Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ShitHead_No

Trenger tips om ny mus siden Intellimouse Explorer 3 ikke kan kjøpes

Recommended Posts

Min Intellimouse Exporer 3 har tatt kvelden.

Jeg tester nå en Logitech MX518, men den er ikke like god i hånden.

Sammenlignet med IE 3 så mangler noen millimeter på "nedre høyreside" som gjør at jeg ikke klarer å slappe av og hvile hånden på musen.

Noen som har noen alternativer?

Ta en titt på SteelSeries Ikari Laser. Den har støtte for fingrene på høyre siden av hånden

Takker for tipset. Må bare finne ett sted hvor den kan testes. Blir dyrt i lengden å kjøpe hver mus man vil teste.

Nå er Razer Deathadder en blåkopi av intelli musa , hvis du er vant med hvordan musa ligger i hånda , ja da vil du ikke merke forskjell. http://prisguide.har...eathadder-59564 men fikk litt problemer etter jeg kjøpte en ny Razer siden jeg tydeligvis løfter litt på musa under gaming som jeg ikke har fått med meg ..Du kan bevege peikern selv om du har musa 2cm over matte og det likte jeg dårlig. Så jeg sitter ennå med gammle razern min , men hvis du ikke spiller sånn . Da er valget enkelt..Lurer på om man justere ned sånn at den ikke funker når du løfter på musa..

Takker for det. Sitter nå med Ikari og jeg tror jeg har en vinner.

Det som irriterer meg er hvor vanskelig det er å få testet mus. Men jeg kan skjønne at det er noe folk lett putter i lomma og stikker av med.

Synd for oss som er legitimt interresert i å teste for å se om de passer oss.

Takker for det. Sitter nå med Ikari og jeg tror jeg har en vinner.

Det som irriterer meg er hvor vanskelig det er å få testet mus. Men jeg kan skjønne at det er noe folk lett putter i lomma og stikker av med.

Synd for oss som er legitimt interresert i å teste for å se om de passer oss.

Er det sens on fly på den ? Og hvordan er den i forhold til størrelse v intelli? Ser meg litt rundt etter noe nytt , har sett på RAT musene ser jo helt jævlig ut men den kan vel stilles i hytt og gevær. Ble som sagt litt skuffet når jeg fikk ny razern min p.g.a hvordan jeg bruker den musa. Litt synd at man ikke kan teste mus så lett , har fått flere som ser bra ut men som er jævlig å holde i. Ikke så lett når man har en honke med hes...... ...

Har samme problem som deg. Har logitech G9x for tiden, kjempebra mus og allting, men mangler skikkelig støtte på høyresiden. Her om dagen var jeg innom spaceworld å prøvde en MMO-mus (husker ikke navn eller merke), og den satt perfekt i hånda. Eneste minus for min del var at det var 12 knapper til tommelen (nummerert 1-12). God støtte for lillefingeren hadde den uansett. Noen som vet hvilken jeg snakker om?

Har samme problem som deg. Har logitech G9x for tiden, kjempebra mus og allting, men mangler skikkelig støtte på høyresiden. Her om dagen var jeg innom spaceworld å prøvde en MMO-mus (husker ikke navn eller merke), og den satt perfekt i hånda. Eneste minus for min del var at det var 12 knapper til tommelen (nummerert 1-12). God støtte for lillefingeren hadde den uansett. Noen som vet hvilken jeg snakker om?

Snakker om Razer Naga? den var vel hvertfall en av de første som hadde 12 tommelknapper. Siden det har det kommet utallige konsept-mus fra Razer til så godt som alle MMORPG's.

På ebay blir det for mye stress. De fleste der skal ha en grei pris for selve musen, men fraktkostnadene lå på nesten det samme som musen.

På tide å følge med i tiden med noe nytt :)

Uansett greit med Ikari. Ikke helt 100% komfortabel med den enda, men jeg føler at den dekker mitt behov. Den støtter like bra som IE3.0 på nedre høyre del av hånden. I tillegg er det slik "skifte sense" knapp som jeg kan leke litt med også.

Fikk teste noe som lignet på den rat-musen, men den var for kort. Er nok ment for de som kun hviler fingertuppene på musen.

Snakker om Razer Naga? den var vel hvertfall en av de første som hadde 12 tommelknapper. Siden det har det kommet utallige konsept-mus fra Razer til så godt som alle MMORPG's.

Der var den ja :)