Zqfn 1 Report post Posted December 2, 2011 (edited) SQuad Rush Rules General Squad Rush (4v4) Best of 3 MAPS Card Rule 2 round match in the team that wins two round wins on a map the map. If the two teams each won one round, so it is a draw and two teams will go on the second card. At the end of three cards, wins the team that won two map match. If two teams can not decide, which has exploded over the M-COM wins. If there is perfect equality by counting the bombs, a fourth card to be played. The card will be launched by the server after the third map. Prohibited weapons M1014 Saiga 12K DAO-12 USA-12 RPG M320 M26 MASS MK11 MOD O SVD SKS M39 EMR M320 Smoke and 870MCS (Buckshot) is permitted. Night vision equipment allowed. Banned . Bipod Tactical Light Laser Sight C4 Robot M18 Claymore anti-tank mine Micro-Laser Marker Drone DAS Dart Tag Radio Cal.12 Fragmentation Cal.12 Cal.12 perforation Noen andre forslag eller finnes det allerde faste regler for dette på pc? Edited December 2, 2011 by Zqfn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted December 2, 2011 Banne halve våpenarsenalet men IRNV er lov? lol Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted December 2, 2011 what jihad said^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted December 2, 2011 Prohibited weapons M1014 Saiga 12K DAO-12 USA-12 RPG M320 M26 MASS MK11 MOD O SVD SKS M39 EMR M320 Smoke and 870MCS (Buckshot) is permitted. Night vision equipment allowed. Ingen av disse våpnene er OP, allikevel banner du dem? Også lar du IRNV være lov? Banned . Bipod Tactical Light Laser Sight C4 Robot M18 Claymore anti-tank mine Micro-Laser Marker Drone DAS Dart Tag Radio Cal.12 Fragmentation Cal.12 Cal.12 perforation Ingen av disse våpnene er OP. Eneste som kan bannes er fragrounds, taclight og kanskje laser, selv om laser strengt tatt ikke gjør så mye. Claymore kan også bannes, men c4 burde være lov siden du faktisk må overleve etter å ha plantet dem og trykke inn avtrekkeren. Vanlige 4v4-regler er: Ingen flashlight, IRNV, claymore, fragrounds (og laser i noen tilfeller) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ugl 0 Report post Posted December 2, 2011 irnv er jo ubrukelig etter oppdateringa..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
OPPING 0 Report post Posted December 2, 2011 Har ikke kommet noe oppdatering til PC ennå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zqfn 1 Report post Posted December 2, 2011 (edited) Banne halve våpenarsenalet men IRNV er lov? lol Irnv er ubruklig. Og jeg ler vel litt av deg. For skjønner du ikke har spilt så mange squad rush kamper. Edited December 2, 2011 by Zqfn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted December 2, 2011 Irnv er fortsatt like op som alltid før, etter en evt patch blir det nok noe annet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zqfn 1 Report post Posted December 2, 2011 Prohibited weapons M1014 Saiga 12K DAO-12 USA-12 RPG M320 M26 MASS MK11 MOD O SVD SKS M39 EMR M320 Smoke and 870MCS (Buckshot) is permitted. Night vision equipment allowed. Ingen av disse våpnene er OP, allikevel banner du dem? Også lar du IRNV være lov? Banned . Bipod Tactical Light Laser Sight C4 Robot M18 Claymore anti-tank mine Micro-Laser Marker Drone DAS Dart Tag Radio Cal.12 Fragmentation Cal.12 Cal.12 perforation Ingen av disse våpnene er OP. Eneste som kan bannes er fragrounds, taclight og kanskje laser, selv om laser strengt tatt ikke gjør så mye. Claymore kan også bannes, men c4 burde være lov siden du faktisk må overleve etter å ha plantet dem og trykke inn avtrekkeren. Vanlige 4v4-regler er: Ingen flashlight, IRNV, claymore, fragrounds (og laser i noen tilfeller) Skal jeg gi deg en forklaring på hvorfor jeg ikke ønsker og ha med sniper/shotguns våpende. I en kamp som heter squad rush, hør på navnet der skal være konfrontasjoner ikke en som ligger oppe i en fjell skrent eller gjømt i en busk et sted. De automatiske shotgunene er OP du kan vel prøve selv og kjøre par kamper med dem. C4 er Op, tenkt deg og spille mot 3 stykk support som har lagt fra seg c4 og ligger fint et sted. Og en kul fyr som flyr denne dronen rundt ørene på deg og squaden din. Det blir for dumt. Har vel mange sånne senarioer rundt dette med drone og c4. Blir ikke mye spill ut av det og de er OP vis du tenker deg godt om. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted December 2, 2011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
OPPING 0 Report post Posted December 3, 2011 Hvis folk er så dumme at de vil campe med sniper i 4v4 så får vel det være dems sak? Man vinner ikke kamper ved å fly rundt med MAV eller campe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted December 3, 2011 Prohibited weapons M1014 Saiga 12K DAO-12 USA-12 RPG M320 M26 MASS MK11 MOD O SVD SKS M39 EMR M320 Smoke and 870MCS (Buckshot) is permitted. Night vision equipment allowed. Ingen av disse våpnene er OP, allikevel banner du dem? Også lar du IRNV være lov? Banned . Bipod Tactical Light Laser Sight C4 Robot M18 Claymore anti-tank mine Micro-Laser Marker Drone DAS Dart Tag Radio Cal.12 Fragmentation Cal.12 Cal.12 perforation Ingen av disse våpnene er OP. Eneste som kan bannes er fragrounds, taclight og kanskje laser, selv om laser strengt tatt ikke gjør så mye. Claymore kan også bannes, men c4 burde være lov siden du faktisk må overleve etter å ha plantet dem og trykke inn avtrekkeren. Vanlige 4v4-regler er: Ingen flashlight, IRNV, claymore, fragrounds (og laser i noen tilfeller) Skal jeg gi deg en forklaring på hvorfor jeg ikke ønsker og ha med sniper/shotguns våpende. I en kamp som heter squad rush, hør på navnet der skal være konfrontasjoner ikke en som ligger oppe i en fjell skrent eller gjømt i en busk et sted. De automatiske shotgunene er OP du kan vel prøve selv og kjøre par kamper med dem. C4 er Op, tenkt deg og spille mot 3 stykk support som har lagt fra seg c4 og ligger fint et sted. Og en kul fyr som flyr denne dronen rundt ørene på deg og squaden din. Det blir for dumt. Har vel mange sånne senarioer rundt dette med drone og c4. Blir ikke mye spill ut av det og de er OP vis du tenker deg godt om. Ingen av disse strategiene overgår 4 assaults. Er vel heller du som burde tenke deg litt om og skaffe deg en smule erfaring i organisert 4v4 før du begynner å slenge med leppa? Edit: Eneste situasjonen hvor en sniper med MAV er mer effektiv enn en assault er hvis 3d-spotting er slått på på enkelte maps, spesielt highway, men alle seriøse lag spiller uten 3d-spotting anyways. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted December 3, 2011 Ikke hør på Beaver, han har 0,9 i KD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zqfn 1 Report post Posted December 3, 2011 (edited) Prohibited weapons M1014 Saiga 12K DAO-12 USA-12 RPG M320 M26 MASS MK11 MOD O SVD SKS M39 EMR M320 Smoke and 870MCS (Buckshot) is permitted. Night vision equipment allowed. Ingen av disse våpnene er OP, allikevel banner du dem? Også lar du IRNV være lov? Banned . Bipod Tactical Light Laser Sight C4 Robot M18 Claymore anti-tank mine Micro-Laser Marker Drone DAS Dart Tag Radio Cal.12 Fragmentation Cal.12 Cal.12 perforation Ingen av disse våpnene er OP. Eneste som kan bannes er fragrounds, taclight og kanskje laser, selv om laser strengt tatt ikke gjør så mye. Claymore kan også bannes, men c4 burde være lov siden du faktisk må overleve etter å ha plantet dem og trykke inn avtrekkeren. Vanlige 4v4-regler er: Ingen flashlight, IRNV, claymore, fragrounds (og laser i noen tilfeller) Skal jeg gi deg en forklaring på hvorfor jeg ikke ønsker og ha med sniper/shotguns våpende. I en kamp som heter squad rush, hør på navnet der skal være konfrontasjoner ikke en som ligger oppe i en fjell skrent eller gjømt i en busk et sted. De automatiske shotgunene er OP du kan vel prøve selv og kjøre par kamper med dem. C4 er Op, tenkt deg og spille mot 3 stykk support som har lagt fra seg c4 og ligger fint et sted. Og en kul fyr som flyr denne dronen rundt ørene på deg og squaden din. Det blir for dumt. Har vel mange sånne senarioer rundt dette med drone og c4. Blir ikke mye spill ut av det og de er OP vis du tenker deg godt om. Ingen av disse strategiene overgår 4 assaults. Er vel heller du som burde tenke deg litt om og skaffe deg en smule erfaring i organisert 4v4 før du begynner å slenge med leppa? Svar: Spør du meg eller er det din konklusjon? Edit: Eneste situasjonen hvor en sniper med MAV er mer effektiv enn en assault er hvis 3d-spotting er slått på på enkelte maps, spesielt highway, men alle seriøse lag spiller uten 3d-spotting anyways. Du trenger ikke å være så hår sår beaver. Så da bare regner vi med det at alle lag spiller uten det? Og det scenario jeg nevnte var et exmpl ikke et godt gjennomtenkt et .Men det var noe i de baner der jeg tenkte da jeg skrev reglene. Du har rett men er fortsatt usikker på det med og godta det med c4, Mavog m320. Ingen av disse strategiene overgår 4 assaults. Er vel heller du som burde tenke deg litt om og skaffe deg en smule erfaring i organisert 4v4 før du begynner å slenge med leppa? Edit: Ja sant nok, var ikke helt gjennomtenkt. Men spør du meg eller er det din konklusjon. Ikke hør på Beaver, han har 0,9 i KD. Så kpd sforteller deg alt, sier litt mer om deg en det gjør om meg.... Edited December 3, 2011 by Zqfn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted December 3, 2011 Har du ikke unlocket jeg-skjønner-en-spøk-add'on ennå? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zqfn 1 Report post Posted December 3, 2011 (edited) Har du ikke unlocket jeg-skjønner-en-spøk-add'on ennå? Er ikke helt god på ironi- =P Edited December 3, 2011 by Zqfn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted December 3, 2011 http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=VDl3ZPHT9y4#t=132s Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zqfn 1 Report post Posted December 3, 2011 http://www.youtube.c...3ZPHT9y4#t=132s HAha er det mulig Han vet han vet hahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
daze 1 Report post Posted December 5, 2011 RUS xaxa )))))))) Quote Share this post Link to post Share on other sites