Sign in to follow this  
humaN

Back To Karkand

Recommended Posts

Flares er op. De ladder jo seg raskere en man får laddet stigeren på nytt. Og hva er greia med at de tåler 3 raketter nå? Heli skal være bra men også sårbart.

• Like 1

Rart de tåler stingers? Prøv å få en fulltreffer med et tankshell på et heli.

Skulle jo tro de var bygget i 1000mm panserstål.

• Like 1

En i squaden min spawnet også med stinger slik at vi begge sto og fyrte. Etter 2-3 skudd fra hver av oss klarte vi om sider å få det ned... 1 mann med stinger bør kunne jage et heli, noe annet blir for dumt.

Dog, problemet er vel egentlig ikke det, problemet er at alt auto-healer... i gamle dager (ja: alt var bedre før :p ) så måtte man faktisk stikke av, lande et sted for å reppe, og så dra tilbake i strid!

Fjern den jævla solen på Sharqi asap zulu ali ali rapido. Noe så irriterende har jeg sjeldent vært borti. Har det blitt fler flagg på Oman eller? Synes det er flagg uansett hvor man går. Blir jo en cap-fest uten like. Ellers er Karkand nydelig som alltid, mens Wake er helt ålreit. (som i Bf2 og '42)

De som klager på at heli er OP fordi de ikke klarer å ta det ned alene med iglaen sin kan ta seg en bolle.

Prøvde BTK i går for første gang, Wake Island, og satt plutselig med elendig FPS. Forsøkte å skru ned ting på LOW, men det hjalp lite. Det er topp stemning med vanlig BF3, holder seg jevnt over 60 i alle situasjoner (i5 2500K, 4890 CF). Noen andre som har opplevd dette?

Karkand var som man husker det, noen endringer her og der. Syne ikke det gjør noe :D Og nå kan man gå inn i nesten hvert eneste hus :p

Karkand var jo bare elsk :wub:

Hva syns folk om F35 (amerikanske jagerflyet)? Jeg har ikke fått helt teken på det i dogfights enda, føler det er både seinere å har ikke like skarpe svinger som de andre flyene (dette var mer jevnt i BF2 mener jeg å huske). Men det blir iallefall mer varierte dogfights med/mot F35 når man kan stoppe opp i luften :p

Det er også veldig gøy å stoppe opp å sveve over bakken med ett flagg å sirkle rundt å la det renne inn med kills, for så å fyre på afterburner å fly fort til sikkerhet (i motsetning til helikopter) når folk begynner å få lockon :cool:

Skjønte ingenting jeg når f35 stoppa i luften :D

Men likte det.

Hmm har testet mapene litt.

Mapene, lysene og bygningene er på en måte litt mere annerledes enn hva det var i bf2, og dermed fant jeg ikke helt den samme følelse som jeg hadde håpet

Hva syns folk om F35 (amerikanske jagerflyet)?

Det taper vel 99% av dogfights på grunn av den tragiske svingradiusen. Bør fixes pronto. RU har luft dominansen i B2K, noe som er jævlig kjipt på Oman og Wake...

Nå er jo heliet til USA bedre enn russerene sitt da, så det jevner seg ut. Ellers, ja, kartene er betydelig mindre på en del områder. Se foreksempel på Alleyway flagget på Sharqi. Hvis du kommer fra City entrance mot det pleide det å være 3 bygninger på venstresiden, og 2 eller 3 på høyresiden. Nå er det 1 bygning på hver side av veien.

Hva syns folk om F35 (amerikanske jagerflyet)?

Det taper vel 99% av dogfights på grunn av den tragiske svingradiusen. Bør fixes pronto. RU har luft dominansen i B2K, noe som er jævlig kjipt på Oman og Wake...

Jepp, det blir alt for ubalansert. Men jeg skal ikke nekte for at det er gøy å vær RU pilot på wake og gulf :p Senest i går flydde jeg en hel runde på wake uten deaths å endte på førsteplass. Det hadde nok ikke gått hadde USA hatt F/A-18E Super Hornet da måtte iallefall pilotene vært dårlige :)

Skuffa over Wake, savner den gamle gode tropiske følelsen(som var eksepsjonell i 1943 forresten).

Spilte aldri så mye Oman i BF2, så for min del kunne de heller bytta det kartet ut med Dragon Valley.

Håper på ny kartpakke, dog med Mashtuur, Dragedalen, Dalian Plant og Op. Clean Sweep.

• Like 3

Nå er jo heliet til USA bedre enn russerene sitt da, så det jevner seg ut.

Det er sant. Havocen føles ut som et godstog i forhold til Vipern. Men nå som flykanona er buffa mot choppers så faller jo den rimelig lett ned i B2K, fordi RU-flyene ikke blir tatt av F-35.

Jepp, det blir alt for ubalansert. Men jeg skal ikke nekte for at det er gøy å vær RU pilot på wake og gulf :p Senest i går flydde jeg en hel runde på wake uten deaths å endte på førsteplass. Det hadde nok ikke gått hadde USA hatt F/A-18E Super Hornet da måtte iallefall pilotene vært dårlige :)

LOL. Har tatt et par runder i SU'n selv på Wake/Oman. Er ikke no dreven pilot, men det er latterlig lett ja. Enten så får DICE tweake 35'n eller gå tilbake til F-18, IMO.

Spilte som RU på Oman rundt kl 20isj i kveld, og med et heli med raketter mot luftmål, 2 fly og folk på bakken med IGLA og soflam så ble det rimelig hett i lufta. Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipp. Eneste trygge området var langt oppe i fjellene.

Det var foresten runden da noen av de mer kjente flygerne (*host* dere vet hvem dere er) tok seg mat som US mens de ventet på RU-runde..

Tidligere på kvelden fikk jeg plagd Fables endel som F35-pilot, men kun fordi han var opptatt med å ta ut bakkemål/heli.

Wake virker for meg som sniperhimmelen, og er jo en pinelse når halve laget ser ut til å mangle viljen til å satse/holde på C/Airfield.

Hmm for min del så minner ikke de nye mapene meg så veldig på de som var i BF2, ja greit jeg ser likheter, men som jeg sa i den andre posten så får jeg ikke samme nostalagien som jeg fikk da jeg spillte Wake Island på Bf2 når det kom.

Samme med lyset også, når jeg husker sharqi og karkand, så var dette litt mere skumrings map ala solen er på vei ned. Her er jo solen midt på himmelen og dette ødlegger litt av min følelse av nostalagien visst de først skal lage replika.

Det andre som igrunnen irriterer meg grenseløst er lyset i bf3, du blir jo helt blender og dessorientert og det blir på grensen til urealistisk mye hdr.

Tenk Sharqi uten SOFLAM/Javelin. Hadde rett og slett vært altfor stor dominasjon fra chopperet, spesielt hvis RU har cappa TV Station. Stingers bruker såpass lang tid på å få lock on og heliet forsvinner raskt bak et hustak.

fant gamle Karakand loading melodien i mappet... er kanskje ikke noe news, men for meg var det iallefall... :)

En Radio inne på C/marked spiller den, høres ut som det er inne i byggningen, forsvant etterhvert..

Edit. old news :p

Midway?!? :blink::lol:

Midway var et drittkart, og til min frustrasjon var "Midway only 24x7" eller hva den het omtrent den eneste 1942-serveren som levde lenge etter at 1942 hadde pensjonert seg. Så der spilte jeg det søplekartet i timesvis bare for å få litt koz med 1942...

Mange av kartene på 1942 var konge. I grunn hadde jeg ingen problemer med de Bloo nevner, samt Philippines, Liberation of Caen, Berlin, Kursk, Kharkov og Iwo Jima... selv Aberdeen kunne funke i blant. De kartene som oftest jagde meg bort fra serveren var Midway, Coral Sea, BoB og Omaha.

[edit] ...ahhh... good times :wub:

1942 favorittkart helt klart Iwo Jima! så kommer Wake, bocage, baxe, bob, stalin, berlin.. Fy faen så mye bra maps det var i 1942!!

Midway derimot heeeelt nederst på skalaen.

Sykt mange bra kart på Battlefield 1942. At det ikke er mulig å få til noe lignende kvalitet for Battlefield 3 er trist (selv om de fire BF2 kartene hjelper på!)

Er nesten umulig å plukke noen favoritt for de fleste synes jeg var veldig, veldig bra på hver sin måte. Mulig det er nostalgien som skriver nå, men det føltes iallfall mye mer variert og samtidig spennende.