Sign in to follow this  
Sussidal

HTC Desire S - ny firmware - 2.3.5

Recommended Posts

Noen som tilfeldigvis har denne telefonen og som har / ikke har oppdatert til siste versjon?

Hvis du har telefonen, men ikke har oppdatert: HOLD DEG FOR GUDS SKYLD UNNA!

For en generaltabbe jeg gjorde ved å IKKE snoke litt rundt på diverse forum før jeg sa ja til oppdateringen... en oppdatering skal normalt være et skritt frem. Denne er et skritt tilbake på samtlige områder så langt. Fra å ha vært strålende fornøyd med både telefon og OS, har jeg nå lyst til å rive huet av HTC-utviklere og crap'e ned nakken deres.

Nå har jeg akkurat sittet en halvtime og skjelt ut en hyggelig og uskyldig kunderepresentant på chatten til HTC. Jeg fikk forsåvidt svaret jeg forventet: "prøv en reset til fabrikkinnstilling". Brenn.

I tillegg er jeg nå tvunget til å se på en slags "swirl" animasjon HVER eneste gang jeg unlocker telefonen... kan noen ringe HTC og si at jeg vil ha tilbake CPU-cycles og det sekundet som forsvinner av mitt liv hver gang jeg må se på denne? Det faktum at powerknappen ikke lenger fungerer (jepp, skal jeg skru av telefonen må jeg faktisk ta ut batteriet...) og at det ikke lenger lyser på de 4 home/menu/return/search knappene i bunn er rene bagatellen i forhold til den jævla swirl-animasjonen.

[/annoyed]

Hva med å heller bare root'e telefonen din å legge inn cyanogenmod eller en annen dugelig custom rom?

Jeg var sånn helt okei fornøyd med telefonen min før jeg roota og la inn cyanogenmod, nå kan jeg ikke se for meg at jeg kommer til å bytte på veldig lenge :)

Isj... ikke plant det frøet der nå :p Det er alltid så mye ekstra jobb med sånt, og jeg har blitt altfor glad i ting som "bare funker" ut av esken... burde pokker meg kjøpt en iphone :ninja: