Sign in to follow this  
Maahes

Video recording i bf3

Recommended Posts

skal du lage video men ønsker ikke å ha Flag spots og Nick og alt dette hud Greiene i Videoen.

Vel her er løsningen.

Bruk consol ved å trykke | altså knappen på venstre side av 1

så skriver du

Ui.Drawenable 0 = AV

Ui.Drawenable 1 = på

kjøp Deg Fraps om du trenger et program til å recording....

Årets missvisende trÅd? Jeg forventet meg noe om det Å ta opp i BF3 her, ikke hvordan man fjernet elementer fra skjermen :/

Årets missvisende trÅd? Jeg forventet meg noe om det Å ta opp i BF3 her, ikke hvordan man fjernet elementer fra skjermen :/

vel dette er video recording relevant...

jeg kunne vel jo kansje ordlakt meg bedre i topic. Sorry.

men dette er relevant for dem som driver med Recording i bf3.

Ellers kan man jo alti Kjøpe seg Fraps fra www.fraps.com men ville da tru dette er noe alle veit om.

Men da er det vertfall i det minste Sakt nÅ.. sÅ da er Denne posten ikke missvisende lenger??? hehe

mitt point var Å hjelpe andre!

ja skulle vært som i bf2! vært helt klart best.

Det existerer jo på en måte ved at dem logger alt i battlelog osv osv.

Krever jo nesten ikke no plass heller, så er jo egentlig helt sykt at dem ikke bare legger det inn.

Quake1 var vel første som kom med den type video recording system, husker det var mye morro med det :D

ønsket meg det til bf2 og det kom.. Men nå sitter vi uten igjen! Takk for den consol brukere!

også er vi uten Muligheten til å lage egene map.. :( såkalt for komplisert.. Ja jøss greit vist dem skal rette seg mot consol spillere så.

men hallo who care about them. er pc som er greia... Får håpe det i minste kommer til BF4 så vi får battlefield tilbake.

Men jeg følger med på hva som skjer innen for video greiene. så kommer det ingame recording fra noen smarte folk som programerer. så vil jeg fortelle om det så fort jeg får snusen i det

pssh, ingame i bf2 sugde ræv det også, å ikke ha ett in-eyes demo-recording system er helt hull i hodet, men så har Dice alltid brydd seg null om klanspillere og folk som gjerne vil bekjempe cheathing etc.

De har i det minste sagt dette er noe de ønsker å jobbe med. Det er jo mulig det kommer, når de har fikset spillet. Husk, BF3 er enda et veldig ungt spill.

u are correct. tok jo sin tid før bf42 var perf (dog uten recorder). Hvorfor skal det være så vanskelig og ha med?

tok 1 år før bf2 var der det skulle være. litt for lang tid for min smak, og det bør ikke ta like lang tid denne gangen heller. men tviler.

Selvsagt ikke, men jeg er lei av å være sint og bitter, så da satser jeg heller alt på å gi Dice noen måneder nå i vinter til å fikse spillet. Jeg har troen på dem. De har jo levert før (bf1942), de kan jo klare det igjen.

Reklamerer igjen for D3DGear sin recording....Er meget fornøyd med den. Gå inn på hjemmesida D3DGear.com og last ned 15 dagers trial...Tar selv opp med 1920x1080 med lyd på 40FPS....funker fjell og videoene blir IKKE enorme slik som med samme opplsøning i Fraps...

Reklamerer igjen for D3DGear sin recording....Er meget fornøyd med den. Gå inn på hjemmesida D3DGear.com og last ned 15 dagers trial...Tar selv opp med 1920x1080 med lyd på 40FPS....funker fjell og videoene blir IKKE enorme slik som med samme opplsøning i Fraps...

Dæsken. Takk for tips!

Ser egentlig ikke noe poeng i å recorde meg selv spille, jeg er garantert ikke noe bedre enn snittet uansett.

Dæsken. Takk for tips!

Bare hyggelig :D

Ser egentlig ikke noe poeng i å recorde meg selv spille, jeg er garantert ikke noe bedre enn snittet uansett.

Care? Jeg har bestandig fraps stående på i tilfelle noe fet random skulle skje, så er jeg klar på recordinga. Driter da i snittet, whatever that means.