Avean 161 Report post Posted February 18, 2012 Gikk lei etter betatestingen egentlig. For mye fokus på levelling og stats noe jeg ikke orka å være med på igjen. Det er kynisk fra utviklerne å ha med slikt, folk sitter og spiller 24/7 bare for å levle. Dessuten var kartene dårlig designa Jeg hatet BF2 også, eneste bf spillene jeg har likt er BF1942 og BF1943, alt etter det har virkelig sugd. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 18, 2012 Men det kan da ikke bare være vi som klager? Har dice et sted som man kan legge inn ønsker/klager som di kan gjøre noe med? Og om det hadde kommet ut en ny update som gjore spellet bedre, ordna litt med våpen og nye kart og sånn så hadde jeg lett betalt, har egentlig bare spillt bf2 og bc2 fra før så kan ikke si så mye om at dissa 1942/43 spella er så mye bedre, men hvorfor dice beveger seg stadig mere og mere vekk fra det første spillet som folk snakker om veit di vel kanskje ikke selv engang. Jeg ønsker meg Dalian plant og Dragon valley til BF3 Share this post Link to post Share on other sites
Vaskern 1 Report post Posted February 18, 2012 De beveger seg mer og mer bort fra førstespilla fordi de ser at de tjener mer for hver gang spilla blir litt mer likt CoD, og hvem liker ikke penger. Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted February 18, 2012 http://battle.no/forum/viewtopic.php?f=35&t=2799 Som det skrives om i denne topicen er det stadig flere av de gamle coderne som forlater dice, og jeg tipper de blir erstattet med konsoll folk:P Så tviler på jeg gidder å kjøpe flere Battlefield spill. @RokZor https://getsatisfaction.com/battlefield3/ideas/popular der er et forumt overvåket av dice, der man kan gi tilbakemelding etc. men det skal jæææævlig mye til for at de orker å gjøre noe. atm virker det som det er "carhorn" til bilene som er hovedfokus... Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted February 18, 2012 Ja vi er inni en kjip situasjon egentlig. Fordi vi kjøper jo spill som BF3 pga det er ingenting annet bra på markedet, men samtidig sender vi signal om at utviklerne gjør ting riktig. Hvis det kommer et ordentlig heftig krigsspill i framtiden så er det ikke Dice som har lagd det, men Remedy eller Rockstar (Max Payne, Alan Wake, Red Dead Redemption, GTA) Dem tør å innovere ihvertfall. Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted February 18, 2012 Hadde vært fett hvis alle de old school programmererne fra bf som har slutta, hadde starte opp for seg selv. Gitt ut sitt eget spill, kalt Fieldbattle 2013 For så gått til Rockstar what ever å gitt det ut! Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted February 18, 2012 alle hw folkan klage på soflam, kossn ellers skal ma kunne ta ut hw? nerfs tanks, den tåle alt for mye... lol Spillet er artig det. Forøvrig er det alltid en eller annen som har noe å klage på sett fra sitt ståsted/sin primærrolle i spillet. Blir latterlig noen ganger. lol ----- Er ikke lei spillet, men er lei mange av funksjonene i det som er så dumbed down som mulig og mangel på dynamikk i kampene. Håper også på større og flere squads. Slik som det er så er det noen som ikke får spille i squad hvis noen andre låser squaden på 64p. Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted February 18, 2012 Hadde vært fett hvis alle de old school programmererne fra bf som har slutta, hadde starte opp for seg selv. Gitt ut sitt eget spill, kalt Fieldbattle 2013 For så gått til Rockstar what ever å gitt det ut! Så vidt jeg fikk med meg, så gjorde de vel det, eller i hvert fall noen av dem. Mener å huske å ha lest at, de som laget Homefront var tidligere dice ansatte. Men det spillet var jo balle, mye pga de må gjøre ALT på nytt i og med at dice eier rettighetene til alt som har med battlefieldserien å gjøre. Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted February 18, 2012 Tank tåler alt for mye? En javelin det så er man disabla og kan såvidt røre på seg, og har man ikke noen til å reppe da er man vel fubar. Og den jævalskapen kan jo selfølgelig også locke på hw som er tom, og står man og repper sjøl da den treffer er man dau. Og soflam/javelin kombinasjonen er helt latterlig, det får da være måte på hvor lang rekkevidde faenskapet skal ha?? Og man får somregel heller ikke noe varsel om at missilet er på vei. Flares virker ikke mot det(når det er avfyrt) og nå gidder jeg ikke skrive mer. Kort oppsummering: Soflam/Javelin er no jævla drit, som tilogmed aper kan lære seg å bruke. Share this post Link to post Share on other sites
Dr.Schjolberg 7 Report post Posted February 18, 2012 what jihad said Share this post Link to post Share on other sites
Losi-D 4 Report post Posted February 18, 2012 Lei ja. For lenge siden. Kort oppsumert: -Dårlige designa kart (ingen dynamikk, ingen fjell/daler osv man kan angripe taktisk fra eller hjemme seg. Se på f.eks Gazala, El Alamein, 73 easting, frå bf42 og DC - DET var skikkelig gode kart det!) -Dårlig plasserte flagg. -Veldig mye random som plutselig skjer, "is no more", våpen låser seg, man krasjer og flyr videre, man treffer fly med rpg og det flyr videre, dør når gunner skyter tvg i heli, heli snur seg opp ned på skjermen din av og til, selv om det egentlig hovrer helt fint, osv i det uendelige. -Soflam/javelin ... i say no more. -Dør bak hjørner. -Haugevis av load/og disconnect bugs. -Orker ikkje skrive meir. Venter på CS:go, eller evt. et nytt underdog fps spill. Battlefield serien trur eg er berre å gi opp.. Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted February 18, 2012 Origin.... Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted February 18, 2012 Noen gira på cod4 promod kosekveld? Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted February 19, 2012 Poster som dette gjør meg stolt av at jeg aldri kjøpte bf3... Stolt faktisk Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted February 19, 2012 Jeg liker Battlefield 3 og synes det er ett brilliant spill, greit nok at det er litt merkelige ting som skjer, men jeg liker spillet. Dog så skal det nevnes at jeg begynner å bli litt lei Public spillingen med mindre man spiller med noen andre og har noen mål. Som for eksempel å poffe rundt i C4 bil og ta ut tanks eller andre morsomheter. Men publicspillingen blir erstattet med litt klanspilling noen dager i uka så da går det greit Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted February 19, 2012 Poster som dette gjør meg stolt av at jeg aldri kjøpte bf3... Stolt faktisk Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted February 19, 2012 tja orker ikke fokusere på det negative. Ja jeg drømmer meg av og til tilbake til 42 og BFV, men det hjelper jo ikke Hater rankinga ellers er det greit syntes jeg. Har ikke tid til så mye spilling uansett lenger. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted February 19, 2012 bf3 er kjempemorsom underholdning, ikke noe mer. Dermed blir det også ikke noe mer enn et hvilket som helst annet underholdningspill og man går lei når neste ting kommer. Share this post Link to post Share on other sites
Osram 11 Report post Posted February 19, 2012 Jeg syns fortsatt det er gøy - spesielt når man kommer i en squad som fungerer på et lag som faktisk spiller for å vinne. Skulle gjerne ha permbannet en del smacktards som står i egen main og ser på heli lette, eller ligger i main og sniper når laget ikke har et eneste flagg... Balansen i spillet syns jeg er relativt god. Heli er OP, men blir det for ille kan SOFLAM/Javelin uskadeliggjøre det. Skjønner godt at pilotene er irritert, men de fikk ikke 50-1 i KDR tidligere fordi de var 50 ganger bedre enn stakkarne på bakken. ønsker meg også bedre kart - Dalian og Dragedalen ville vært kos. Syns det er rart at Karkand og Sharqi ikke har slått bedre an, med tanke på hvor populære de var i BF2. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted February 19, 2012 Alle dere som har spilt de eldre BF-spillene og har et super-romantisk forhold til de, vil aldri få igjen "wow"-følelsen. heldigvis ikke, fordi bf2 spilte jeg knapt i en uke, dritt spill.Har ikke spilt et FPS så mye siden CS, TFC og 1942, fornøyd jeg Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted February 19, 2012 Syns det er rart at Karkand og Sharqi ikke har slått bedre an, med tanke på hvor populære de var i BF2. Problemet med sharqi er balansen ift ene laget har uncap andre har ikke. Dette utgjør spesielt problemer ift. heli. Det ene lagets heli kan enkelt stjeles, eller alternativt kan heli/tankspawnet deres cappes. Da står det ene laget med total dominans på hardwaresiden og utfallet blir likeså. Karkand er vel egentlig ganske populært, men vet ikke hvorfor det ikke fenger like mye som i bf2 da jeg ikke har spilt det så mye selv. Jeg savner personlig maps med mye mer terreng. Dagens maps er helt åpne og flate alle sammen og det gjør det et rent helvete å være inf Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted February 20, 2012 Syns det er rart at Karkand og Sharqi ikke har slått bedre an, med tanke på hvor populære de var i BF2. Problemet med sharqi er balansen ift ene laget har uncap andre har ikke. Dette utgjør spesielt problemer ift. heli. Det ene lagets heli kan enkelt stjeles, eller alternativt kan heli/tankspawnet deres cappes. Da står det ene laget med total dominans på hardwaresiden og utfallet blir likeså. Karkand er vel egentlig ganske populært, men vet ikke hvorfor det ikke fenger like mye som i bf2 da jeg ikke har spilt det så mye selv. Jeg savner personlig maps med mye mer terreng. Dagens maps er helt åpne og flate alle sammen og det gjør det et rent helvete å være inf Var samme problem med BF2 sharqi - Men folk spillet der , dem som klaget var desverre dem som ventet på ny helispawn på TV.. hehe.. Men med litt kommunikasjon så fikk man heliet opp. Og det er her som skiller BF2 med BF3. Man kan si mye rart om BF2 , men jeg synes at det er mere underholdene å fly og fly heli i BF2 enn BF3... Share this post Link to post Share on other sites
yaeger 1 Report post Posted February 20, 2012 Jeg savner faktisk at alle mapsa blir brukt, feks Metro(selv med noobtuube roflimbagreie). Det er fortsatt slik at nesten hver gang jeg besøker bf.no sine servere er enten den ene siden eller den andre dominerende, hvor ofte er det dere ser folk som bytter lag for å gjøre det mer gjevnere? Som gammel cs spiller husker jeg at det var iallefall 3-4 stk alltid uansett server(norske) som gikk over til det tapende laget(om det var for å få mer awp kills i spawn vites ikke) men i BF3(bf.no) er dette helt fraværende. Share this post Link to post Share on other sites
-CN-Potetmos 0 Report post Posted February 20, 2012 Jeg ble rimelig lei av Battlefield 3 en periode, men at bfstuff.se kjørte igang en liga er helt perfekt, så nå er både jeg og resten av CN igang igjen Så nøkkelen til ett FPS spill som dette er nok og ha en klan, eller en god gjeng man spiller mye sammen med. Nå snakker jeg for meg og CN, men etter mye public, så dabbet spillet veldig av, det er liksom ikke så mye poeng i spillingen da, og da dør jo spillet ut. Da man har fått våpnene, oppgradert kjøretøy etc. så er det liksom ikke noe igjen, så da er det viktig og holde oppe spillet med å ha noen mål for seg selv og laget. Vi er nå 5 norske klaner, i ligaen, og for oss er det og toppe vår divisjon (4) ett stort mål, dermed kjører folk på, folk har lyst til og trene inn taktikk, øve på enkelte ruter som man må kjøre osv, da tar man spillet opp på nye høyder, og jeg bare ELSKER DET !! Så kom dere inn på ett lag, og bli med på morroa ! lover dere at, kanskje ikke spillet, men stemningen er godt på BF2 nivå for vår del nå ) Share this post Link to post Share on other sites
Dr.Schjolberg 7 Report post Posted February 20, 2012 Spiller nesten aldrig public lenger....er matcher som er gøy 1 Share this post Link to post Share on other sites