Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
humaN

Back To Karkand

Recommended Posts

Dette gleder jeg meg til! Særlig Sharqi!

Så får jeg bare håpe at jeg klarer å løsrive meg fra klørne til Skyrim i kveld... :p

Må man laste det ned via Origin? Eller skjer det automatisk?

Kjøpte nettopp B2K, men det dukker ikke opp i Origin slik at jeg får lastet det ned. Noen andre som har opplevd dette?

Får bare beskjed om at jeg ikke har expansionen når jeg prøver å koble til B2K-servere :( Kanskje det tar en stund før det registreres hos EA at jeg har kjøp det. Er ikke mer enn en halvtime siden.

herre for noe idioti assignments er. de tvinger deg til å spille rush og sqdm for å få alle våpen.

Da blir det ikke noe ekstra våpen på meg. Har ikke spillt en runde rush i Bf3 kunn på grunn av prinsiper. vis jeg vil spille rush hadde jeg åpnet bc2 ikke bf3

• Like 1

Jævla nice. Oman er jo elsk.

Eneste minuset er vel fps læggen... Har egentlig merket dette etter patchen, men B2K er enda værre. (Hos meg ivæffal)

Førsteinntrykk - som å se igjen en god gammel venn

andre inntrykk - deilig

tredje inntrykk - herlig :D

Ser at US kan få trøbbel med å komme seg utav spawn etterhvert - mao. akkurat som i gamle dager :)

Men blei nylig knust av et svært aggressivt US så det virket veldig balansert.

Unlocka nettopp nye FAMAS, litt svakere versjon av F2000 føltes det som. Rakk aldri prøve det teste det ordentlig.

Jævla nice. Oman er jo elsk.

Eneste minuset er vel fps læggen... Har egentlig merket dette etter patchen, men B2K er enda værre. (Hos meg ivæffal)

Hold deg på bakken neste gang :( det heliet ditt kommer til å ødelegge musa mi :(

Tror ikke Ramstad kommer til å få de våpna man må spille rush for :p

Hvis du stiller deg disponibel til og knives igjen så er det muligens jeg sniker meg inn på en rushserver igjen^^

Men rush generelt er NOT FUN!

Hold deg på bakken neste gang :( det heliet ditt kommer til å ødelegge musa mi :(

Haha. Jeg suger jo hest i chopper, Jack. Som pilot ivæffal. Var en smule overrasket at jeg klarte å holde meg så lenge oppe i lufta.

Har b2k symbolet på profilen min, har også oppdatering på profilen som sir at jeg nå har tilgang til back to karkand. men når jeg skal joine servere så får jeg meldingen at jeg mangler tilleggspakken back to Karkand. Så smertefritt blir det ikke å gå nei.

Sett opp fler b2k servere nå i ''hysteri'' tiden?

Kanskje med 40 slots?

Gidder ikke stå 10-15 min i kø jeg ass.

CQ large maps :)

Til di som måtte ha problemer med og komme seg innpå server med b2k og får beskjed om at di ikke har det etter og ha kjøpt det så kan det hjelpe og logge ut og inn i battlelog.