qed 312 Report post Posted September 14, 2013 stooore forsinkelser i gruppen hans, men han tok i allefall nightend lett, han vant også 2-1 mot Krr :-) alle andre er ferdige, absolutt alle ekle koreanske favoritter er videre, mens targa dessverre tok et eneste map og endte 1-6. gud jeg hadde elsket å se mma mot snute castet av artosis og apollo :-( Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 14, 2013 snute vs mma NÅ!! http://www.teamliquid.net/video/streams/ROOTNathanias Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 14, 2013 damn it, sjukt hard gruppe for snute nå, han tapte 2-1 mot mma men kom videre, møter dette: Group B September 14, 2013 - 19:00 EEST Snute Harstem sOs HyuN tipper den streamen med nathanias vil sende mye snute, for han caster sammen med kjæresten, hehe. Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted September 14, 2013 http://www.teamliquid.net/video/streams/Pughy snute v harstem grubby v symbol snute v hyun Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 14, 2013 prrrr, takk! snute v hyun er sjuk matchup og mulighet for revansj fra fjorårets wcs us! Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted September 14, 2013 damn it, sjukt hard gruppe for snute nå(...) Jeg utfordrer deg til å nevne en enkel gruppe i stage #3 Nivået på denne dreamhack'en er helt absurd, det er pent nok å gå videre fra stage 2, hvis han går videre fra stage 3 så bør han regne det som en seier i seg selv! Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted September 14, 2013 Digger at jeg har null peil på hvem som er hipp og ikke i HOTS I WoL følte jeg meg som Arne Scheie Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted September 14, 2013 Sykt rar game mot Hyun, snute muta only, hyun infestor only Men snute ute Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 15, 2013 Damn koreanere :-( Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 15, 2013 håhå, mma mot innovation i semifinalen starter nå, sattan for en matchup <3 Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 2, 2013 fortsetter å snakke med meg selv, for å fortelle at alle bør se finalen fra helgens dreamhack winter - Taeja vs Life: Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted December 2, 2013 Så finalen, vel det meste av den i hvert fall... god underholdning Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted December 2, 2013 fikk ikke med meg live, nice tips. Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted April 26, 2014 http://www.twitch.tv/dreamhacksc2 live fra Bucharest Targa - Morrow første match Share this post Link to post Share on other sites