Sign in to follow this  
scavenger

Ang Teamstack

Recommended Posts

<p>

Jeg syns 4, altså en squad, er et fint  tall. Da har man mulighet til å samarbeide og ha det gøy sammen, men samtidig være et begrenset antall på laget.

x1 ! Grei regel egentlig. Ser ingen problem ved at 4 clanmedlemmer skal kunne spille på samme lag, uansett om de eier aldri så mye. Til og med om det er 4 av oss i BX3 som vil spille sammen i squad så bør me få lov til det.. Eller? Kan ikkje hugse disse "teamstack"-nazireglene bf.no adminsa fører nå fra bf42 og bf2.

Popkorn! :Congrats:

også litt hjemmelaget alkohol for og få litt bedre nærver på aim'en ;)

Edit: Blir ikke tatt for cheat da? :p

Edited by RokZor

Hete saker! :)

OT; Jeg føler meg litt fremmedgjort av hele diskusjonen egentlig.

Public så kjører jeg ofte min egen båt, og enten gjør så godt jeg kan sammen med mine medsammensvorne @ mumble/squad, capper flagg, leker pr0, reviver og herjer, ellers så finner du meg i en busk oppå et fjell, eller godt gjemt inni et mørkt hus sånn at du blir stående å glane på killcam etter du har daua(naturaly), mens du leter etter møbler eller et husnummer for å finne ut hvor jeg har slått opp telt så du kan kjøre kaldt stål i ryggen min. Er jo det som er så herlig med BF3, at man kan velge sin egen spillestil, basert på humør, dagsform, i det hele tatt.

MEN

På generell basis er det utfordringer jeg liker best. Gi meg gjerne et helt lag med BX3`ere eller Guinesses! Er jo da man må skjerpe sansene litt ekstra, når det kommer litt folk som vet hva dem driver med på serveren. Blir som at jeg var en hobby-sjåfør i rally, så kom plutselig petter solberg og spurte om vi skulle race. Jeg hadde jo sagt ja, kjempegøy! Fremfor å krumme ryggen, se ned i bakken og si at jeg ikke er no flink, og at han kan kjøre mot non andre.

Så jeg stiller med heller på sidelinjen i diskusjonen her og sier bring it on(http://www.imdb.com/title/tt0204946/), teamstack til krampa tar dere, så skal jeg gjøre mitt ytterste for å legge kjepper i hjulene, og noen skrammer på k/d`n deres! :)

Eller? Kan ikkje hugse disse "teamstack"-nazireglene bf.no adminsa fører nå fra bf42 og bf2.

Seriøst, mener dere at det føres "nazi-regler" på teamstacking nå? Det er i hvert fall ikke poenget med regelen (regel og regel fru blom for øvrig). Jeg har riktignok ikke så mange timer på serverne som andre her, men dette er da virkelig ikke et problem jeg støter ofte på... er dere bare jævlig hårsåre for noen få tilfeller, eller mener dere at admins hundser dere til alle døgnets tider?

jeg vil bare si at noe jeg ser på som noe som kan gjøres noe med er at 20/32 på ett lag er på lv. colonel ++, og på det andre laget er det lv.30 og nedover.

DET ser jeg på som urettferdig :hitler:

Ser poenget ditt RokZor, men det er rett og slett en tilnærmet umulig oppgave gitt de verktøy vi har til vår disposisjon. Autobalance-funksjonen skrev ikke akkurat relativitetsteorien for å si det sånn...

Jeg bedre det var nettopp ranken autobalace slipper være basert på jeg, ikke anntall.

Digger stavkontroll.....

Edited by RokZor

Rank betyr ikke så veldig mye på skill, selv om jeg kan forstå hvorfor det kan virke slik. Det er derimot trolig at folk med høyere rank generelt har en bedre spillforståelse.

Om en skal balansere lag, må det gjøres basert på runden, ikke rank.

Synes dette er veldig morro lesing! =)

Mine to øre er vel at dette er en helt vanvittig usaklig topic fra begynnelsen.

Jeg klager litt du klager litt, vi alle klager litt...

Kan vi ikke bare alle være venniner?

Ingen sjede skadd, ingen skade skjedd?

=)

Er btw med på popcorn BajBaj !

PS: [xo] team stacker ALLDRIG!

Eller? Kan ikkje hugse disse "teamstack"-nazireglene bf.no adminsa fører nå fra bf42 og bf2.

Seriøst, mener dere at det føres "nazi-regler" på teamstacking nå?  Det er i hvert fall ikke poenget med regelen (regel og regel fru blom for øvrig). Jeg har riktignok ikke så mange timer på serverne som andre her, men dette er da virkelig ikke et problem jeg støter ofte på...  er dere bare jævlig hårsåre for noen få tilfeller, eller mener dere at admins hundser dere til alle døgnets tider?

Det skjer ikkje vær runde, men ja, føler BX3/prime veldig ofte (i forhold til andre) blir utpekt som "teamstackers" (sjølv om det kanskje kun er 3 bx3 på samme lag).

VI prøver vårt beste og dele oss opp på hver side Scav, vi starter forøvrig en god del servere xo alene hver dag. Men er jo ikke i veien for og gi oss et saklig hint om vi er i overtall på en side:) så fikser vi det lett.

VI prøver vårt beste og dele oss opp på hver side Scav, vi starter forøvrig en god del servere xo alene hver dag. Men er jo ikke i veien for og gi oss et saklig hint om vi er i overtall på en side:) så fikser vi det lett.

Det plager ikke meg nevneverdig. Jeg bare lo av påstanden om at xo ikke gjør det.

Jeg synes i hvertfall at ting som dette ikke burde forekommet:

http://i.imgur.com/3lW2B.jpg

Jeg legger ikke dette ut for å sverte noen, men fordi jeg etterlyser den samme holdningen fra admins som de viser til oss. Ingen admins klager når de har gode runder, men det er mye klaging når de spiller på taperlaget. Spesielt i heksejakten på BX3.

Herre Scavenger, mulig jeg er helt på bærtur her, dog skal heller ikke ta noen i forsvar om det er slik at admins stacker. Men slik jeg har sett det på serverene så prøves det og rette på lagene. Og hvilken heksejakt er det snakk om? Dere er noen himla gode spillere ja, for min del morro og spille mot( Wona er slem:( dog )

Eneste jeg så idag som var konstant i chat var prat ang soflam, og de som brukte det var gud veit hva. Hver gang jeg har sett deg inn på servere så har du alltid en form for smart kommentar i chat eller lignende, noe som kan være smått irriterende imo, Men så er jeg en gretten trønder og da.

For meg er BX3 et lag som jeg håper fronter norsk E-sport og koser seg, samt opprettholder et noget greit voksen nivå inne på serverene.

Så skal jeg gjøre mitt for og få gjevne lag ihvertfall:)

Du mangler dessverre forståelse for visse deler av spillet, og dets mekanikker. Det er lett å si at servere skal balanseres med spillere, men Dice har introdusert en åpenbar bug (javelin mot fly og heli, uten mulighet til motmiddel. Sup?). Det i seg selv er ubalanse, og jeg er i min fulle rett til å påpeke det uten å bli kalt hverken arrogant eller whinete.

Nå må du ikke epic-faile her, da. Det finnes faktisk noe for fly/heli som virker mot F3 i tank, eller SOFLAM lock.. Så tydeligvis vet du ikke alt om spillets mekanikker heller.

Så det er ikke altfor smart å være så arrogant som du er, ovenfor andre, uten at du vet alt selv.

Prøv og bruk "ECM JAMMER" neste gang du er i helikopter eller fly.. Så skal du se at det virker.

Foreslår at alle roer seg 2 hakk og heller koser seg med denne videoen:

Tipper han fyren her har det mye artigere public en alle her:P

For meg handler teamstacking om jevne lag. For meg kan hele BX3 spille på samme lag så lenge det er en jevn kamp. Men hvis det er veldig ujevne lag skal/bør admins og klaner fordele seg. Er ikke noe værre en det :)

Utrolig nok så kan det være ubalanse i lagene selv om det ikke er en BX3 å se , men utrolig nok så klarer folk å innpasse seg når man spør om dem kan skifte side. Utrolig nok.. Iam fookin amazeed over zee germans sniper (GER) som popper over når ubalansen er ett faktum.

Du mangler dessverre forståelse for visse deler av spillet, og dets mekanikker. Det er lett å si at servere skal balanseres med spillere, men Dice har introdusert en åpenbar bug (javelin mot fly og heli, uten mulighet til motmiddel. Sup?). Det i seg selv er ubalanse, og jeg er i min fulle rett til å påpeke det uten å bli kalt hverken arrogant eller whinete.

Nå må du ikke epic-faile her, da. Det finnes faktisk noe for fly/heli som virker mot F3 i tank, eller SOFLAM lock.. Så tydeligvis vet du ikke alt om spillets mekanikker heller.

Så det er ikke altfor smart å være så arrogant som du er, ovenfor andre, uten at du vet alt selv.

Prøv og bruk "ECM JAMMER" neste gang du er i helikopter eller fly.. Så skal du se at det virker.

Feil, feil, feil. Javelin med soflam-lock treffer så og si alltid, uansett om man bruker flares eller ECM jammer. ECM virker hakket bedre enn flares (som ikkje virker i det heile tatt), men i 4/5 tilfeller treffer javelin likevel. Og ECM jammer varer så kort at det er lite vits i å prøve. Eneste som funker er å fly lavt og holde seg unna soflam idiotene. Om man klarer å ta ut soflamen, så forsvinner locken. Men så smeller det jaggu meg likevel, og man dør av javelin. Ekke det kult, så vettke eg? :lol:

Javelin rakettene har også ein tendens til å treffe helikopteret uansett kor man gjemmer seg. Den går gjennom vegger, tak, ja til og med gjennom terreng (fjell, stein, åser osv). Den har også ein tendens til å 'bomme' (man ser med egne øyner at den treffer noe annet, eller flyr ein annen vei) - men så smeller det likevel og man får instant death.

Tenk om Dice hadde fjernet soflam og javelin, slik at man måtte jobbe litt for å ta ned helikopteret. Da hadde jo følelsen av å ta ned helikopteret vert som ein orgasme etter 3 måneders runkenekt. Men nå?... Kanskje får dere ein givende følelse, dere som bruker soflam og javelin. "JESS, eg tok ned heliet med lock raketter som styrer seg selv, uten at han kan gjere motstand........" Kva om folk hadde tenkt litt: ".....hmmm... det der kan jo ALLE gjere....til og med min mor på 70....dette gidder eg ikkje"

Men nei, folk tenker ikkje. Folk vil jo ha mest mulig kills, og mest mulig enkle kills. Makan til noobvennlig spill har eg aldri sett.

:confused:

Nei, bare nei. Du er fucked når noen relocker deg, dersom den i det hele tatt fikser jav locken.