Bang 4 Report post Posted December 19, 2011 Hvis dande har tid, lyst og har tolmodigheten som kreves for å lede et mixteam av folk med forskjellige prioriteringer så har han min stemme. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 19, 2011 Du e itj go nok for team norway uanz scav BiV derimot. Trolig ikke, men det betyr jo ikke at jeg ikke vil forsøke meg, dersom Dande trenger folk i tank. Hjelper det om jeg horer KDRen min litt fremover? Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted December 19, 2011 bloo + hrimner på landslaget > drittgamle "bf heroes" Jeg har jo til og med clanerfaring i bøttevis fra bf1942, opplagt valg til kaptein imo. Lyst til å være med på laget drozo? Du kan få bruke awp. Har trua! Finnes det awp i BF3 også??? nerf Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted December 19, 2011 kan jo bare kontakte Myst, så kjøper nok han aimboAt til alle, så vinner dere npnp uten å måtte pracce. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 19, 2011 kan jo bare kontakte Myst, så kjøper nok han aimboAt til alle, så vinner dere npnp uten å måtte pracce. Share this post Link to post Share on other sites
Nomor 29 Report post Posted December 19, 2011 Jeg vil fly jet, da vinner vi vm i bf3! Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 19, 2011 Jeg vil fly jet, da vinner vi vm i bf3! Bare på Wake, dersom du kan stå i ro med US flyet over hangarskipet Share this post Link to post Share on other sites
Losi-D 4 Report post Posted December 19, 2011 Og eg stiller med javelin, så lenge noen gidder å slenge ut soflam. Poenget med setningen over er : det er for tidlig med Nations Cup .. trenger 1-2 patcher før det kan (bør) gjennomføres (evt innføre strenge regler på diverse våpen i spillet) Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted December 19, 2011 Her nytter det ikke med sånne 8vs8 jenter. Her må det gromme karer til med hår på brystet og drammen i hånda! Stemmer på XO gutta Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 19, 2011 Vestlendingene og nordlendingene i BX3 (utenom prettyboizene fra Voss) har alle hår på brystet. Vi er derimot ikke demente alkoholikere, så jeg stemmer også på xo! Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted December 19, 2011 det er latterlig å ha noen form for turnering i det hele, så lenge det ikke er kommet noe battlerecorder imo:P men når det først blir arrangert kan det likegodt stilles:P Share this post Link to post Share on other sites
Emi 2 Report post Posted December 19, 2011 Jeg gir min stemme til Dande som leder av Team Norway i Nations Cup. Om han har lyst Share this post Link to post Share on other sites
skorpio 0 Report post Posted December 19, 2011 Riddick sa vel at det blir 8on8 Share this post Link to post Share on other sites
Rivoo 0 Report post Posted December 19, 2011 Høres morro ut =) Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 19, 2011 Å arrangere noe som helst av konkurranser uten Å ha battlerecord av noe slag virker pÅ meg som totalt høl i huet. Share this post Link to post Share on other sites
Losi-D 4 Report post Posted December 19, 2011 Vestlendingene og nordlendingene i BX3 (utenom prettyboizene fra Voss) har alle hår på brystet. Vi er derimot ikke demente alkoholikere, så jeg stemmer også på xo! Eg har så mye hår at eg har hår der det egentlig ikkje går an å ha hår, hår. Hår. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 19, 2011 Eg har så mye hår at eg har hår der det egentlig ikkje går an å ha hår, hår. Hår. Hår i suppen (evt. smalahåve) teller ikke. Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted December 19, 2011 Jeg melder meg som Hangarskip kaptein. Kan stå på dekk å dirigere. Share this post Link to post Share on other sites
DuBi 5 Report post Posted December 19, 2011 Blir spennende. jeg vil være inf Share this post Link to post Share on other sites
Dande 7 Report post Posted December 21, 2011 TB har masse gode folk som blir oversett bare fordi de spiller i TB.. Passer oss fint.. da slipper vi alle poacherne Menmen, takk for støtten folkens Etter å ha styrt trønderne i 5-6 år nå så skal vel et lite mixlag være easy. Share this post Link to post Share on other sites
Dr.Schjolberg 7 Report post Posted December 21, 2011 Det klarer du sikkert fint dande Har du noen tanker om hvordan du vil ta ut laget? Share this post Link to post Share on other sites
redux 7 Report post Posted December 21, 2011 Synes man skal lage en kjendisversion med alle D-kjendiser fra paradise hotel , big brother , villa medusa osv der det blir lagt vekt på tilfeldigheter Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted December 21, 2011 Dement = Nei Alkoholiker = Nasj, er jo Nord-Trønder. Jeg vil gjerne stille som maskot, miniskjørt å bart ink. Men uansett så burde de beste i Norge pr dags dato, eller de med god erfaring klinke huene sine sammen over en pils på mumble/vent/ts og få til noe. Hadde vært morro å sett hva Norge kunne stille med:) 1 Share this post Link to post Share on other sites
FreDel31 1 Report post Posted December 21, 2011 Jeg vil gjerne stille som maskot, miniskjørt å bart ink. Count me in! Sikkert mulig å designe en mod også, slik at man kan ha med fans, venner og kjente samt familie på kampene... Share this post Link to post Share on other sites
ReWrite 6 Report post Posted December 22, 2011 De som evt får spille bør slenge opp streams slik at folk kan følge med Xsplit ftw! Share this post Link to post Share on other sites