Tombos 0 Report post Posted December 13, 2011 Heisan! Kommer ikke inn på Battlelog - får beskjed at det er problemer med en autentiseringsserver, så blir jeg satt i offline-modus. Noen som også har dette problemet? Er det noen løsning på dette? Takk. Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 13, 2011 NOTICE We are performing maintenance on the game in general at the moment. We will keep you updated on the progress. Har samme problemet. er origin som er fail as usual Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted December 13, 2011 Løsningen er å vente. Share this post Link to post Share on other sites
Vaskern 1 Report post Posted December 13, 2011 De klarte faen ikke å lage én sabla sak, de måtte lage tre separate ting som alle avhenger av hverandre (og der hver av dem krasjer regelmessig). Share this post Link to post Share on other sites
Tombos 0 Report post Posted December 13, 2011 Makan til shit... Ja, da er det vel bare å sette seg ned sammen med barna og se på Disney Channel isteden... argh... Share this post Link to post Share on other sites
Gråstein 2 Report post Posted December 13, 2011 Har samme problemet selv, så er nok bare å vente. Share this post Link to post Share on other sites
F4F 0 Report post Posted December 13, 2011 ser ut som ting og tang er nede får ikke logget inn på orgin engang ::-) Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted December 13, 2011 for no pess! jobba hele dagen go gleda meg til karkand Share this post Link to post Share on other sites
PASTOR 1 Report post Posted December 13, 2011 samme her... Origin = fail får lage pannekaker i stedetfor å game BF... 1 Share this post Link to post Share on other sites
F4F 0 Report post Posted December 13, 2011 for no pess! jobba hele dagen go gleda meg til karkand B2K er veldig bra ift. resten av BF3, mulig jeg ikke går lei BF3!!! (tok 5 år å gå lei BF2) Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted December 13, 2011 Førsteintrykket var bra her også. Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted December 13, 2011 sitter å venter her og... jaja, kan gå ut med søpla å handle inn litt mat.. Bare en heistur ned... Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted December 13, 2011 Origin er no ******** og de kan gå å ********* seg i ******* og gå å ******** bestemora si. Share this post Link to post Share on other sites
Kinkypretzel 1 Report post Posted December 13, 2011 SOON! Share this post Link to post Share on other sites
Gorb4h 1 Report post Posted December 13, 2011 E jo faktisk helt fantastisk at det går ann å ha ett så føkka system, Origin, Battlelog.... osv osv kanke dem bare ha server browser inne i spillet så slipper man sånt her forbanna piss. 1 Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted December 13, 2011 Battlelog er faktisk ganske bra mener da jeg, men Origin kunne de vært foruten!! Share this post Link to post Share on other sites
Gråstein 2 Report post Posted December 13, 2011 (edited) E jo faktisk helt fantastisk at det går ann å ha ett så føkka system, Origin, Battlelog.... osv osv kanke dem bare ha server browser inne i spillet så slipper man sånt her forbanna piss. Jeg er veldig fan av battlelog, å det har nok ikke så mye med problemet å gjør her. Er jo flott an man bare kan gå inn i nettleseren, finne en server å surfe litt rundt mens man venter på at alt skal loade, å så joine rett inn på slagmarken. å ikke minst at det er ett sosialt medium som kommer godt med når man spiller med bekjente. Husker når jeg og gjengen spilte BF2, så måtte vi gå inn på siden bf2s.com for å sjekke hvilke servere de andre var på (og sjekke statsen), å så gå inn i BF2, vente på loading screen's, logge inn, å så finne serveren. (evt alt+tab, men er likevel mer bakvendt ) Edited December 13, 2011 by Gråstein Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted December 13, 2011 Origin er jo et BETAPROGRAMM!!! ***** og ****** i ****** Share this post Link to post Share on other sites
Gorb4h 1 Report post Posted December 13, 2011 Har fortsatt problema med å skjønne hvorfor det e kun "noen" som plages med Origin. Share this post Link to post Share on other sites
Gorb4h 1 Report post Posted December 13, 2011 E jo faktisk helt fantastisk at det går ann å ha ett så føkka system, Origin, Battlelog.... osv osv kanke dem bare ha server browser inne i spillet så slipper man sånt her forbanna piss. Jeg er veldig fan av battlelog, å det har nok ikke så mye med problemet å gjør her. Er jo flott an man bare kan gå inn i nettleseren, finne en server å surfe litt rundt mens man venter på at alt skal loade, å så joine rett inn på slagmarken. å ikke minst at det er ett sosialt medium som kommer godt med når man spiller med bekjente. Husker når jeg og gjengen spilte BF2, så måtte vi gå inn på siden bf2s.com for å sjekke hvilke servere de andre var på (og sjekke statsen), å så gå inn i BF2, vente på loading screen's, logge inn, å så finne serveren. (evt alt+tab, men er likevel mer bakvendt ) De gangan det funke "as intended" e det bra Share this post Link to post Share on other sites
Osram 11 Report post Posted December 13, 2011 Felles skjebne, felles trøst... Kommer heller ikke inn. For å strø på salt i såret har fail-meldingen fra Origin kun en knapp; "ACCEPT"! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted December 13, 2011 for no pess! jobba hele dagen go gleda meg til karkand Ja, har selv vært borte hele dagen å sett frem til dette. Spilte 15 min, så ble jeg disconnecta fra origin.. å kommer meg ikke inn, at dem aldri lærer!!! Share this post Link to post Share on other sites
Kåre Willoch 1 Report post Posted December 13, 2011 Jeg kommer heller ikke inn. EA/Origin feiler igjen. SJOKK! Share this post Link to post Share on other sites
den9 0 Report post Posted December 13, 2011 Jeg gamet rundt 2 timer idag, så rundt 19.00 så logger orgin seg av, - Orgin nettverket kunne ikke kontaktes. Sjekk nettverkstilkoblingen og prøv igjen.... gleder meg også til å måtte instale hele bf3 på nytt... føkk eA/ ORGINNNZ faa***S Felles skjebne, felles trøst... Kommer heller ikke inn. For å strø på salt i såret har fail-meldingen fra Origin kun en knapp; "ACCEPT"! hahah, elskbar comment! helt rett Share this post Link to post Share on other sites
mr.niceboy 7 Report post Posted December 13, 2011 Jeg kom hjem fra jobb nå klokken 8 og har gledet meg som en unge.... men neeida.. Kunne det ikke vært fikset til JEG kom hjem i det minste. Er det virkelig så mye å be om? Share this post Link to post Share on other sites