Sign in to follow this  
Vafflus_Slappis

God tur til Somalia, Krekar!

Recommended Posts

http://www.nrk.no/ny...norge/1.7996038

Blir vi å savne den lille, skjeggete mannen?

– Jeg ønsker Krekar en riktig god tur, reis gjerne til Somalia og kom ikke tilbake.

Frp-leder Siv Jensen kommer ikke til å savne Faraj Ahmad Najmuddin, best kjent som Mulla Krekar, dersom han gjør alvor av planene sine om å reise til Somalia.

I et eksklusivt intervju med NRK sier Krekar at han vurderer å reise til det afrikanske landet for å lære bort arabisk.

– Han vil nok finne likesinnede der, er jeg redd, men det blir i hvertfall et problem mindre for Norge og norske skattebetalere, sier Siv Jensen.

Nå er ikke jeg storfan av Jensen generelt, men må faktisk si meg enig med henne denne gangen.

Er vel på tide at skattebetalerne har betalt sin siste krone for denne tullingen?

Er ikke veldig fan av Siv Jensen eller FRP for den saks skyld, men hu har et poeng og er jeg forsåvidt enig i at han kan GTFO, men det er litt synd at det blir på hans premisser og ikke på våre.

Hadde ikke Norge vært så jævla plettfritt så hadde vi vært kvitt han for leeenge siden.

Hvordan? :)

England prøvde akkurat det samme og ble felt av EU sin menneskerettighetsdomstol. Dette er ikke typisk norsk, det er typisk rettstat, noe jeg personlig er jævlig glad for å være en del av selvom det ikke er perfekt.

vi utleverer ikke til land med dødsstraff, fordi vi er vundet av eu sine lover og regler. Som alle andre EUland.

Det vi burde gjort er å tvinge han til å kjøre omkring på vestlandsveiene om vinteren, så hadde han sannsynligvis krepert for lenge siden.

Liker mer engelsk løsning. Greit - vi kan ikke kaste deg ut, men vi kan overvåke deg 24 timer i døgnet og nekte deg å gå ut av huset.

Synd han ikke baller til å dra dit :)

Han satser vel heller på en fengselsdom i ett av Norges flotte fengsler.

Vi blir iallefall ikke kvitt'n om han blir dømt for trusler mot Jern-Erna, det er iallefall en ting som er sikkert.

Liker mer engelsk løsning. Greit - vi kan ikke kaste deg ut, men vi kan overvåke deg 24 timer i døgnet og nekte deg å gå ut av huset.

Det engelske folket er sikkert glad for at han koster dem millioner i uka.

er det ikke best å holde han her så vi har kontroll på han? Somalia har nok problemer fra før. En idiot til eller fra i norge vil vi ikke legge merke til uansett. Media bør bare la være å oppføre seg som mikrofonstativ for han. Vi vet hva han mener nå.

Skjønner ikke problemstillingen her..

Det er jo klart han risikerer dødsstraff ved at vi f.eks sender han tilbake til sitt hjemland.

Han gjør i mine øyne ingen ting galt ved å være her, så jeg kan ikke fatte hvorfor folk på død og liv vil sende han vekk?

Jeg mener at norge burde skjønne såpass at det minste vi kan gjøre som en nasjon er å la slike mennesker bli slik at de ikke trenger å se seg over skulderen hele tiden i frykt for å bli skudd eller det som værre er..

NEi lan bli er nå min mening...

Vel nå har han sendt dødstrussler i hytt og pine til nordmenn så derfor mener jeg han ikke bør være her.