ugl 0 Report post Posted November 24, 2011 Heisann. Nick: Oljefatetdan Spiller ikke så steike mye, men prøver å få kapra tv'en en gang i blandt og da er det mye morsommere å spille sammen med noen enn alene.... Legg meg gjerne til som venn om noen vil være konger på haugen sammen med meg... Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted November 25, 2011 Æ SER AT DU FALLEEEEEE Æ SER AT DU FALLEEEEEE DU VIL REISE DÆ IGJEEEN 1 Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted November 25, 2011 Jeg ventet på den.... Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted November 25, 2011 Har lagt deg til. Men du kan jo komme inn på Mumble å snakke sammen med de du spiller sammen med, er kjempe kjekt Info for å koble til: IP: voip.multigamer.no Port: 64747 Edit: Jeg finner ikke det nicket på battlelog, er du sikker på at du har skrevet det riktig? Share this post Link to post Share on other sites
ugl 0 Report post Posted November 25, 2011 Har lagt deg til. Men du kan jo komme inn på Mumble å snakke sammen med de du spiller sammen med, er kjempe kjekt Info for å koble til: IP: voip.multigamer.no Port: 64747 Edit: Jeg finner ikke det nicket på battlelog, er du sikker på at du har skrevet det riktig? Oljefatetdan er riktig skrevet ja... Men jeg kommer meg ikke inn på BAttlelog selv så vet ikke hva som skjer der. Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted November 25, 2011 Jeg finner ikke det nicket på battlelog, er du sikker på at du har skrevet det riktig? Battlefield 3 - konsoll Tror ikke han spiller på PC. Share this post Link to post Share on other sites
ugl 0 Report post Posted November 25, 2011 Sånn! Måtte contacte EA support, men nå har jeg fått logga inn på BAttlelog så nå skal du finne meg der. Share this post Link to post Share on other sites
UNIFIL_Nor.28th 0 Report post Posted December 19, 2011 Hei. Spiller (PS3) med Nick: MrColby :-) Share this post Link to post Share on other sites
Lokish 0 Report post Posted December 22, 2011 Nå som eksamenstiden endelig er over tenkte jeg å spille litt i julen, PS3 nick: Hazzald Har mic Share this post Link to post Share on other sites
ugl 0 Report post Posted January 3, 2012 Har lagt dere til alle sammen, men er ikke så mye spilling på meg om kveldene nå, men plutselig så sees vi. Har fått meg det PS3 headsettet fra Sony så nå bør chat'en kunne fungerer bra også. Share this post Link to post Share on other sites
st4r3uck 0 Report post Posted January 10, 2012 mrmrssolstad Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted January 16, 2012 Mariell1989 Share this post Link to post Share on other sites
Cthulu 8 Report post Posted February 23, 2012 Cthulu_ Share this post Link to post Share on other sites
Cali 1 Report post Posted February 23, 2012 Groettis Share this post Link to post Share on other sites
BEATxBOY 0 Report post Posted March 26, 2012 Jeg spiller på ps3 Nick name: BEATxBOY. jeg spiller litt på hverdager men 24/7 på helger. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 26, 2012 herlig med en tråd der alle svikere listes opp Share this post Link to post Share on other sites
re[w]eX 1 Report post Posted March 30, 2012 ...jeg spiller litt på hverdager men 24/7 på helger. 24/7 på helger ja...teach me! Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted March 31, 2012 Haha.. Share this post Link to post Share on other sites
trygve94 0 Report post Posted August 11, 2012 Gutta! har en liten sammenkomst, så Join meg på en liten gathering på min Platoon sin Server på denne mandagen (13) klokken 19:00 (GMT+2[sommertider]) ! Event page er: http://www.oensplatoon.com/event/3577 eller legg meg til: Trygve94 på Battlelog! Share this post Link to post Share on other sites