Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ldd1

Nations Cup - Clanbase

Recommended Posts

http://clanbase.ggl.com/nationscup_captainapply.php?lid=12516

Da var det klart for Nation har cup bf3, ut battlerecorder og med masse bugs:P

En eller annen "┌П┐(◣_◢)┌П┐" har søkt som Team Captain, noens om vet hvem det er?

Selv om NationCUp er latterlig å holde nå, burde det imo være en velkjent kaptein når det først skal holdes, og håper noen her inne søker så vi får et decent lag.

Edited by Ldd1

Man trenger jo ikke være landslagsmateriell for å være teamcaptain, så lenge man kan organisere og har litt kontakter og interesse:)

uansett om NC e latterlig eller ei, når det blir arrangert så syns eg vi må delta..

Meld på XO som team norway! Regner med de har et utvalg med demente karer som mer en gjerne stiller til dyst.

Er spennt på hvordan Team Norway BF3 kommer til å se ut...håper noen melder seg og setter i gang :)

Lurer også på om vi har nok skilla og erfarne folk til å hvede oss i det hele tatt!? Må ihvertfall være noen av genuin gutta da(sier dette bare pga at det er de beste norske jeg har møtt til nå...finnes sikkert flere også! ) !

Edited by Dr.Schjolberg

Blir vel en mix av genuin og bx3 tipper jeg.... Men hadde det vært en ide og hatt noen "åpne treninger" før laget ble tatt ut! I danmark har de gjort dette alle gangene Lund har vært team leader, og det er en metode som hever de nest beste også! Det går ikke ut over kvaliteten på TN treningene så lenge det blir gjort tidlig nok, så de som til slutt blir tatt ut får god tid til å få inn taktikker og TP før det braker løs... åpne treninger fører til at talenter i bf3 får prøvd seg med og mot de beste og får lært masse! Dette vil føre til at flere norske spillere får et høyere nivå og eventuelt kan bidar for TN i neste års NC eller i NC i et annet spill:)

Edited by Dr.Schjolberg

Stiller som infanterist :cool::rolleyes:

Men for å være bittelitt seriøs, synes jeg at dere aktive klanspillerne skulle tatt dere en prat og satt sammen et lag.

Ja, det er nok litt tidlig i spillets modningsprosess, men det er jo vel grisegøy å få spille mot så gode spillere fra andre lag?

Tipper Phantom har lyst!

Vi har vel ikke mange i Norge som utmerker seg internasjonalt når det kommer til hardware i hvertfall, men jeg håper ikke TN ender opp som en inf squad. Noe mindre spennende enn BF inf kamper skal man se lenge etter.

Om det blir åpne treninger stiller jeg gjerne som Tank try... for å være ærlig så vet jeg ikke helt hvor lista ligger... Har enda ikke møtt noen tankere som har imponert meg noe spesielt! Tror norge kan stille bra med inf, og om phanteon kan fly så er det bra... men har vi flere som kan fly da?! heli?!

Noen må stille opp som kaptein da.. Er jo 12on12 dette så vi trenger ett lag med minimum 16 stk.

Jeg personlig ser for meg en mix med BX3, Genuin og TB.

TB har masse gode folk som blir oversett bare fordi de spiller i TB.. :) Hadde hjulpet masse på samholdet i Norge også!

Ingen overser TB... Har spilt flere kamper mot dem og vet de er dyktige :) Blir Cution tatt med da!? han har spilt bra i bf3 :p

Edit: ser dande har søkt om å vare captein... U got my vote :)

Edited by Dr.Schjolberg

Ser for meg at en bx3 og genuin mix hadde gått smooth.. ;)

Norge har vel flere gode infer, tankere og piloter. Tror uansett det er for tidlig med en nations cup nå.. Mange klaner holder enda på å starte opp, og trenger fokus på klanen, ikke nations cup.

Helt enig, men når den først blir arrangert...hvorfor ikke delta?

Fordi vi fokuserer på klanen, og ikke NC.

Jeg hadde gjerne stilt som tanker i NC, om typ et år, men allerede nå? Det er et tåpelig og krampaktig påfunn.

Uansett, Dande har stemmen min om han orker å lede hele sulamitten. Jeg er til og med tilbøyelig til å stille på uttaket dersom dette ikke blir en time drain, dersom Dande leder det. Brolove.

Ser den, og føler det samme! Men alle de andre er i samme båt(så lenge de deltar da)! Ei NC turnering kan jo gi relasjoner og erfaring du kan dra med deg inn i clanen din også... Eller er jeg helt på villspor?

Neida, absolutt ikke, men spørsmålet er jo om alle klarer å samarbeide. Jeg kan være helt ærlig og si at det er folk jeg ikke ønsker å spille med, og det er sikkert nok av dem som ikke ønsker å spille med meg.

En annen sak handler jo om å promotere klanen sin som ett "varemerke". Det gjør du ikke ved å spille i NC, og det eneste du sitter i gjen med der er en eller annen form for ære.

Når det er sagt, stiller jeg til uttak dersom jeg har tid og Dande eller en annen gammel traver styrer laget. Jeg gidder ikke sitte under en no-name inf hero fra CoD eller CS. Disse individene beviser jo igjen og igjen, gjennom irc, forum og ESL chatten at de er totalt clueless.

Vil tro dande blir nc captein, og da ser han nok fort hvem som kan sammarbeide å ikke! Han vet nok allerede hvem han vil ha med, men om han får med alle er jo ikke sikkert! For de som er god nok for TN og er ønsket av team captain, så handler det vel bare om prioriteringer!

bloo + hrimner på landslaget > drittgamle "bf heroes"

Jeg har jo til og med clanerfaring i bøttevis fra bf1942, opplagt valg til kaptein imo. Lyst til å være med på laget drozo? Du kan få bruke awp.

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...