Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Husker du: Fellowship?

Recommended Posts

Vi i xo hadde en 2-3 treningskamper mot dere som var veldig tafsete og som vi lærte en masse av. Noe jeg husker veldig godt er en av de få runder vi vant, hvor jeg fikk ace på kniv-kill :)

Kos Kos

Seff husker man Fellowship! :tafse:

Husker vi (Elements, lol) pracca med dere en gang og vant hele én runde eller no takket være vår mesterlig taktikk "Kast smoke, lag kaos, rush med P90" :p

Var ydmykende, men satan så artig og :D

Visste ikke om det laget her når de spilte, men har hørt at dere hadde bootcamp + sett filmene!

Tipper HrimneR alltid bunna. Entreri toppa.

Med hånden på hjerte kan jeg si at det var en av de beste tidsperiodene i livet mitt. Samholdet var helt fantastisk!

HrimneR, MiraculiX, fantab0x, Entreri, bloo og l0ki :wub:

kjekkaste tiden eg har hatt med gaming!

drozo, vil sjå deg meir på bf3 serverane...

Det var alltid moro å spille med fellowship-folk, til tross for at man risikerte lav K/D-ratio :S

CS så skremmende fristende ut akkurat nå. Det betyr vel at videoen var bra? :) Kan ikke huske å ha sett den tidligere.

kjekkaste tiden eg har hatt med gaming!

drozo, vil sjå deg meir på bf3 serverane...

Sorry, kaster ikke bort tida mi på drittspill :D

"Ka faen - er det BILER her også? Skjønner ingenting jeg..." - Drozo, 25 år.

Hadde vært hyggelig å se deg innpå serverne igjen, Frikk!

Husker vi (Elements, lol) pracca med dere en gang og vant hele én runde eller no takket være vår mesterlig taktikk "Kast smoke, lag kaos, rush med P90" :p

Hahahaha! Der utløste jeg den størte latteren på lenge! :p Må prøves ut i nærmeste fremtid. :D

åH JEG BLIR Så KJEMPESINT OG Så KJEMPEPROVOSERT!!! åååååååå!!!! AAAAAAAA!!! åååå Såååå SINT!!!!

Hahahaha! Der utløste jeg den størte latteren på lenge! :p Må prøves ut i nærmeste fremtid. :D

Verste er at det funka en god del ganger (mot andre enn Fellowship). Tror dog det kun var fordi det så helt sykt ut med et helt lag som kom stormende guns blazin' :p

Jeg husker btw laget FøR Fellowship også.... CCCP/CCCR/eller hva det nå var :p

CCCP, ja! Tror ikke du skal trekke for mange paraleller mellom de to klanene :p Lenin, Kattem(RAMP), Boller_Brus, PzN, Entreri og en random fyr... "bloo" tror jeg han kalte seg... Var så lowskilled at han ikke utmerket seg. Husker blandt annet at han tømte et helt Glock-magasin mot ryggen til en i "Wiggas" før han ble skutt av den samme spilleren når han merket noen skjøt mot ham. n00b ass

åH JEG BLIR Så KJEMPESINT OG Så KJEMPEPROVOSERT!!! åååååååå!!!! AAAAAAAA!!! åååå Såååå SINT!!!!

Det var ikke ment å få deg kjempesint og kjempeprovosert heller. Så det er vel bra om du ikke ble det :)

CCCP, ja! Tror ikke du skal trekke for mange paraleller mellom de to klanene :p Lenin, Kattem(RAMP), Boller_Brus, PzN, Entreri og en random fyr... "bloo" tror jeg han kalte seg... Var så lowskilled at han ikke utmerket seg. Husker blandt annet at han tømte et helt Glock-magasin mot ryggen til en i "Wiggas" før han ble skutt av den samme spilleren når han merket noen skjøt mot ham. n00b ass

:lol:

Den jævla Wiggas-incidenten :( Her kommer jeg bak en WIGGAS-kar med ak. Tømmer magasinet i han, bommer på alt. Han snur seg, tømmer alle kulene i børsa si uten å treffe meg. Jeg bommer på ALLE glockkulene og han tar meg til slutt ut med usp. Aldri før har jeg grått så mye.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...