Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ketle

Patch! - og første post i konsollforumet :)

Recommended Posts

Oi, det er jo faktisk en ganske så sizable patch med tanke på at det er til konsoll. Spillet må jo ta rimelig stor plass fra før med tanke på hvor små HDene er på konsoller?

Mener på at teksturene og spillet i seg selv er mindre i bits og bytes på konsoll

Har du merket om patchen har gjort noen endringer, gameplaymessig på Xbox'n?

Jeg har ikke spilt siden søndagen. Ble bare jobbe og sove-opplegg denne uka. Vært på jobb i 13 timer i dag.

BTW, min første post her på forumet. :)

Mener på at teksturene og spillet i seg selv er mindre i bits og bytes på konsoll

Ja teksturen i spille er rent og flott du kan nå se linjende bedre. Noen hus har fått andre farger osv.

Men som sq rush spiller og ikke noe fix på voip eller private servere er jeg en trist gutt disse dager.

Flere detaljer om patchen til ps3/xbox finner du her http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654775736306733/

Det er en kar som kaller seg Zqfn her, du er faktisk nå helten min :D

MentalM koslig og høre. Er denne css klanen oppe og går enda :D Trengte en psn id og da falt det meg naturlig inn å taste inn bokstavene Zqfn. Siden har det blitt sånn...

For det valget er du helten min :)

Vi er gått forbi stadiet å være en CSS klan, ettersom vi sluttet med å være klan for mange år siden. Vi er derimot nå blitt en sekt, der kun virkelig ødelagt individer er tillatt. Kontakten mellom medlemmene er faktisk ganske hyppig, så zqfN lever i beste velgående!

For det valget er du helten min :)

Vi er gått forbi stadiet å være en CSS klan, ettersom vi sluttet med å være klan for mange år siden. Vi er derimot nå blitt en sekt, der kun virkelig ødelagt individer er tillatt. Kontakten mellom medlemmene er faktisk ganske hyppig, så zqfN lever i beste velgående!

Det er kult og høre....