Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Tombos

Autentiseringsserver???

Recommended Posts

Heisan!

Kommer ikke inn på Battlelog - får beskjed at det er problemer med en autentiseringsserver, så blir jeg satt i offline-modus. Noen som også har dette problemet? Er det noen løsning på dette?

Takk.

NOTICE

We are performing maintenance on the game in general at the moment. We will keep you updated on the progress.

Har samme problemet. er origin som er fail as usual

De klarte faen ikke å lage én sabla sak, de måtte lage tre separate ting som alle avhenger av hverandre (og der hver av dem krasjer regelmessig).

Makan til shit... Ja, da er det vel bare å sette seg ned sammen med barna og se på Disney Channel isteden... argh...

for no pess! jobba hele dagen go gleda meg til karkand :(

B2K er veldig bra ift. resten av BF3, mulig jeg ikke går lei BF3!!! (tok 5 år å gå lei BF2)

Origin er no ******** og de kan gå å ********* seg i ******* og gå å ******** bestemora si.

E jo faktisk helt fantastisk at det går ann å ha ett så føkka system, Origin, Battlelog.... osv osv kanke dem bare ha server browser inne i spillet så slipper man sånt her forbanna piss.

• Like 1

E jo faktisk helt fantastisk at det går ann å ha ett så føkka system, Origin, Battlelog.... osv osv kanke dem bare ha server browser inne i spillet så slipper man sånt her forbanna piss.

Jeg er veldig fan av battlelog, å det har nok ikke så mye med problemet å gjør her. Er jo flott an man bare kan gå inn i nettleseren, finne en server å surfe litt rundt mens man venter på at alt skal loade, å så joine rett inn på slagmarken. å ikke minst at det er ett sosialt medium som kommer godt med når man spiller med bekjente.

Husker når jeg og gjengen spilte BF2, så måtte vi gå inn på siden bf2s.com for å sjekke hvilke servere de andre var på (og sjekke statsen), å så gå inn i BF2, vente på loading screen's, logge inn, å så finne serveren. (evt alt+tab, men er likevel mer bakvendt :p)

Edited by Gråstein

Jeg er veldig fan av battlelog, å det har nok ikke så mye med problemet å gjør her. Er jo flott an man bare kan gå inn i nettleseren, finne en server å surfe litt rundt mens man venter på at alt skal loade, å så joine rett inn på slagmarken. å ikke minst at det er ett sosialt medium som kommer godt med når man spiller med bekjente.

Husker når jeg og gjengen spilte BF2, så måtte vi gå inn på siden bf2s.com for å sjekke hvilke servere de andre var på (og sjekke statsen), å så gå inn i BF2, vente på loading screen's, logge inn, å så finne serveren. (evt alt+tab, men er likevel mer bakvendt :p)

De gangan det funke "as intended" e det bra :)

Felles skjebne, felles trøst... Kommer heller ikke inn. For å strø på salt i såret har fail-meldingen fra Origin kun en knapp; "ACCEPT"!

• Like 1

for no pess! jobba hele dagen go gleda meg til karkand :(

Ja, har selv vært borte hele dagen å sett frem til dette. Spilte 15 min, så ble jeg disconnecta fra origin.. å kommer meg ikke inn, at dem aldri lærer!!!

Jeg gamet rundt 2 timer idag, så rundt 19.00 så logger orgin seg av, - Orgin nettverket kunne ikke kontaktes. Sjekk nettverkstilkoblingen og prøv igjen.... gleder meg også til å måtte instale hele bf3 på nytt... føkk eA/ ORGINNNZ faa***S

Felles skjebne, felles trøst... Kommer heller ikke inn. For å strø på salt i såret har fail-meldingen fra Origin kun en knapp; "ACCEPT"!

hahah, elskbar comment! helt rett

Jeg kom hjem fra jobb nå klokken 8 og har gledet meg som en unge.... men neeida.. Kunne det ikke vært fikset til JEG kom hjem i det minste. Er det virkelig så mye å be om?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...