Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Roy-Inge

Er folk lei BF3?

Recommended Posts

Enda fullt kjør med BF2 etter 4 mnd? Dude, det var enda fullt kjør etter 4 åR...

SLå DEN. Fortsatt megapopulært i 2008 (lansert i 2005), og mer enn det..

Counter-Strike.. Slått..

(Slutt å kast stein! Jada, jeg skal pelle meg ut av tråden deres :p)

Synes spillet bare blir bedre for hver dag som går.. Spiller stort sett gulf, men prøver å rulere alle kartene slik at jeg ikke blir så fort lei :cool:

Hvor blir det av patchen?

Edit: Skulle sendt DICE på arbeidsleir i Sibir entur, så de fikk ræven i gir.

• Like 1

Jeg merker også stor nedgang i aktiviteten hos bf.no og andre servere, spesielt sammenlignet med BF2 sin levetid. Det var enda fullt kjør med BF2 etter fire mnd.

Jeg merket selv at jeg gikk alt for fort lei, å det skyldes nok i hovedsak at de har beveget seg bort fra battlefield i retning MW. Alt går mye fortere, og alt for små baner. Til og med B2K banene nerfet de! Jeg håper dice/EA innser feilene de har gjort ved å svikte fansen på denne måten. å soflam/javelin gjør det heller ikke bedre. Men jeg er ikke helt lei, jeg har lyst å spille det mer, men etter patch nr 2 har spillet blitt helt jævlig ustabilt med lagg og CTD. Men de gangene jeg for spilt uten problemer er det gøy, men det er ikke noe BF2...

Enda fullt kjør med BF2 etter 4 mnd? Dude, det var enda fullt kjør etter 4 åR...

SLå DEN. Fortsatt megapopulært i 2008 (lansert i 2005), og mer enn det..

Mindre i dag selvfølgelig, men fortsatt populært. Det har nå flere spillere enn BC2 fra 2010... Haha ;):D

Ja ikke minst, spilte BF2 i flere år etter lanseringen, ikke strekk da vel å merke. Etter 4-5 mnd (som BF3 nå har vært ute) så var det enda lange køer på bf.no sine servere, å generelt sett en mye bedre stemning på serverene :)

@ trådstarter

Ikke slik lei at jeg har lyst og hive det, mer mett atm. Venter spendt på neste patch:)

Som heli-hore fra BF2-tiden så er jeg meget skuffet.. Derp TVG til de tusener.. Huff, EA har virkelig fått det til nå..

Og til deg xAncalagonx..

Javisst, ECM fungerer, men til en viss grad.. Om du får 3-4 javelin's på deg, så hjelper det ikke når du bruker ECM, du er dead meat. (Overdriver jeg når jeg sier jeg får så mange i trynet, hver gang jeg flyr heli? Nei, mener ikke at jeg gjør det.. Alle engineer noobs flyr jo rundt med Javelin)

Blir spennende og se hvordan attack heli eller air generelt blir etter patch. Jeg er iaf ikke lei bf3 så lenge jeg får fly heli uten random :hitler::lol:

Haha... OMG.

Ny expansion til BF3 ja, og gjett hva det blir? BF3:Close Quarters...

- http://www.battlefie.../close-quarters

Jeg så den komme, jeg Så den komme. :panic::cursing::argh:

"Alt fra kontorlokaler til soverom, skal kunne gjevnes med jorden. Battlefield: Close Quarters kommer også med nye våpen, assignments og dogtags."

/BF-dead...

JYczY.jpg

Edited by Grasli
  • Like 2

Her på bruket kjennetegnes BF3 ved at alle whiner. Battle.no var nødt til å kaste inn håndklet og serverene til Battlefield.no har mye ledig plass. Så vidt meg bekjent finnes det ikke andre store, norske tilbydere. Hos Webhallen i nabolandet er det ørten servere og alltid kø for å komme inn på nesten alle. Kan noen forklare meg hvorfor det er slik? Har all whiningen kvalt oss - for meg er det et paradoks at noen av de som klager mest og høyest også er de som spiller mest. Anyone?

Haha... OMG.

Ny expansion til BF3 ja, og gjett hva det blir? BF3:Close Quarters...

- http://www.battlefie.../close-quarters

Jeg så den komme, jeg Så den komme. :panic::cursing::argh:

"Alt fra kontorlokaler til soverom, skal kunne gjevnes med jorden. Battlefield: Close Quarters kommer også med nye våpen, assignments og dogtags."

/BF-dead...

JYczY.jpg

Ikkje ver so sikker på det, store delar av BF3-miljøet er av den nye garden som kom frå MW2. CQC appellere difor eindel til dei, det er oss som kjem fra '42 og bf2 som likar dei store åpne flatene som ikkje er interessert i dette. Battlefield 2 hadde jo 2 DLC/expansions og det tok ikkje livet av spelet. Er ein ikkje interessert i CQC er det jo berre å ikkje kjøpe denne DLC-pakka, det er jo planlagt ei hardware-expansion fram i tid. Sjølv kjem eg ikkje til å kjøpe eit einaste DLC, er fornøgd med karta som er tilgjengelig.

Her på bruket kjennetegnes BF3 ved at alle whiner. Battle.no var nødt til å kaste inn håndklet og serverene til Battlefield.no har mye ledig plass. Så vidt meg bekjent finnes det ikke andre store, norske tilbydere. Hos Webhallen i nabolandet er det ørten servere og alltid kø for å komme inn på nesten alle. Kan noen forklare meg hvorfor det er slik? Har all whiningen kvalt oss - for meg er det et paradoks at noen av de som klager mest og høyest også er de som spiller mest. Anyone?

For min del er jeg bare lei det. Det er ikke min type spill. Jeg vil ha et spill hvor jeg ikke trenger å velge mellom å redde en kar eller å skyte en fiende. Jeg vil kunne skyte fienden, kaste en røykgranat, vente på at røyken skal bli effektiv, og så redde dusten som fant ut at han ville bli skutt. Noen ting er for svake, andre for kraftige. Også det evige fokuset på poeng, med tanke på hvor mange stats horer det finnes på spillet. Joda, spille blir ikke ødelagt av at en dust nekter å gi meg ammo, men den følelsen av at ingen gidder å hjelpe, mot at 30 mann (snart 60....) er ute etter å hjelpe meg med å drepe fienden, er temmelig forskjellig...

Det er flere norske enn svenske på Webhallen btw. Det er ikke kult å spille på Norske servere og det er ikke kult å bidra til Norsk spill-community muligvis? Dessuten så har man ikke tid til å vente på at en server fyller seg opp, instant action - NOW - og spillerne velger gjerne quickmatch eller en server med folk på. At EA lyver og kjører penger før kvalitet er sikkert nok til å "piss off" en del veteraner, og at spillet dessuten er et konsoll spill føles som et svik for en en del lojale fans. Mangel på fokus på teamplay og økt fokus på KD er sikkert med på at folk gir opp. Man spiller på objective og oppdager pluttselig at man er 1 av 32 spillere på sitt eget lag som gjør det. Jeg vet ikke om det er whine eller om spillet helt enkelt er noe annet en hva jeg forventet meg, jeg håpet på teamplay og fikk et drapsmonster på skjermen min - det ser forjævlig kult ut, men jeg går fort lei når det ikke er noe teamwork. Jeg merker at jeg går mer og mer inn på kjøttkverna Metro for bare å ligge i et hjørne (som alle andre) og trykke på skyte knappen på min for å forsøke stacke kills, mens jeg spiser ei brødskive og ser på meat-grindern min dreper....det er som en kul TV serie med knapper der jeg drømmer om å bli den spilleren som ligger på toppen sammen med de andre som har 67/3 i KD :) Snart kommer det et slakte tårn også... det blir morro. Morsomt fakta er at Operation Metro er det mest spilte i BF3....lurer på hvorfor?

leifedit

Edited by cri74

Det at folk ikke klarer å kombinere teamplay med å ha god kd ratio er vel mer et problem med spilleren en et problem med spillet. Er man 2 folk så er det ikke problem å jobbe ilag for å ta over det som finnes av kontrollpunkter samtidig som man dreper det som er der.

Mangel på fokus på teamplay og økt fokus på KD er sikkert med på at folk gir opp. Man spiller på objective og oppdager pluttselig at man er 1 av 32 spillere på sitt eget lag som gjør det. Jeg vet ikke om det er whine eller om spillet helt enkelt er noe annet en hva jeg forventet meg, jeg håpet på teamplay og fikk et drapsmonster på skjermen min - det ser forjævlig kult ut, men jeg går fort lei. Jeg merker at jeg går mer og mer inn på kjøttkverna Metro for bare å ligge i et hjørne (som alle andre) og trykke på skyte knappen på PkP'n min for å stacke kills, mens jeg spiser ei brødskive og ser på meat-grindern min dreper....det er som en kul TV serie med knapper :) Snart kommer det et slakte tårn også... det blir morro.

Litt av poenget med battlefield er jo squad-play, viss ein speler åleine blir det jo kjedelig i lengden, men får ein med seg 2-4 i squad og gjerne på bf.no sin mumble kan ein fort dominere motstandarlaget. Med samarbeid får ein og gjerne inn litt taktikk, Battlefield nyter ein mest med litt realisme i bildet, og BF3 er ikkje sopass generisk at det er umulig. Eit squad som samarbeider kan stoppe fi, sjølv om resten av laget springer rundt og skyter frå hofta.

Jeg er med på det og jeg spiller mye sammen med andre, når det ikke er noen å spille med så blir det meatgrinder - jeg gidder rett og slett ikke å være på lag med noe randoms som hopper ut av heli midt i en fight (sykt når gunnern din bare hopper ut helt uten vidre), eller tanks førere som løper i frykt når jeg siter i 3dje sete og forsøker laze targets for laget.....snipers uten soflam og bare mjerda.

Jeg er helt enig - poenget med spillet, og gleden med battlefield, er samarbeid.

Edited by cri74

Mangel på fokus på teamplay og økt fokus på KD er sikkert med på at folk gir opp. Man spiller på objective og oppdager pluttselig at man er 1 av 32 spillere på sitt eget lag som gjør det. Jeg vet ikke om det er whine eller om spillet helt enkelt er noe annet en hva jeg forventet meg, jeg håpet på teamplay og fikk et drapsmonster på skjermen min - det ser forjævlig kult ut, men jeg går fort lei. Jeg merker at jeg går mer og mer inn på kjøttkverna Metro for bare å ligge i et hjørne (som alle andre) og trykke på skyte knappen på PkP'n min for å stacke kills, mens jeg spiser ei brødskive og ser på meat-grindern min dreper....det er som en kul TV serie med knapper :) Snart kommer det et slakte tårn også... det blir morro.

Litt av poenget med battlefield er jo squad-play, viss ein speler åleine blir det jo kjedelig i lengden, men får ein med seg 2-4 i squad og gjerne på bf.no sin mumble kan ein fort dominere motstandarlaget. Med samarbeid får ein og gjerne inn litt taktikk, Battlefield nyter ein mest med litt realisme i bildet, og BF3 er ikkje sopass generisk at det er umulig. Eit squad som samarbeider kan stoppe fi, sjølv om resten av laget springer rundt og skyter frå hofta.

Joda, squad play.... Men jeg er ute etter team play..... Forskjell der. Og jeg har noen folk jeg har pleid å spille sammen med, opp mot 10 stykker som er på fornavn med hverandre, så det står ikke på det.

En ting er nå sikkert, dette er det siste driten som blir handla ifra dice.

Neste spill kommer vel laga til å sitte på hvert sitt map å spamme heatseekers og javelin etter hverandre.

En ting er nå sikkert, dette er det siste driten som blir handla ifra dice.

Neste spill kommer vel laga til å sitte på hvert sitt map å spamme heatseekers og javelin etter hverandre.

Er det ikke det som skjer nå da...?