Even4543 0 Report post Posted January 25, 2012 (edited) Halloen! Søker som sagt en klan, kan spille ka som hellst men best som INF heter Even , 17 år fyller 18 den 30 april i år, kommer fra Møre og Romsdal/Fræna Klanerfaringa mi har vell ikke så mye å si i og med at bf3 er ganske så nytt, men spilte endel BFBC 2 var med litt i Diar og Trønderbataljonen, og mange andre småklaner, så erfaring innen klan har jeg liit peiling på Der het jeg: Unbreakable163, Disturbed og Even 4543 Men nok om de! Jeg var med i ein MW2 clan vare blant dei beste i klan vi vante nesten allt til ein fyr i klan ødela for alle men nåk om de Noen som trenger en spiller? jeg tror jeg stiller Add meg: Even4543 Edited January 25, 2012 by Even4543 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kurt_knut 6 Report post Posted January 26, 2012 Når var du med i Trønderbataljonen ? :s Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted January 26, 2012 Når var du med i Trønderbataljonen ? :s Oh snap! Men nok om det... Lykke til. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dande 7 Report post Posted January 26, 2012 Når var du med i Trønderbataljonen ? :s det står jo der.. i BC2. du vet.. den tida du var i militæret Lykke til med søkingen Quote Share this post Link to post Share on other sites
lolxmachine 0 Report post Posted January 26, 2012 Ta en tur innom www.teambserk.net og legg inn en søknad. Hvis du juger om klanerfaring kan du selvfølgelig la være og søke! -Peace Quote Share this post Link to post Share on other sites
Even4543 0 Report post Posted January 26, 2012 (edited) sente søknad bserk Edited January 26, 2012 by Even4543 Quote Share this post Link to post Share on other sites