GeneralSnus76 0 Report post Posted December 2, 2011 Hei, Dersom noen har lsy til å spille og være med på litt teamplay imorgen (Lørdag 03/12/11) fra kl 19:30 og utover så er det bare å legge meg til som venn (samme navn) og/eller legge igjen en beskjed her. Mvh T Share this post Link to post Share on other sites
Flandert 0 Report post Posted December 3, 2011 Hei, Dersom noen har lsy til å spille og være med på litt teamplay imorgen (Lørdag 03/12/11) fra kl 19:30 og utover så er det bare å legge meg til som venn (samme navn) og/eller legge igjen en beskjed her. Mvh T Joiner jeg fra 20:00, (klittian). Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted December 3, 2011 Er bare å komme inn på mumble det, å prate med andre som spiller. Tilkoblngs info: IP: voip.multigamer.no Port: 64747 Share this post Link to post Share on other sites
GeneralSnus76 0 Report post Posted December 3, 2011 Er bare å komme inn på mumble det, å prate med andre som spiller. Tilkoblngs info: IP: voip.multigamer.no Port: 64747 Flott, men hvilken kanal? Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted December 3, 2011 Battlefield 3 kanalen? Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted December 3, 2011 Jaja... kommer dere inn på bf3 ? Share this post Link to post Share on other sites