qed 312 Report post Posted June 23, 2013 snute vs taeja i finalen, blir spennende!! Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted June 23, 2013 Ganske pent av TL å kapre de tre første plassene Gleder meg til finale nå, håper Snute tar "hevn" Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted June 23, 2013 Morro for TLO å ende det med en god følelse, han har hatt mye stang ut siste årene! Har montert opp storskjerm i stua i forkant av finalen, så nå er jeg ekstremt klar. Taeja er god, hadde jo over 80% winrate mot zerg før Hots.. Jeg er ekstremt spent! Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted June 23, 2013 Æsj, dette blir sent. Men fy faen så spennende! Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted June 23, 2013 Æsj, dette blir sent. Men fy faen så spennende! Quoted for truth!! 2 matchballer til Snute nå.... SYKT! Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted June 23, 2013 herregud dette er spennende, for noen kamper og for en casting! Nerdchills av matchball snute! Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted June 23, 2013 Fy faen så utrolig skuffende... han hadde kampen i lomma og går for BROODLORDS?!?!?!? Lukter panikk-vurdering lang vei... Synd Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted June 23, 2013 Daaaamn Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted June 23, 2013 faen altså.. jeg sto å hylte når han kjøre nydus-rushet i gamet før, helvete at taeja plukket det opp og fikk ned de bunkerne.. Også broods før infestationpit er ferdig, på det mest åpne mappet i bo7 mot en lynrask marine/drop/mine koreaner?? de første seks kampene var fantastiske, den siste føler jeg snute kaster bort på en fryktelig merkelig avgjørelse :-( Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted June 24, 2013 Enig. Var sur og skuffa når jeg la meg i går... både muta og ultra hadde sannsynligvis sealed the deal på hver sin måte imho, i stedet brukte han masse tid og ressurser på å rushe til zergs tregeste unit... mot en mobil armé på et stort åpent kart(!). Litt brainlapse av Snute virker det som. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 7, 2014 ny homestory igang, denne gang omdøpt til seatstorycup pga hovedsponsoren, hehe anyway, snute er på plass og starter mot demuslim her nå: http://www.teamliquid.net/video/streams/TaKeTVBStream Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted March 7, 2014 Virker som Jensemann er i dytten for tiden, spilte overbevisende i WCS også... håper det fortsetter - gøy å se på når han er i det humøret Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 8, 2014 han slo jo sin nemesis hyun OVERBEVISENDE 2-0 i går kveld, fantastisk. nå er det bare å vente på at de andre blir ferdig med gruppespillet så kan vi glede oss til bi5 kvartfinaler :-) Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted March 8, 2014 Jepp, han kan finne på å vinne home/seatstory cup når han er i så mental balanse som han er nå... Eneste som irriterer meg er kommenteringen - greit at det er laidback cup osv., men å høre på to spillere som casters som sitter og fniser som drittunger og ikke engang klarer å følge med der det skjer på skjermen merker jeg bugger meg litt. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 9, 2014 jjakji vs hyun - spilt over en time og ti minutter og alt er minet ut utenom en enkelt base. Hyun får tak i den og lager en ultralisk som får støtte av 28 queens.. producer setter på rocky themesong og angrepet begynner Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted March 9, 2014 Heartstone ødelegger virkelig morroa med streamen. Fyfaen det er kjedelig og se på Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted March 9, 2014 Enig. jjakji vs hyun var hysterisk, sprek måte han avgjorde på også, trodde nesten ikke det skulle fungere.. men så viste han hvem av oss som er bronzeleaguer... Moro med Snute i semi, synd med TL teamkill, but history repeats itself! Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 9, 2014 har godfølelsen på snute vs hyun rematch i finalen! Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 10, 2014 oooog vods av finalen for de som ikke orket være oppe: http://www.twitch.tv/taketv/b/509583221?t=7h33m fantastisk at snute er tilbake <3 Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted March 10, 2014 Orket ikke, men kastet meg på nettet straks jeg våknet for å bli møtt av den gode nyheten - nice Rapportene fra TL-tråden ser ut til å indikere at han var overlegen i finalen også, i hvert fall hva gjelder lategame play... håper han holder formen i så fall, kan bli et morsomt år for Snute-fans ^^ Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted March 14, 2014 Dette var ikke HomestoryCup forøvrig, siden dette var et separat sidestilt arrangement sponset av NeedForSeat Regner med at Snute uansett stiller på neste HomeStory Cup. Men det blir et spennende år for Snute uansett med så bra resultater hittil GG! Share this post Link to post Share on other sites