Dr.Schjolberg 7 Report post Posted January 10, 2012 lykke til...slår dere tyskland,russland og danmark, så vinner dere Share this post Link to post Share on other sites
Nomor 29 Report post Posted January 10, 2012 Har ikke noe tro på det laget der dande, sorry ass, men du har hverken fåttt rasket sammen brukbare infere eller hwhorer. Detter blir for tynt... Neeeida ser ut som en knall gjeng det der. Heia Norge! Share this post Link to post Share on other sites
Dr.Schjolberg 7 Report post Posted January 11, 2012 Danmark slo Russland 101-0 i går, så Russland er kanskje ikke så sterke alikevell Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 11, 2012 send ut phantom, vent på win. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted January 11, 2012 Synd det ikke er 12v12, da kunne vi ofret hele Genuin gjengen til C4 jeep! Share this post Link to post Share on other sites
ReWrite 6 Report post Posted January 11, 2012 Vi bidrar gjerne som C4 jeep, vi har en kort erfaring fra Firestorm i går kveld, med grei uttelling! Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted January 11, 2012 Synd det ikke er 12v12, da kunne vi ofret hele Genuin gjengen til C4 jeep! Du kan få sagt det du Når ska folka ut i krig a? Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted January 11, 2012 cheater Lykke til Norge! Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted January 11, 2012 Ser ut som en bra lineup det der Dande, ser ikkje ut som det skal stå på individuelle skills i hvertfall Ta å øv på initial, og kjør noen pcw'r, så blir det fin biff. Får håpe det er noen kompetente folk som står for tuneringen, og at dere slipper å spille på servere med 250-300 i ping.... (ala Italia på Dalian :s ) Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted January 11, 2012 Vi bidrar gjerne som C4 jeep, vi har en kort erfaring fra Firestorm i går kveld, med grei uttelling! Herregud jeg ble så FORBANNA da dere kom 3(?) stykk i C4 jeep! JEG HADDE AKKURAT SJEKKET BAK MEG! Share this post Link to post Share on other sites
Cardom 0 Report post Posted January 12, 2012 Hvorfor skal Team Norway ha med to juksere i sin linup? Jeg vet det er lenge siden men en gang en cheater...... Ref denne lista - http://www.multigamer.no/artikkel/over_20_cheatere_tatt_den_siste_maneden Har spillt sammen med begge tidligere og vet de var gode den gang men når du blir tatt for juks bør du ikke bli belønnet med en plass i Team Norway selv om det er leeeenge siden. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 12, 2012 Det var nå i et helt annet spill, og fra HF sin side har vi en policy på at ny steam = ny sjanse etter en enkelt cheatbust. Flere busts ville gi strengere straffer. På tvers av spill kan det i allefall ikke være noe strengere enn som så. Share this post Link to post Share on other sites
Cardom 0 Report post Posted January 12, 2012 Ser den Qed. Og det er jo lenge siden men jeg vil nok alltid ha det i bakhodet at de gutta der ikke spiller med rent mel i posen.. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted January 12, 2012 Hvorfor skal Team Norway ha med to juksere i sin linup? Jeg vet det er lenge siden men en gang en cheater...... Ref denne lista - http://www.multigame...n_siste_maneden Har spillt sammen med begge tidligere og vet de var gode den gang men når du blir tatt for juks bør du ikke bli belønnet med en plass i Team Norway selv om det er leeeenge siden. lol. Jeg jukset i CS en gang på forspill, fordi det var morsomt der og da. Jeg har også jukset i Monopol. TN er åpenbart korrupt som faen, og flere på laget er jo kjent for fusk på flere arenaer, f.eks gloseprøver på barneskolen! Share this post Link to post Share on other sites
Dr.Schjolberg 7 Report post Posted January 12, 2012 Hva med å bare si at du beklager det som skjedde istede for å svare med sarkasme?! Hadde jeg brydd meg nos spesielt om dette, så hadde jeg likt det mye bedre Btw er helt enig i at folk skal få en sjanse til når det er et nytt spill...Cheat er noe vi må ta på alvor, for det er faktisk cheat som kan ødelegge esport! Share this post Link to post Share on other sites
keh 36 Report post Posted January 12, 2012 Bank dem alle! Lykke til =) Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted January 12, 2012 doktor doktor; trur ikke cardom hintet til scav. Share this post Link to post Share on other sites
Dr.Schjolberg 7 Report post Posted January 12, 2012 (edited) Er egentlig ikke nøye hvem han hintet til... jeg mener bare det er bedre å uttale seg ydmykt etter å ha blitt tatt istede for med sarkasme! Var det som var poenget mitt.. men nå skal vi ikke hause dette mere opp..fortid er fortid, og jeg bryr meg midt i ***** om cs og de som cheater der Selv om det beste var et cheatfritt miljø i alle online spill! Foreslår vi går tilbake til "Heia Norge" istede for å snakke om alle som har gjort domme ting før Btw...skjønner ikke at Norge od Danmark ikke er blant favorittene: http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654777477989165/#!/bf3/news/view/2832654777477989165/109/ Edited January 12, 2012 by Dr.Schjolberg Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted January 12, 2012 http://www.battlefield.no/artikkel/clanbase_nationscup_rett_rundt_hj%C3%B8rnet Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted January 12, 2012 Er egentlig ikke nøye hvem han hintet til... jeg mener bare det er bedre å uttale seg ydmykt etter å ha blitt tatt istede for med sarkasme! Var det som var poenget mitt.. men nå skal vi ikke hause dette mere opp..fortid er fortid, og jeg bryr meg midt i ***** om cs og de som cheater der Selv om det beste var et cheatfritt miljø i alle online spill! Foreslår vi går tilbake til "Heia Norge" istede for å snakke om alle som har gjort domme ting før Btw...skjønner ikke at Norge od Danmark ikke er blant favorittene: http://battlelog.bat...7477989165/109/ Tror både Norge og Sverige kommer til å få problemer i nationscup pga. at det er så få seriøse 8v8-lag. 8v8 er jo nesten bare rutine, og der ligger gjennomsnittet veldig mye høyere hos f.eks. Tyskland/Spania hvor det finnes mange lag som praccer med samme lineup flere timer hver eneste dag. Norge og Sverige deler ett lag som praccer så mye Share this post Link to post Share on other sites
Dr.Schjolberg 7 Report post Posted January 12, 2012 Norge kommer til å gjøre det bedre enn sverge...det er jeg 99% sikker på! Sverge stiller det svakeste laget i NC jeg noen gang har sett! Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 12, 2012 synes det er litt trist hvis dere ikke får til noe øvelser da, 8vs8 krever en del kjennskap til hverandre, både når det gjelder rutiner og når det gjelder kommunikasjonsform. Share this post Link to post Share on other sites
Phantom 7 Report post Posted January 12, 2012 Er med stolthet jeg representerer norge for fjerde gang i BF serien! Dette skal vinnes Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted January 12, 2012 Så Iron TJunfisk skulle spille for sverige, har alltid trodd han fyren var norsk? Eller tar jeg helt feil nå? Share this post Link to post Share on other sites
Pluss 0 Report post Posted January 12, 2012 Vi får se hvordan dette her går. Skal bli artig å spille for Norge igjen. Sist gang var jo i BC2. Jeg hva dessverre på flyttefot da så jeg fikk ikke med meg dem 2 siste kampene. Vi endte iallefall på 2 plass om jeg ikke husker feil Share this post Link to post Share on other sites