Sign in to follow this  
humaN

Søker tafseklan m/mer

Recommended Posts

Heyhoes!

Jeg søker i disse dager etter en deltid/heltids aktiv klan til BF3. På PC ofc.

Jeg fokuserer mest på recon classen der jeg så og si herjer med fienden på langdistanse. Er delvis flink med fly og heli, men foretrekker en høy fjelltopp med M98B'n min.

Er det noen der ute som har et slags klanopplegg, ikke altfor seriøst, men noen som spiller aktivt og er på utkikk etter flere tafsemedlemmer, er jeg med!

Mvh humaN

Eller BFVETS http://www.bfvets.cois.no/ vi ligger på 2 kamper i uka og kan trenge en god recon :)

Vi skal spille idag så det er bare å ta kontakt hvis du vil prøve deg. Da må du ha mumble og ATC.

Har nå i etterkant skjønt at det jeg skrev kan missforståes.

Jeg er ikke ute etter klan som kjører PCW's. Kun ute etter spill kompiser som er keene på å ikke noe annet enn å eie public.

Jeg skrev også at jeg søkte en klan, noe jeg gjør og at jeg var veldig glad i recon classen. Dette missforståes med en gang og dere tror fort jeg er ute etter en pcw klan. :/

Jeg er da kun ute etter en tafseklan, eller generelt folk som har random/faste tider der dem spiller public, chiller på mumble ol.

Mvh humaN ;)

Jau

Men det er mange klaner som har begge deler :) Tafsing public og klankamper. Vi har vel tafset mest public til nå :p Det har ikke blitt så mange kampene. Du er velkommen til å bare tafse med oss ansett :)

[xo] XtraOld, http://xtraold.com/ er jo :tafse: klan de lux, som kanskje kan være klanen for deg. Vi spiller mye public, da for det meste på Bf.no's servere, samt at vi har egne servere.

En og annen PCW blir det også og CB-kamper for dem som er interessert i å spille på det nivået

Som sagt så er det høyt tafsenivå, og det er ofte det går "ei kule varmt" spesielt i helgene når det logges på Mumble, og 12-13++ halvsenile inkontinente gamlinger er kommet dyyypt ned i glass som inneholder div. lumskt fludium. :iiiiik:

Col. Jensen

http://www.commando-nord.com/

Kos og Tafs siden 1942. Ingen i landet kan tafse som oss. Noen ganger så tafser vi bare helt vanlig med tilfeldig public slakting og klankamper mens noen ganger tar vi fram øl og sprit og tafsingen når nye høyder. Vi er ikke leet og spiller daglige pcw kamper slik som mange andre, men når vi samles da er det med kos og glede. Dette er grunnen til at folk som har blitt med har endt opp med å bli værende hær. Vi spiller også mye mer en bare battlefield. Vi er sikket også den eneste battlefield klanen i norge som har hatt 10stykk som har spillt deerhunter 2005 på samme server. Vi har også en egen battlefield 3 server for tiden. Hvis du har en dag der du har ønsker om å kun snakke skit så er vi rette klanen der også.

Så bli med i commando nord.

Kos og Tafs siden 1942 :wub: