Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ldd1

Nations Cup - Clanbase

Recommended Posts

Hvis dande har tid, lyst og har tolmodigheten som kreves for å lede et mixteam av folk med forskjellige prioriteringer så har han min stemme.

Du e itj go nok for team norway uanz scav :( BiV derimot.

Trolig ikke, men det betyr jo ikke at jeg ikke vil forsøke meg, dersom Dande trenger folk i tank.

Hjelper det om jeg horer KDRen min litt fremover?

bloo + hrimner på landslaget > drittgamle "bf heroes"

Jeg har jo til og med clanerfaring i bøttevis fra bf1942, opplagt valg til kaptein imo. Lyst til å være med på laget drozo? Du kan få bruke awp.

Har trua! Finnes det awp i BF3 også??? nerf

kan jo bare kontakte Myst, så kjøper nok han aimboAt til alle, så vinner dere npnp uten å måtte pracce.

:lol:

Jeg vil fly jet, da vinner vi vm i bf3!

Bare på Wake, dersom du kan stå i ro med US flyet over hangarskipet :D

Og eg stiller med javelin, så lenge noen gidder å slenge ut soflam.

Poenget med setningen over er : det er for tidlig med Nations Cup .. trenger 1-2 patcher før det kan (bør) gjennomføres (evt innføre strenge regler på diverse våpen i spillet)

Her nytter det ikke med sånne 8vs8 jenter. Her må det gromme karer til med hår på brystet og drammen i hånda! Stemmer på XO gutta :)

Vestlendingene og nordlendingene i BX3 (utenom prettyboizene fra Voss) har alle hår på brystet. Vi er derimot ikke demente alkoholikere, så jeg stemmer også på xo!

det er latterlig å ha noen form for turnering i det hele, så lenge det ikke er kommet noe battlerecorder imo:P men når det først blir arrangert kan det likegodt stilles:P

Jeg gir min stemme til Dande som leder av Team Norway i Nations Cup. Om han har lyst :)

Å arrangere noe som helst av konkurranser uten Å ha battlerecord av noe slag virker pÅ meg som totalt høl i huet.

Vestlendingene og nordlendingene i BX3 (utenom prettyboizene fra Voss) har alle hår på brystet. Vi er derimot ikke demente alkoholikere, så jeg stemmer også på xo!

Eg har så mye hår at eg har hår der det egentlig ikkje går an å ha hår, hår. Hår.

Eg har så mye hår at eg har hår der det egentlig ikkje går an å ha hår, hår. Hår.

Hår i suppen (evt. smalahåve) teller ikke.

TB har masse gode folk som blir oversett bare fordi de spiller i TB..

Passer oss fint.. da slipper vi alle poacherne :p

Menmen, takk for støtten folkens :)

Etter å ha styrt trønderne i 5-6 år nå så skal vel et lite mixlag være easy.

Synes man skal lage en kjendisversion med alle D-kjendiser fra paradise hotel , big brother , villa medusa osv der det blir lagt vekt på tilfeldigheter

Dement = Nei

Alkoholiker = Nasj, er jo Nord-Trønder.

Jeg vil gjerne stille som maskot, miniskjørt å bart ink.

Men uansett så burde de beste i Norge pr dags dato, eller de med god erfaring klinke huene sine sammen over en pils på mumble/vent/ts og få til noe. Hadde vært morro å sett hva Norge kunne stille med:)

• Like 1

Jeg vil gjerne stille som maskot, miniskjørt å bart ink.

Count me in!

Sikkert mulig å designe en mod også, slik at man kan ha med fans, venner og kjente samt familie på kampene... :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...