Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
drozo

Hellfragger liga over og ut

Recommended Posts

Jeg vil rette en stoooor takk til forfatter av nyheten her. Uten Adrian aka Drozo, hadde vi aldri i livet sett 5 sesonger av HF-Liga. Jeg vet du har hørt det før, men fantastisk bra jobba.

Til alle som ikke vet det, så har Drozo til tider stått for serverdrifting, administrering, kommentering og nyhetskriving helt alene. Du har om ikke annet vunnet min respekt for ditt engasjement. Rett og slett beundringsverdig.

Miss u allready :(

Takk for å ha fått gleden til å spille i de første sesongene av HF ligaen, og takk for å ha fått en god opplevelse med å hjelpe til med å administrere i siste sesongen, selv om det ble visse problemer og forsinkelser.

Går inn i CSS historien som det beste norske arrangementet i mine øyne :)

Må bare få sagt, at selv om jeg på ingen måte har deltatt i hverken arrangering eller som deltaker, samt ikke fulgt med særlig de siste sesongene, og før det mest fulgt med når det begynte å dra seg til: Så er jeg jævlig stolt over bare å ha vært en del av organisasjonen bak Hellfragger-liga! Og det føler jeg sier mye om hva folka bak (primært drozotøs) har fått til!

Takk for at dere hadde denne ligaen, det var eneste høydepunktet i norsk css så lenge jeg har spilt. Fra jeg starta i sesong 1 med fastswitch, til siste sesong med teatime så sitter jeg igjen med mange gode minner.

Tusen takk til alle som sto bak, jeg har selv sett hvor hardt dere har arbeidet, selv i motgang.

magnus.

Her har det vært så utrolig mange innom og lagt ned timer. Hva dere fikk til på frivillig basis kommer jeg aldri til å glemme, det står ikke tilbake for noen andre. Spesiell takk til ligagruppen, og en ekstra stor takk til Entreri og Drozo for et fantastisk mot. Også en takk til Nirex og kybber som var så involvert i å skape et fantastisk hflan i trhm, med NRK og hele sulamitten

Nå håper jeg vi får en oppfølger til HF ligaen der arrangør tar det neste steget så det blir en bra og proff liga. :)

En trist dag :( Har hatt det utrolig mye gøy med jobben rundt Hellfragger Liga. Forhåpentligvis kommer det er nytt spill som kan samle en skikkelig, norsk klanscene og soom appelerer til sponsorer.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...