Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
re[w]eX

Jets 101

Recommended Posts

Hadde mitt beste game i et fly noensinne i gårkveld, men idag er jeg litt bitter. Jeg spilte rush på Operation Firestorm. Jeg var ikke ute av flyet i løpet av hele gamet, fikk 11 kills, krasja i bakken en gang og ble skutt ned en annen. Det jeg reagerte først på var at jeg ikke fikk noen unlocks, selv om jeg ikke mangla mye for å få stealth.

Når jeg sjekka battlelog idag, ser jeg at jeg ikke har fått registrert et eneste kill Thunderbolt'en. Jeg sjekka også gamet. Der står det at en nisse med 500+ i jetscore ble tildelt "Top Jet" i gamet.

Er det slik at flya i rush ikke kan benyttes for å unlocke jet-unlocks, eller har jeg vært uheldig med en bug her? Men jeg burde likevel fått "Top Jet"!

Fly i rush teller på lik linje med fly i conquest. Skal ikke prøve å gjette på årsaken til det som skjedde, men det første som faller meg inn er en bug som gir delay på oppdatering.

Ellers kan det tenkes at du spilte på en unranka server...

3k score i fly ja.. du kan jo prøve å dra på hvilken som helst map med fly og få den scoren igjen på 10min maks, med mindre du er verdens værste pilot. oh nvm

Fly i rush teller på lik linje med fly i conquest. Skal ikke prøve å gjette på årsaken til det som skjedde, men det første som faller meg inn er en bug som gir delay på oppdatering.

Ellers kan det tenkes at du spilte på en unranka server...

Neppe unranka, spilte flere games på serveren og fikk unlocka noen siktemidler til div. våpen.

3k score i fly ja.. du kan jo prøve å dra på hvilken som helst map med fly og få den scoren igjen på 10min maks, med mindre du er verdens værste pilot. oh nvm

Blir ikke god før du har flydd litt veit du.

Jeg merket at jeg har blitt litt utskjemt den siste tiden hvor jeg kun har spilt B2K :p Jeg er vandt med totalt luftdominans mot F35, så det var litt uvant å spille på caspian å møte sikkelig motstand igjen. Men det gikk fint det, dominerte der også, helt til jeg traff en veldig dyktig fra det andre laget som fløy med stikke, herregud så frustrerende :iiiiik:

• Like 1