Dr.Schjolberg 7 Report post Posted January 21, 2012 Er mye cheat som dodger esl wire, så vi skal ikke føle oss så alt for sikkre! Er jo bare tull med 2 nationscuper hvis begge går i 8 vs 8 cq... Hørt noe rykter om at ESL blir 12v12, ikke sikkre kilder. Gief AA da...hehe Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted March 26, 2012 Lite updates her. Fikk med meg at både Norge og Sverige er ute. http://bfhq.se/forum...m=posts&q=43218 Artig med intervju. Semifinal Su 15:00: FIN - DEN POL - AUS Quarterfinal POL - NED (359-250) DEN - NOR (252-25) FIN - BUL (814-0) AUS - SWE (528-199) Danmark som vinner, eller kanskje Australia? Blir vel uansett laggy finale. Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted March 27, 2012 Finland vinne. å spille mot AUS på et inf map som bazar, der AUS spiller på hjemmeserver, og motstanderen har 200+ i ping, sier seg selv at man taper mye, da er det bedre å spille et map med mye HW. (minner meg om finalen mot tyskland i bf2 for mange år siden, gulf of oman var victory, karkand på bortebane bare bom, drit server i tillegg). Spille på en nøytral server der de fleste har likt ping, er mye bedre. istedet for ån skifte server mellom mapså, er begge kartå inf maps, eller hw, så er det jo likt. Share this post Link to post Share on other sites
OPPING 0 Report post Posted March 28, 2012 Virker ganske latterlig at Australia slo Sverige 422-0 på Bazaar. Sverige er et av de beste inf-lagene, så sier seg selv at pingen har mye å si når de bare tapte 78 tickets. Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted March 28, 2012 Sverige har en caller og en APC-sjåfør som absolutt ikke burde spille noe mer komplisert enn tetris, dessuten er jo strengt tatt ingen av infanteristene deres noe særlig imponerende heller. Share this post Link to post Share on other sites
OPPING 0 Report post Posted March 28, 2012 Eyeballers er ihvertfall de beste ikke-franske infene jeg har spilt mot. Share this post Link to post Share on other sites
scenest 3 Report post Posted March 28, 2012 Hadde det ikke overraska meg om halvparten av de franske lagene cheata. Anyways.. var alt for tidlig med nå nationscup. Ble bare careface mode over det hele Share this post Link to post Share on other sites
tjunfisk 0 Report post Posted May 16, 2015 Mimra litt tilbake... Fly-by gone, Battlefield gone... Savner gamle bf. Husker Catch-gamer|Phantom :-p Mulig det var komplett finalen... Gode minner Mentoren min, #neverforget Share this post Link to post Share on other sites