Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Skyrim Online

Recommended Posts

Skyrim Online

(alpha)

3592-1-1323811078.jpg

DOWNLOAD: http://skyrimnexus.c...id=3592#content

Hjemmeside: www.skyrim-online.com

FAQ:

Hva som er implementert:

- Andre spillere i verdenen vises som nakne fanger.

- Vær og tid er synkronisert

- Arena mode: Press numpad 8 for å kjempe mot fiender. Press numpad 8 for å stoppe spawninga.

- Chat

Ikke implementert:

- Coop(questing inkludert osv)

- Monster synkronisering(andre spillere vil ikke se monster du ser)

- Party system

- Trading

- Privat chat

- Duell/PvP

- Andre spilleres våpen/animasjoner/utstyr osv.

Player Gender doesn't work yet. Nor does hair or facial features display properly.

This mod has been known to break fast travel, even in single player saves. Do not override your save when using this mod. The dev's are working on it.

Oblivion-Online var kjempefail, men dette virker lovende.

Artig at de har klart å stable en alpha på beina allerede. Hadde vært utrolig gøy å spille dette online når de får det til å funke optimalt.

Det tar nok en tid før dette blir "optimalt", men jeg har troa, det er fullt mulig så lenge de ikke hopper av skipet etter en liten stund med developing. Problemer med slike mods er jo ofte at de som lager de blir "lei" og gir opp.

Blir spennende å se om dem får det til, jeg hadde vært fornøyd om man kan se hverandre og slåss...det ville vært fett. Mekket en gladiator arena hvor spillere kan sitte som tilskuere mens 2 spillere om gangen slåss i arenaen. Slike type spill er artigste jeg vet om, vært kun eldgamle spill som Rune og jedi knight spillene som har hatt den slags multiplayer. Rune var vel det som var mest gjennomført, der var det vinneren slåss videre og så kom det nye utfordrere i tur og orden.

Hva skjer når du får med deg en companion da?

Vil alle spillerne løpe rundt med Lydia på slep ?

Ett par av de viktigste punktene (fra mitt ståsted ihvertfall) er jo Coop og monster synkronisering. Hadde vært skikkelig kult å utforske spillet sammen med andre enn Lydia og Aela.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...