Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
humaN

Back To Karkand

Recommended Posts

De har jo sagt at alle punktene som var i BF2 skulle være med i BF3, mener ihvertfall at jeg leste det ett sted. Ser veldig ut som det blir korte avstander å gå da :(

Gråstein ser faktisk ut som det er 7 flagg på oman. når man ser over minimappet

Okey, da lot jeg nok paranoia gå til hode på meg. Er spent på hvordan det blir å fyre opp de gode gamle kartene igjen, det blir helt sikkert gøy :)

Ehm, det følger da med helt nye bf3 kart når du kjøper bf3... Dette er en DLC "BACK TO KARKAND" pakke som er VALGFRI for oss som GLEDER oss til litt gammel moro.

Trodde dette var BF3 og ikke BF2:Improved Graphics.

Hadde vært fint med noen helt nye kart også.

Skjønner ikke hvordan du kan klage på dette. Spilte du noen gang de tidligere spillene i serien?

Når flyndra er stekt på en side er den gjennomstekt!

Når man først skal gi ut gamle maps til old school-spillerne.. hvorfor først på PS3? Det er da ingen hardcore BF-fans som har funnet fram likkista og lagt seg der enda?

Syns de burde hevet med et stoooort map med masse hardware. El Alamein/Gazala osv. De mangler også skip, savner Midway-krigen litt og..

aldri i verden om jeg kjøper en konsoll bare får å få den ene uka . Sony har betalt grovt med penger til dice tydeligvis . Dem skulle jo få 1943 på PS3 men fikk det aldri , så DICE fikk søksmål på seg om det. Rart av vi mennesker er så fooking tilgivende hele tia - Man blir lyvet rett i tryne om at VOIP skulle komme og PC var lead plattform.. bla bla bla.. Hadde jeg visst disse 2 tingene så hadde jeg aldri i verden forhåndsbestit en dritt , neste gang må man be DICE bruke litt vasalin . Men jeg kommer nok aldri til å stole mere på DICE nå. Mere arrogant bedrift skal man leite lenge etter. Ser jo bare når man utgir noe som aldri har vært innom en PS3 før ,men har vært ett PC spill fra dag en.

Truck nei. Er en kompaktlaster eller Skid loader som den kalles på engelsk. minihjulaster. Ganske moro å kjøre må jeg si :p

Er vel straff nok i seg selv å spille på "low" grafikk og lolpad på PS3. :lol: Tar vel ikke så lang til å lage den versjonen med simple teksturer o.l. vil jeg tro.

Er vel straff nok i seg selv å spille på "low" grafikk og lolpad på PS3. :lol: Tar vel ikke så lang til å lage den versjonen med simple teksturer o.l. vil jeg tro.

De lager textures i paint for ps3 og lolbox.

• Like 1

når man har bestillt detta fra orgin, må man vente til i morra for å få lasta ned eller er det jeg som ikke skjønner noe her :p hadde håpa jeg kunne lasta det ned nå så det var klart. hehe

NOTICE Tomorrow between 10am CET and 11am CET we are going to perform maintenance on Xbox 360 and PC.

sikkert etter det