Phantom 7 Report post Posted January 12, 2012 Så Iron TJunfisk skulle spille for sverige, har alltid trodd han fyren var norsk? Eller tar jeg helt feil nå? Godeste "Iron-Tjunfisk" er ikke den samme tjunfisk som spilte i BF2. Han heter TJUNFISK[NOR] per idag Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted January 12, 2012 Svenske Tjunfisk har bytta nick til Benzla Share this post Link to post Share on other sites
Leln 2 Report post Posted January 13, 2012 dere får ha lykke til:) Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted January 13, 2012 Føler en del negative vibber her. Vi skal nok møtes på en mumble en av de nærmeste dagene og krangle om hvem som er i den beste klanen Share this post Link to post Share on other sites
Dr.Schjolberg 7 Report post Posted January 13, 2012 (edited) im in haha....neida...bare positive tanker her Edited January 13, 2012 by Dr.Schjolberg Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted January 13, 2012 Vi skal nok møtes på en mumble en av de nærmeste dagene og krangle om hvem som er i den beste klanen tror nok ikke at det er noe å krangle om Share this post Link to post Share on other sites
DuBi 5 Report post Posted January 13, 2012 Vi skal nok møtes på en mumble en av de nærmeste dagene og krangle om hvem som er i den beste klanen tror nok ikke at det er noe å krangle om henger meg på Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted January 14, 2012 Det er ALLTID noe å krangle om Share this post Link to post Share on other sites
Phantom 7 Report post Posted January 14, 2012 Tja før i tiden kunne man avgjøre slag ved single combat, så hvorfor ikke nå også Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted January 14, 2012 Tenker du mann mot mann? Sverd og svette? Share this post Link to post Share on other sites
Phantom 7 Report post Posted January 14, 2012 Tenker du mann mot mann? Sverd og svette? pilot mot pilot, joystick og vaselin Share this post Link to post Share on other sites
Dr.Schjolberg 7 Report post Posted January 14, 2012 Tenker du mann mot mann? Sverd og svette? pilot mot pilot, joystick og vaselin Jeg tar FF jeg da! Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted January 15, 2012 pilot mot pilot, joystick og vaselin Åh gud. Share this post Link to post Share on other sites
gorres 0 Report post Posted January 15, 2012 Ser den Qed. Og det er jo lenge siden men jeg vil nok alltid ha det i bakhodet at de gutta der ikke spiller med rent mel i posen.. Kan garantere med stor sikkerhet at de spiller med "rent mel i posen" Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted January 15, 2012 lol, er ingen i TN som cheater. Jesus Kristus. Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted January 15, 2012 Har det fra sikre, svenske kilder at Rewrite cheater... Share this post Link to post Share on other sites
Dr.Schjolberg 7 Report post Posted January 15, 2012 proof? Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted January 15, 2012 håper at han kødder... Share this post Link to post Share on other sites
Osram 11 Report post Posted January 15, 2012 Rewrite postet vel selv videoen som avslørte ham? Den finnes flere steder, bl. a. her: http://www.battlefield.no/forum/index.php?/topic/112697-trollin-dem-noobs/page__view__findpost__p__2270322 Sjelden man finner klarere bevis. Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted January 15, 2012 klarer ikke se slikt jeg men Share this post Link to post Share on other sites
ReWrite 6 Report post Posted January 15, 2012 Shit, så dere fant filmen? :S Jaja.. had a good run.. Share this post Link to post Share on other sites
aztr1x 1 Report post Posted January 15, 2012 Ja serr ass, han Rewrite er så jævlig cheat! HUR VET DOM?! btw beaver 0.9kdlol Share this post Link to post Share on other sites
Osram 11 Report post Posted January 15, 2012 klarer ikke se slikt jeg men Det er en spøk, Steiner - en whinete svenske filmet en runde hvor han ble grundig eid, og det hele har blitt en liten moderne klassiker . Share this post Link to post Share on other sites
Dr.Schjolberg 7 Report post Posted January 15, 2012 GG rewrite Takk for mye verdensklasse whiine Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted January 16, 2012 Takk for at du rydder opp etter meg, Osram, trodde denne filmen var så klassisk allerede at Steiner og co. ikke hadde noen som helst problemer med å vite at det var fleiping fra min side Jeg ler så tårene triller hver gang jeg ser den videoen... HUR VET DOM?!? Takk til Beaver og Rewrite for humor fra øverste hylle! Share this post Link to post Share on other sites