Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ldd1

Nations Cup - Clanbase

Recommended Posts

Så Iron TJunfisk skulle spille for sverige, har alltid trodd han fyren var norsk? Eller tar jeg helt feil nå?

Godeste "Iron-Tjunfisk" er ikke den samme tjunfisk som spilte i BF2. Han heter TJUNFISK[NOR] per idag :p

Føler en del negative vibber her.

Vi skal nok møtes på en mumble en av de nærmeste dagene og krangle om hvem som er i den beste klanen :)

Vi skal nok møtes på en mumble en av de nærmeste dagene og krangle om hvem som er i den beste klanen :)

tror nok ikke at det er noe å krangle om :)

tror nok ikke at det er noe å krangle om :)

henger meg på :p

Ser den Qed. Og det er jo lenge siden men jeg vil nok alltid ha det i bakhodet at de gutta der ikke spiller med rent mel i posen..

Kan garantere med stor sikkerhet at de spiller med "rent mel i posen"

håper at han kødder...

klarer ikke se slikt jeg men :(

klarer ikke se slikt jeg men :(

Det er en spøk, Steiner - en whinete svenske filmet en runde hvor han ble grundig eid, og det hele har blitt en liten moderne klassiker ;).

Takk for at du rydder opp etter meg, Osram, trodde denne filmen var så klassisk allerede at Steiner og co. ikke hadde noen som helst problemer med å vite at det var fleiping fra min side :p

Jeg ler så tårene triller hver gang jeg ser den videoen... HUR VET DOM?!? :lol: Takk til Beaver og Rewrite for humor fra øverste hylle! :biggrin:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...