Maxi 2 Report post Posted December 12, 2011 https://help.ea.com/article/back-to-karkand-release-schedule?showhome=true står jo her at det slippes 0900 CET i morra, får jeg ikke spilt det da klikker jeg lizz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Osram 11 Report post Posted December 12, 2011 Er det umoralsk å ta en tredagers nå? Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted December 12, 2011 https://help.ea.com/...e?showhome=true står jo her at det slippes 0900 CET i morra, får jeg ikke spilt det da klikker jeg lizz Eksempelvis kan du basere klikken din på din lange erfaring med å klikke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted December 13, 2011 Oppdatering av Battlelog 10-11 CET også, så blir litt forsinkelse på kosen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kåre Willoch 1 Report post Posted December 13, 2011 Dette gleder jeg meg til! Særlig Sharqi! Så får jeg bare håpe at jeg klarer å løsrive meg fra klørne til Skyrim i kveld... Må man laste det ned via Origin? Eller skjer det automatisk? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 13, 2011 Alt kom i siste patchen på 3.9 gb elns. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 13, 2011 KARKAND Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted December 13, 2011 Wohoo,spillet krasjer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 13, 2011 herre for noe idioti assignments er. de tvinger deg til å spille rush og sqdm for å få alle våpen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted December 13, 2011 Kjøpte nettopp B2K, men det dukker ikke opp i Origin slik at jeg får lastet det ned. Noen andre som har opplevd dette? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 13, 2011 Det er ikke noe å laste ned pga det fulgte med i patchen som kom for ikke lenge siden Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted December 13, 2011 Får bare beskjed om at jeg ikke har expansionen når jeg prøver å koble til B2K-servere Kanskje det tar en stund før det registreres hos EA at jeg har kjøp det. Er ikke mer enn en halvtime siden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kinkypretzel 1 Report post Posted December 13, 2011 herre for noe idioti assignments er. de tvinger deg til å spille rush og sqdm for å få alle våpen. Da blir det ikke noe ekstra våpen på meg. Har ikke spillt en runde rush i Bf3 kunn på grunn av prinsiper. vis jeg vil spille rush hadde jeg åpnet bc2 ikke bf3 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 13, 2011 Tror ikke Ramstad kommer til å få de våpna man må spille rush for Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 13, 2011 Rush er nekt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Loff3n 1 Report post Posted December 13, 2011 Jævla nice. Oman er jo elsk. Eneste minuset er vel fps læggen... Har egentlig merket dette etter patchen, men B2K er enda værre. (Hos meg ivæffal) Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted December 13, 2011 Førsteinntrykk - som å se igjen en god gammel venn andre inntrykk - deilig tredje inntrykk - herlig Ser at US kan få trøbbel med å komme seg utav spawn etterhvert - mao. akkurat som i gamle dager Men blei nylig knust av et svært aggressivt US så det virket veldig balansert. Unlocka nettopp nye FAMAS, litt svakere versjon av F2000 føltes det som. Rakk aldri prøve det teste det ordentlig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 13, 2011 Jævla nice. Oman er jo elsk. Eneste minuset er vel fps læggen... Har egentlig merket dette etter patchen, men B2K er enda værre. (Hos meg ivæffal) Hold deg på bakken neste gang det heliet ditt kommer til å ødelegge musa mi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted December 13, 2011 Tror ikke Ramstad kommer til å få de våpna man må spille rush for Hvis du stiller deg disponibel til og knives igjen så er det muligens jeg sniker meg inn på en rushserver igjen^^ Men rush generelt er NOT FUN! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Loff3n 1 Report post Posted December 13, 2011 Hold deg på bakken neste gang det heliet ditt kommer til å ødelegge musa mi Haha. Jeg suger jo hest i chopper, Jack. Som pilot ivæffal. Var en smule overrasket at jeg klarte å holde meg så lenge oppe i lufta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
HellDemon 0 Report post Posted December 13, 2011 Kjøpte spillet, men popper ikke opp på Origin. Skjønte at dette ikke kom til å gå helt smertefritt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daffman 5 Report post Posted December 13, 2011 Har b2k symbolet på profilen min, har også oppdatering på profilen som sir at jeg nå har tilgang til back to karkand. men når jeg skal joine servere så får jeg meldingen at jeg mangler tilleggspakken back to Karkand. Så smertefritt blir det ikke å gå nei. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted December 13, 2011 Sett opp fler b2k servere nå i ''hysteri'' tiden? Kanskje med 40 slots? Gidder ikke stå 10-15 min i kø jeg ass. CQ large maps Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bull_Dog 1 Report post Posted December 13, 2011 Til di som måtte ha problemer med og komme seg innpå server med b2k og får beskjed om at di ikke har det etter og ha kjøpt det så kan det hjelpe og logge ut og inn i battlelog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted December 13, 2011 Jøss, det funka! Det hadde jeg ikke trodd. Takk Bull_Dog! Quote Share this post Link to post Share on other sites