Plaindog 127 Report post Posted December 12, 2011 Det kan virke som om serverlistene er lagt ut. Her er oversikten -------------EU servers------------------ Adari Vaal - PvE - English Atris - PvE - German Bao-Dur - PvP - French Brianna - PvE - French Cell of Imu - PvE - French Dorin Sky - PvE - English Dreypa's Oubliette - PvE - English Exar Kun - PvE - German Exis Station - PvE - English Flames of the Crucicle - PvE - English G0-T0 - PvE - German Gnawer's Roost - PvP - English Gooluud Corridor - PvE - French Handmaidens of Atris - PvE - English Jory - PvE - French Kaggath - PvP - German Kellian Jarro - PvP - French Kissai Caste - PvE - English Lenico Gargantuan - PvE - English Lonna Vash - PvE - German Ludo Kressh - PvE - French Mira - PvE - French Murakami Orchid - PvE - English Odacer-Faustin Academy - PvE - German Odan-Urr - PvE - German Pius Dea - PvE - German Rogue Moon - PvE - English Shaltin Tunnels - PvE - German Sith'ari - PvE - French Sluis Shipyards - PvE - German Starstorm One - PvP - German T1-LB - PvP - German The Cinzia - PvE - English The Moomo Williwaw - PvE - German The Queen of Ranroon - PvP - English Trayus Academy - PvE - German Yaru Korsin - PvE - French -------------US servers------------------ Belgoth's Beacon - PvE - East Coast Bondar Crystal - PvE - East Coast Canderous Ordo - PvE - East Coast Corellian Run - PvE - East Coast Cosmic Turbine - PvE - East Coast Darth Bandon - PvE - East Coast Darth Malak - PvP - East Coast Dreshdae Cantina - PvE - East Coast Drexl - PvE - East Coast Firkrann Crystal - PvE - East Coast Holocron of Adas - PvE - West Coast Infinity Gate - PvP - East Coast Iron Citadel - PvP - West Coast Jedi Covenant - PvE - West Coast Jet Nebula - PvE - West Coast Jung Ma - PvE - East Coast Juyo - PvP - East Coast Keetael - PvP - East Coast Khoonda Militia - PvE - East Coast Ki-Ta Kren - PvP - East Coast Mandalore's Helmet - PvP - West Coast Mind Trick - PvE - East Coast Moomo Brothers - PvP - West Coast Nigut Road - PvE - East Coast Primus Goluud - PvP - East Coast Prophecy of the Five - PvP - East Coast Pulsipher - PvE - West Coast Rohlan Dyre - PvE - West Coast Rubat Crystal - PvE - West Coast Shadow Hand - PvE - East Coast Shawken Spire - PvE - West Coast Shii-Cho - PvP - East Coast Shipwright's Trace - PvE - West Coast Sith Meditation Sphere - PvP - East Coast Sword of Ajunta Pall - PvE - East Coast Sylvar - PvE - East Coast Tarro Blood - PvP - East Coast Terentatek - PvE - East Coast The Ebon Hawk - PvP - West Coast The Fatman - PvP - East Coast The Hot Prospect - PvE - West Coast The Jedi Exile - PvE - West Coast The Leviathan - PvE - East Coast The Mother Vima - PvE - West Coast The Promenade - PvE - West Coast The Shadowlands - PvP - East Coast Uphrades - PvE - East Coast Vulkar Highway - PvP - East Coast Whitebeam Run - PvE - West Coast Yoke of Seeming - PvE - East Coast Ziost - PvE - West Coast Så er det en liste med servere jeg ikke vet hvor hører hjemme Adari Vaal Atris Atton Rand Bao-Dur Baron-Surgeon Ybann Belgoth’s Beacon Bondar Crystal Brianna Canderous Ordo Cell of Imu Corellian Run Cosmic Turbine Darth Bandon Darth Malak Darth Nyriss Dorin Sky Dramath’s Crypt Dravin Cut Dreshdae Cantina Dreshdae Settlement Drexl Dreypa’s Oubliette Exar Kun Exis Station Eye of Ashlanae Firkrann Crystal Flames of the Crucible Freedon Nadd G0-T0 Gnawer’s Roost Goluud Corridor Guun Han Saresh Handmaidens of Atris Holocron of Adas – PvE West Coast Infinity Gate Iron Citadel Jedi Covenant – PvE West Coast Jet Nebula – PvE West Coast Jory Jung Ma Juyo Kaggath Kavar Keetael Kellian Jarro Kemplex Nine Khoonda Militia Kissai Caste Ki-Ta Kren – PvP East Coast Lenico Gargantuan Lonna Vash Ludo Kressh Mandalore’s Helmet – PvP West Coast Mind Trick Mira Moomo Brothers – PvP West Coast Murakami Orchid Muur Talisman Nayama Nigut Road Odacer-Faustin Academy Odan-Urr Pius Dea Primus Goluud Prophecy of the Five Pulsipher – PvE West Coast Queen Talia Rekkiad Reneget Vause Rogue Moon Rohlan Dyre – PvE West Coast Rubat Crystal – PvE West Coast Sel-Makor Shadow Hand – PvE East Coast Shaltin Tunnels Shawken Spire – PvE West Coast Shii-Cho Shipwright’s Trace – PvE West Coast Sith Meditation Sphere Sith’ari Sluis Shipyards Sobrik Starstorm One Stenness Terminal Sword of Ajunta Pall Sylvar T1-LB Tarro Blood Tedryn Holocron Telos Citadel Station Terentatek The Auriga Fire The Cay’s Dream The Cinzia The Ebon Hawk – PvP West Coast The Fatman The Hot Prospect – PvE West Coast The Jedi Exile – PvE West Coast The Last Resort The Leviathan The Moomo Williwaw The Mother Vima – PvE West Coast The Omen The Promenade – PvE West Coast The Queen of Ranroon The Shadowlands Tingel Route Tract of Makem Te Trayus Academy Tyresius Lokai Uphrades Visas Marr Vodo-Siosk Baas Vulkar Highway Whitebeam Run Xim’s Guardian Corps XoXaan Yaru Korsin Yoke of Seeming Ziost – PVE West Coast Share this post Link to post Share on other sites
Raaby 1 Report post Posted December 12, 2011 Jeg teller 2 PvP English Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted December 12, 2011 Lukter beta servere lang vei, men det er mulig de navngir dem likt. Share this post Link to post Share on other sites
Velkator 0 Report post Posted December 12, 2011 Tipper de navngir mange av de med samme navn. Men guilden min har fått tildelt en server som ikke er på den lista der. "Port Nowhere" heter våres server Skal visst være en spaceport i uncharted space.. Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted December 12, 2011 Noen EU guild som har tildelt server ennå?? Sitter her og tripper Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted December 12, 2011 Da har guildet blitt tildelt server... Basilisk Droid - PvP - EU @Plaindog. Den lista du har der er basert på gamle beta servere og hører ikke hjemme i virkleigheten. er Tweet ute nå i fra BioWare om dette. De sier at de gamle listene kan ikke stoles på. Alle guild skal ha blitt tildelt server etter ønske også. Share this post Link to post Share on other sites
Nitrius 1 Report post Posted December 12, 2011 Ble Chuundar på guilden min, Starfighters, og den serveren finnes heller ikke lista over. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 12, 2011 Virker som fleste norske guilds skal joine Chuundar. Da satser jeg der istedet. Share this post Link to post Share on other sites
Nitrius 1 Report post Posted December 12, 2011 Virker som fleste norske guilds skal joine Chuundar. Da satser jeg der istedet. Ja, er noen hvertfall, vi i Starfighters(Republic) er jo 200 mann, også har du Impetus Norvegicus som er norske på Sith siden på samme server med 200 mann, også er det noen par andre, samt noen svenske og danske guilds også som har havnet der, eller dette er hva guild siden sier for øyeblikket hvertfall. Edit: Virker som det blir en del russiske på denne serveren også, blant annet RED Alliance(de fra EVE Online tro?) på 500 medlemmer. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 12, 2011 Nå virker det som dem har flytta til Bloodworthy Share this post Link to post Share on other sites
Nitrius 1 Report post Posted December 12, 2011 Ja, går noen rykter hvertfall, men dette skjer isåfall da manuelt slikt jeg forstår, for står fortsatt Chuundar på guild siden min her. For min del er det et fett. Men kan se for meg at det blir en del forvirringer nå. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 12, 2011 Det er vel bare at navnet blir "reservert" på servern. Du kan jo fortsatt velge server på login og så er det ikke verre enn å bare lage guildet der. Share this post Link to post Share on other sites
Nitrius 1 Report post Posted December 12, 2011 Det er vel bare at navnet blir "reservert" på servern. Du kan jo fortsatt velge server på login og så er det ikke verre enn å bare lage guildet der. Ja, folk kan fortsatt velge server fritt, er bare at om man velger en annen server så må man manuelt opprette guilden der, og da trenger man vel å signere en sånn sak, slik som i wow, samt at det koster litt cash. Share this post Link to post Share on other sites
Velkator 0 Report post Posted December 12, 2011 Hehe, ser for meg at dette kan bli kaotisk. Alle folk sjekker ut hvem de er på server med og flytter. Så hvis mange gjør dette er man jo like langt Jeg vil tippe Bloodworthy blir ganske full av folk. På Port Nowhere har de sneket seg inn noen Brasilianske guilds. Notoriske for å bruke deres eget språk de og Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 12, 2011 Ja avventer til Starfighters og resten har bestemt seg. Virker som dem vil unngå å havne sammen med russere noe som er ufattelig bra. Russere har det med å være maks irritabel i spill. Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted December 13, 2011 Starfighters havner vel på samme server som Impetus Norwegicus? Server: Chuundar Den serveren kommer Impetus til å spille på. Edit: Sjekka fora til starwarsnorge nå, blir vel bloodworthy ja. Share this post Link to post Share on other sites
LightYearsAhead 2 Report post Posted December 13, 2011 (edited) jeg og 7 andre nordmenn joiner Furious EU, en top guild på Hidden Beks som Sith : ] vist noen her spillte Vanilla WoW på Spinebreaker -> Twilights Hammer -> Neptulon så kommer det tilbake mange kjente fjes på Hidden Beks. Edited December 13, 2011 by LightYearsAhead Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted December 13, 2011 jeg og 7 andre nordmenn joiner Furious EU, en top guild på Hidden Beks som Sith : ] vist noen her spillte Vanilla WoW på Spinebreaker -> Twilights Hammer -> Neptulon så kommer det tilbake mange kjente fjes på Hidden Beks. Oldschool hardcore guild(s) fra WoW som skal spille på Furious? Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 13, 2011 Nei. Nå ble jeg litt forvirret. Hvor skal man spille...? Samme det, komer vel aldri til å få logget på dette spillet uansett med idiotsikkerheten og den ubrukelige "customer service" de har... Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 13, 2011 Bloodworthy er servern alle de største norske guildene joiner, ikke bare norske men hele skandinavia. Da unngår vi russerne (forhåpentligvis). Så altså det blir servern man møter en hel gjeng fra gamer.no, hardware.no og bf.no nettverket. Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 13, 2011 Bloodworthy!! Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted December 13, 2011 En som skrev dette på starwarsnorge sitt forum: "Antar det går greit. På GameZone står det: Når man kan begynne headstart avhenger av når man registrerer koden. EA/BioWare sier at cirka 85% av alle spillere vil få tilgang 13. desember, mens resten blir gradvis lagt til de neste dagene." Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 13, 2011 Og de siste 15% er sikkert dem som har snublet i "sikkerhetsopplegget" til SWTOR? Hahaha. Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted December 13, 2011 Siste 15% er vel muligens dem som pre-orderet etter 1des, eller noe i den duren. Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 14, 2011 Bestillte ca midt i November, så jeg er vel en av dem som får tilganger mot slutten av uka da vil jeg tro. Hvis jeg nå klarer finne ut svaret på "What is your favorite activity?" (hvis noen har et godt forslag som funker, belønnes det med evig heder og gratis øl m.m.) Men nå står jeg litt mellom å enten spille på PvE Frostclaw med folk jeg kjenner, nerde meg med Star Wars PvP l33t nordmenn på Bloodworthy eller henge med min "slektning" Phazed på Basilisk Droid... Share this post Link to post Share on other sites