ProstGotvin 67 Report post Posted January 9, 2012 Forskning ved North Carolina State University har funnet frem til et enkelt tips for hvordan kvinner kan redusere kreftrisikoen med 40%. http://blogg.kondomeriet.no/2012/01/09/svelg-sperm-mot-kreft/ Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted January 9, 2012 Gjelder det samme for menn tro? Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 9, 2012 fatter ikke at denne kommer fram igjen, forskningen er fra 2003 og når den kom var det kjempeoppslag i en uke i vg, dagbladet mm. Så ligger saken død lenge nok til at redaksjonen i nettavisene byttes ut, også er det en ny ung kar som fniser og slenger den ut igjen. Internett er merkelig Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted January 9, 2012 Regelmessig 1-2 ganger uken i minimum 10 år.. Vel, om de insisterer. Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted January 9, 2012 "Hei der søta, hva sier du til å minske sjansene dine for å få kreft?" Share this post Link to post Share on other sites
Lightning 57 Report post Posted January 9, 2012 "Hei der søta, hva sier du til å minske sjansene dine for å få kreft?" HAHA Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted January 9, 2012 http://blogg.kondome...09/vi-beklager/ Delete thread, ban user Share this post Link to post Share on other sites
dragen 2 Report post Posted January 9, 2012 Haha, lol! Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted January 9, 2012 Hvorfor ikke prøve og se om det hjelper likevel? 1 Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted January 9, 2012 http://blogg.kondome...09/vi-beklager/ Delete thread, ban user huff, det SUGTE jo... Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted January 9, 2012 Burde vel ikke komme som noe sjokk på noen (leste det jeg også) at undersøkelsen er fake, men morsomt er det lell. Hadde vel vært mer troverdig om det forebygget testikkelkreft. Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted January 10, 2012 Det er jo verdt et forsøk? Har jo ikke noe å tape 1 Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted January 10, 2012 Det er riktig innstilling 1 Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted January 10, 2012 Såpass må jo vi jentene ofre da.. Det synes jeg virkelig Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted January 10, 2012 WANNA MARRY ME? Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted January 10, 2012 (edited) Gjerne ^^ Edited January 10, 2012 by Mariell Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted January 10, 2012 Jeg tenker det der er super forskning.. Det tar knappe 10 år å få forsøket opp å gå, deretter må man egentlig både ha en hel gruppe med kvinner som gjennomgår... eh.. behandling.. deretter må man ha en kontrollgruppe (finner man sikkert her inne ). SEEYA om ti år! Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted January 10, 2012 Vil tro det er flere her inne som melder seg frivillig til et slik prosjekt ja.. Meg selv inkludert Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted January 10, 2012 Kan jeg melde på kona? Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted January 10, 2012 Får håpe du slipper å dele hun med andre da Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted January 10, 2012 Kanskje melde på nabokona også, just in case? Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted January 10, 2012 (edited) Du kan jo ta hele nabolaget i samme slengen da:P Edited January 10, 2012 by Mariell Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted January 10, 2012 The more the stickier. Hvis jeg bare finner ut en måte å blåse meg selv på kan jeg bli rene anti-kreft-lokomotivet Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted January 10, 2012 Hahahahahaa.. Share this post Link to post Share on other sites