Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ugl

Vil du være en venn? - skriv det her da..

Recommended Posts

Heisann.

Nick: Oljefatetdan

Spiller ikke så steike mye, men prøver å få kapra tv'en en gang i blandt og da er det mye morsommere å spille sammen med noen enn alene....

Legg meg gjerne til som venn om noen vil være konger på haugen sammen med meg... :)

Æ SER AT DU FALLEEEEEE

Æ SER AT DU FALLEEEEEE

DU VIL REISE DÆ IGJEEEN

• Like 1

Har lagt deg til. Men du kan jo komme inn på Mumble å snakke sammen med de du spiller sammen med, er kjempe kjekt :) Info for å koble til: IP: voip.multigamer.no

Port: 64747

Edit:

Jeg finner ikke det nicket på battlelog, er du sikker på at du har skrevet det riktig?

Har lagt deg til. Men du kan jo komme inn på Mumble å snakke sammen med de du spiller sammen med, er kjempe kjekt :) Info for å koble til: IP: voip.multigamer.no

Port: 64747

Edit:

Jeg finner ikke det nicket på battlelog, er du sikker på at du har skrevet det riktig?

Oljefatetdan er riktig skrevet ja...

Men jeg kommer meg ikke inn på BAttlelog selv så vet ikke hva som skjer der.

Sånn! Måtte contacte EA support, men nå har jeg fått logga inn på BAttlelog så nå skal du finne meg der.

Har lagt dere til alle sammen, men er ikke så mye spilling på meg om kveldene nå, men plutselig så sees vi. :)

Har fått meg det PS3 headsettet fra Sony så nå bør chat'en kunne fungerer bra også.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...