CampyCamper 18 Report post Posted November 30, 2011 Denne fortjener en egen tråd Feel free til å poste lignende greier, evt lag noen selv ^^ 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted November 30, 2011 ÆHHÆÆHÆHÆH :lol: Lo meg halvt ihjÆl :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted November 30, 2011 Flere slike videoer på profilen hans. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
GrautGraut 0 Report post Posted November 30, 2011 Hahaha, jævlig bra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gråstein 2 Report post Posted November 30, 2011 (edited) Der kom du meg i forveien, skulle til å poste denne selv Genialt, hahaha Edited November 30, 2011 by Gråstein Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted November 30, 2011 Hahaha herlig, minner om sniperfilmen til rglaf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted November 30, 2011 aHahahaha! Kanonbra Digget "Derpidu-derp"-sangen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TiMMi 0 Report post Posted November 30, 2011 Haha, awesomesauce. Claymore-situasjonen på slutten var helt hysterisk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted November 30, 2011 epic 4 teh win xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Osram 11 Report post Posted November 30, 2011 Jeg lo, Campy - mange ganger! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ugl 0 Report post Posted November 30, 2011 HERLIG! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted November 30, 2011 Hahaha, drit bra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted November 30, 2011 Det var på grensa til tårer med all den latteren jeg fikk av det der.. MAV heis var spesiellt oppfinsom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted November 30, 2011 åh herre Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 1, 2011 MAV heis var spesiellt oppfinsom. Den er grom ja, en fin måte å komme seg opp på veien over Highway og snipe ned Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted December 1, 2011 Ser jeg må unlocke litt mer leketøy! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted December 1, 2011 Hahahaahahaha jeg tror jeg døøøøøøøøøør!!! Hahahahahaahahha Btw til dere som ikke har sett denne enda http://www.youtube.com/watch?v=VDl3ZPHT9y4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
enRAGEEE 1 Report post Posted December 1, 2011 Haha! Siste kommentaren Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted December 1, 2011 Btw til dere som ikke har sett denne enda :lol: OMG teh epic whine!!! Helt fantastisk. "Vet du va for KD den killen har? noll komma nie" - "neeej, det er faen inte möjligt" "Jag er så glad jag filmade det her" ....ja slik at du kan bevise for hele internett hvor ræva du er! Herre som jeg ler... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 1, 2011 Haha. Moro med kødding på denne måten Quote Share this post Link to post Share on other sites
OleKristian 0 Report post Posted December 1, 2011 haha, morsom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted December 1, 2011 Assjukt roligt Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 1, 2011 Det blir jo ikke bedre av hva Rewrite skriver på irc, noen vil jo alltid tro det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
re[w]eX 1 Report post Posted December 1, 2011 Sikkert mange som har sett den, men det overrasker meg at ingen har postet denne enda: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bang 4 Report post Posted December 2, 2011 verste med den filmen er jo at JEG IKKE HAR 0.9 I KDR. GET MY STATS RIGHT! Quote Share this post Link to post Share on other sites