Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Slz

bSERK BF3 søker motiverte spillere!

Recommended Posts

bserk2.jpg

Heisann! Team bSERK er en nystarta bf3-klan. Klanen består for øyeblikket av folk fra Trondheimsområdet. Vi har lang fartstid fra fps-spill gjennom mange års nerding, både bf-serien. quake og cs. Vi ønsker og rekruttere aktive og dyktige spillere til litt mer seriøs spilling. Vi har ambisjoner om og bli med i diverse ESL-cuper og andre esports events, så vi tar bare inn folk vi anser som dyktige. For try / søking kan du gå inn på www.teambSERK.net , #bSERK @ quakenet eller sende meg en mail på [email protected]

Fred ut, Soulez! :Congrats:

Tenkte jeg skulle prøve å bleste denne posten litt. Kanskje få litt mer hits på sida vår. Vi søker nemlig enda etter dedikerte og dyktige spillere til spillerstallen vår. :)

Nå skal ikke jeg skryte på meg at jeg kjenner til så mange av dere, men de jeg har spilt med public virker som dyktige og hyggelige folk :)

basert i Trondheim med en hovedvekt av trøndere og nordmøringer. Har et par medlemmer fra både sør og nord for å gi litt krydder til tilværelsen i tillegg da :)

Da bør du legge inn en klage med hvor hva og når :)

Får en Haugesunder lov å søke eller?

Selvfølgelig! Alle får lov, og oppfordres til å søke! :)

Hvor og hvordan finner du ut i Soulez sin post :)

Hmm, må si jeg fikk ett dårlig inntrykk i stad når jeg ble baserapet på bf.no av folk fra klanen ;)

Hmm, må si jeg får ett dårlig inntrykk av deg også når du er så rask til å dømme og klage på forumet ;)

Om jeg husker riktig var det på en nesten tom server, og det ene laget hadde alle flaggene på oman(?) Vi hadde spillere på begge lagene, så jeg fikk selv kjenne pisken til flypilotene våre.. Og de drepte vel aldri noe før de hadde forlatt hangarskipet. Hadde det vært andre ting å ta seg av tviler jeg på at dette hadde vært noe problem, kan vel ikke forlange at fly skal fly i sirkler å vente på at motstanderlaget skal cappe flagg før de angriper? :)

Men om du (og alle andre) vil komme på mumble og spille litt sammen med oss, så regner jeg med at vi får ordnet opp i alle dårlige inntrykk, for vi er ikke så værst en gjeng egentlig! ;)

Får en Haugesunder lov å søke eller?

Selvfølgelig! Alle får lov, og oppfordres til å søke! :)

Hvor og hvordan finner du ut i Soulez sin post :)

Hmm, må si jeg fikk ett dårlig inntrykk i stad når jeg ble baserapet på bf.no av folk fra klanen ;)

Hmm, må si jeg får ett dårlig inntrykk av deg også når du er så rask til å dømme og klage på forumet ;)

Om jeg husker riktig var det på en nesten tom server, og det ene laget hadde alle flaggene på oman(?) Vi hadde spillere på begge lagene, så jeg fikk selv kjenne pisken til flypilotene våre.. Og de drepte vel aldri noe før de hadde forlatt hangarskipet. Hadde det vært andre ting å ta seg av tviler jeg på at dette hadde vært noe problem, kan vel ikke forlange at fly skal fly i sirkler å vente på at motstanderlaget skal cappe flagg før de angriper? :)

Jeg fløy i sirkler før dere kom å ventet på at de andre skulle komme seg opp i luften for jeg gjorde noe, fremfor å skyte i stykker flyene deres før de fikk spawnet. Så da fikk jeg ett litt dårlig inntrykk når en så essensiell regel som no baserape ikke ble overholdt. Men jeg skal ikke henge meg noe mer opp i det nå, det hadde nok aldri skjedd hadde det vært en full server ;)

Godt nyttår til bSERK gutta!

Kick ovrum, 2good4u

<3333333333 Lever du enda?

Du vet drozo, er best med og spille 2 dager i uka, du husker hvordan det var? :)

Awyeah! Best pala eu!