Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
stappa

Blizzard Cup

Recommended Posts

Noen som følger med?

Stephano imponerer meg, siste kampen hans nå, håper han vinner :D

Mye bra kamper denne helga :D

Gief opinions!

Jepp så på. Bra spillt av stephano, overrasket nok mange med dagens kamper. Blir spennede å se morgendagens grupper.

og da er det tid for leenock mot naniwa <3

herregud for noen herlige kamper om dagen!

helt utrolig nivå på spillerene i denne turneringa, alle kampene er herlige!

Ja fy faen for noen herlige kamper, har sittet med gåsehud så lenge, hadde syke syke nerdchills når naniwa holdt så lenge mot de thorsa. Dog er det ingen som har vært i nærheten av leenock i dag, for en kar!!

jaaaaa - 3 kamper til! Herregud, dette er en av de bedre dagene mine med sc2-speccing!

reaksjoner på at naniwa probe rusher i en meningsløs kamp?

insane kamper i dag altså! fantastisk nivå. Og ser litt nye stiler og. Vært en stund der mye går på repeat syns jeg

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=294348

= rofl overreaksjoner

med det sagt, det er ganske retarded å proberushe. Kampen er scheduled, folk sitter å ser på og har betalt for dis shit, hva er pointet med å worker rushe liksom? Kanskje jeg er inhabil siden jeg hater naniwa men det virker bare så sykt retarded å gjøre, selvom jeg ikke helt fatter all teh drama.

drama kommer fordi man har litt andre tanker om respekt, ære og communityspirit i korea enn i vesten. Der er dette en ekstremt stor fornærmelse mot både arrangører, motspiller samt de som har betalt for å se kampene. Tror det blir en stund til naniwa er velkommen tilbake dit. Her i vesten er vi vant til uhøflige rageqidz over alt så vi bryr oss jo ikke :p

Har ingenting å si. Så vidt jeg vet har de ingen regler om at worker rush ikke er lov (så vidt jeg vet, hvis de har det regner jeg med at noen hadde nevnt det). Hvis de straffer han er det en skam. Mye verre enn at en shitkid worker rushet i en kamp som ikke betyr noe.

Idra får code-s spot ifølge EG twitter, hopper over up&down kamper. EG aner ikke hvorfor han får direkte code-s. Mao virker det som naniwa har blitt kicket. Med mindre noen andre i code-s har gitt fra seg.

Edit: Det han gjorde var idiotisk og selvfølgelig skaper det reaksjoner i korea. Men de kan ikke straffe han uten å være uprofesjonelle selv.

De snakket om dette på SOTG tidligere, og selv om det var enighet om at det var dumt så virket det som at de mente at det var umulig å straffe han siden han ikke hadde brutt noen regler, og at den enkleste måten å unngå lignende ved senere anledninger er å bruke et format som ikke fører til meningsløse kamper

dont care atm, nå er det leenock mot MC og polt vs mvp i blizzard kvartfinaler med de beste kommentatorene :D

Leenock er verdens søteste lille smultebolle <3

woohoo psytrance på gomtv :p

Apparently the impossible is not Imtossible

01.jpg

blinkstalkers er faen meg så sjukt sterke når de kommer seg i vifteform :(

supertabbe av leenock å vente med å møte han til den chocken.