle menn med mortarglitch på metro, , og en del annet... Gamer litt uansett. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cthulu 8 Report post Posted February 22, 2012 Gamer på PS3 for tiden, i vente på ny spillemaskinrigg. Quote Share this post Link to post Share on other sites