Ravn 13 Report post Posted January 16, 2012 Dice setter foten ned og øker intensiteten på å banne juksemakere. Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted January 16, 2012 Kan de ikke heller gi oss battlerecorder så kan vi ta oss at juksemakerne selv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted January 16, 2012 Kan de ikke heller gi oss battlerecorder så kan vi ta oss at juksemakerne selv. Kan ikke si meg mer enig her, gi oss battlerecorder. Og som Nirex nevnte , dette kan jo bli missbrukt til gangs. Og skape veldig mye merarbeid for dice vil jeg tro? Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 16, 2012 er så forbanna teit, gi oss ingame cam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted January 16, 2012 Haha, jævlig jeg skal legge inn BF3 igjen bare for å rapportere ALLE jeg ser som cheatere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted January 16, 2012 Hmmm, jaggu. Så ideen er at de skal vise samme engasjement som Activision gjør i MW3 (*ler*) og nå banner spillere som blir rapportert? På hvilket grunnlag? En ting er en adminstab som er aktiv og kan trekke på erfaringen fra flinke spillere for å luke ut juksemakere, en helt annen ting er det med noen kontorfolk hos Dice som skal gjøre samme vurderingen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leln 2 Report post Posted January 16, 2012 det er jo ikke annet enn løgn. Selvfølgelig forandrer dette ingen verdens ting. Alle med hukommelse over gullfiskstadiet vet at dice sier _mye_ , men holder lite. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted January 16, 2012 http://battlelog.battlefield.com/bf3/leaderboard/None/skill/soldier/1/0/ Rart de der ikke har blitt bannet enda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siemn 1 Report post Posted January 16, 2012 Tror de har endret taktikk med banningen. Leste litt på reddit for en stund siden, hvor en aimbot-utvikler svarte på spørsmål. Han poengterte at punkbuster har et dårlig system, hvor de banner folk fortløpende, istedet for i puljer. Når de banner fortløpende kan utviklerene teste hva som går under radaren og hva som blir oppdaget. Dette skrev han før jul en gang, og kanksje DICE har endret taktikk og heller banner i store grupper, for å gjøre det vanskeligere for aimbot-utviklere? Ikke ta mitt innlegg som fakta, men det kan gi en liten forklaring på hvorfor folk ikke blir bannet med en gang. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted January 16, 2012 Det har vært skikkelig slitsomt i det siste. Minimum 1 per dag jeg har spilt som har joinet serveren og instaslakta alt på motstanderlaget. Skulle ønske alle kunne være venner og bare skyte hverandre på rettferdig vis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted January 16, 2012 Lukter at dette blir det "marker gul trekant" abuse av. Bra at de ser på saken men å starte med å gi battlerecorder hadde vært en bedre løsning for nå.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted January 17, 2012 Det blir nok garantert misbruk av trekant symbolet på Battlelog ja. Hvem som helst kan gå inn å trykke og skrive en "god" grunn til hvorfor en spiller skal bannes. Det som er enda verre er vel alle bugsene som enda eksisterer på enkelte maps. Blant annet kan man springe under mappet på Metro og cappe C flagget om man vil og man kan faktisk drepe folk igjennom bakken. Dice burde fokusere på battlerecorder og map bugs mener nå jeg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
espen809 0 Report post Posted January 17, 2012 Håper virkelig Like_A_Baws82828 blir tatt nå, han har jo hacket som bare det! Han er jo på top 3 av verdens spillere. Har selv møtt han på en multigamer server. Ban ALL the hackers! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted January 17, 2012 http://imgur.com/84tdv Quote Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted January 19, 2012 Trist at det skal være slik. Må si han ene jeg møtte på wake var god, han hadde tatt hele laget før initial med ammo bag... så ganske latterlig ut. Eg prøvde å spawne i fly, fikk ikkje skifta view før eg var drept av "ammo bag" lol, GG DICE!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted January 19, 2012 Ja, disse global kill hackene er rimelig morsomme, og blottlegger et elendig design hvor alt en kan ha i hengene kan drepe. Folk løper rundt med granater, spawn beacons osv. og får kills bare ved å ha dem i hendene uten på bruke dem. Ble selv drept av en kar som kom ned i fallskjerm. Jeg satt trygt i en T90 og tok i mot et pent HS fra en G18 fra en kar i luften Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 19, 2012 blir kvalm av at de ikke greier å sende ut en patch som fikser dette.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted January 19, 2012 Har ikke spilt BF3 på over en måned om ikke mer, høres ikke ut som jeg har gått glipp av noe Digget det i starten men alle disse gameplay buggene irriterte vettet av meg så jeg bare FUCK IT ! Skal jeg først spille så skal det være morro der og da. BF3 var bare statshoring og bugs bunny gameplay. Hopp og sprett og skyt. Vekk meg når det endelig kommer et skytespill med skill og voksent gameplay. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted January 19, 2012 Har sett aktivetet når det kommer til banning via PB . Kan hende at noen har endret taktikk når det kommer til å ta cheatere . Isteden å ta enkeltcheatere som har fått "ny" cheat . Så venter dem med å ta dem til det er mange nok som tror dem er trygge. Men er flere som ligger i BAN listene til dem som streamer som ikke er tatt bort fra battleloggen. Men får vel håpe at dem har noe på gang. Og har lest at dem som lager cheat har klart å hacket helle klientsiden eller var det serversiden , men vil _ikke_ gi det ut fordi det ville ødelegge salget av cheat LOL. Fordi dem som ikke cheater vil gi opp spillet ganske fort.Vel money talks , bullshit walks er vel rette ordet her. Så lenge dem tjener penger på dette da vil det desverre være cheat i online spill. Men hadde man hatt battlerecorder og first person spec da hadde ting vært noe enklere, så vi får håpe at dem klarer å karre ihop noe. Man har jo PBSS men 90 prosent av cheat er PBSS sikre dvs viser clean PBSS eller bare svarte bilder. Fant denne videoen - Haha baller har dem ihvertfall, sier jo litt om karene bak BF3 la oss håpe det er en fake video slik at noen kan sove bra heretter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nomor 29 Report post Posted January 20, 2012 Dice og artificial aiming slår seg sammen i neste battlefield spill der hackpack fra ai kommer i dlc en måned etter release. Unlock aimbot på rank3 til inf. Og for å toppe kaka så blir den instagibb hacken unlock på rank 5 sånn at alle kan stå lagets uncap og instagibbe motstander med soflam, evt medpack! Flest kills på 10 sekunder vinner prinsessa! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted January 20, 2012 Ο Θεός τΟν άνΘρωπΟ μΟυ, είναι σχεδόν αδύνατΟν να καταλάβει τι γράφετε ... hjeeeelp παίρνω παλιά! πεδίΟ της μάχης διαρρΟή καλυτερη απελευΘέρωση. Ξεκλειδώστε για ε toppe κακά sa blir den ξεκλειδώσετε κατάταξη sånn στΟ alle kan αφαιρέστε τΟ πώμα σκΟτώνει Prinsessa! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted January 20, 2012 Skulle vært på tysk og. Quote Share this post Link to post Share on other sites