Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Skyrim: Post bilde av din karakter

Recommended Posts

100 i smithing ja. Og mye dragebein og drage-scales. Så kan du lage rustningen ved ei smie.

å komme til lvl 100 i smithing er pain-in-the-ass om man ikkje vet hvordan. Eg fant ut at om du har mye gull (ca 10 000) så kjøper du 1stk iron dagger, hauger med iron ingots og leather strips, og så står du i smia i ca 1-2 timer og lag hundrevis av iron daggers :) Det gjorde eg. Eg SKULLE ha den dragon armoren !! :p

Kona

To93Jh.jpg

Min nye companion

rnuTZh.jpg

Bålkos

HnMnNh.jpg

Møtte på Kong Olav i en hule her om dagen

MUs6Mh.jpg

Møtte også på denne tassen ute på tundraen, han angrep meg ikke med det første.

5FD0Ph.jpg

Møtte etterpå disse to som rottet seg sammen mot meg :(

XCnpGh.jpg

Litt dekorasjoner i huset må man ha

mocOZh.jpg

shiiiieet, kor fikk du tak i dei daggerane?

Lagd selv, deadric sword som er forbedret vha et eget armor set med +smithing og blacksmith potion. Så enchantet og gitt et nytt navn. Har også 83 "skill" med onehand, er lv53. :o

Kor mange +poeng smithing har du? Eg har 100 i smithing men med potion får eg glass axe ikkje opp i meir enn 70 med potion og bracers som gjer +13

shiiiieet, kor fikk du tak i dei daggerane?

Lagd selv, deadric sword som er forbedret vha et eget armor set med +smithing og blacksmith potion. Så enchantet og gitt et nytt navn. Har også 83 "skill" med onehand, er lv53. :o

Kor mange +poeng smithing har du? Eg har 100 i smithing men med potion får eg glass axe ikkje opp i meir enn 70 med potion og bracers som gjer +13

Han har 100, men hele poenget er at alle professions booster hverandre i en endeløs syklus slik at du kan "bugge" hele greien. Har ikke orket å gjøre det selv, virker litt poengløst å bugge spillet med mindre man er ferdig med alt.

Min teori er at det fungerer slik: Alchemy pots booster enchanting (den "Alchemy potions are x% better enchanten) som igjen booster alchemy, som igjen booster over nevnt enchant som igjen booster alchemy som igjen booster enchanten som til slutt booster + smithing enchanten ("Weapons and armor can be improved x%) og smithing potion.

Selv om det er et fantasy-spill og alt er... vel, fantasi, så har jeg null interesse av å leke med slikt selv. Tar meg ut av verdenen egentlig :p

Forstår moroa tho

Fruen (uten hjelm) :wub:

2011112100002.jpg

2 random splatt-bilder

2011112100004.jpg

2011112100005.jpg

Litt stemningsbilder

2011112000003h.jpg

2011112000002y.jpg

2011112000001o.jpg

Åja, kom ut fra Bleak Falls Barrow etter litt slakting der og rett ut i nattehimmelen med nordlys. Fy faen jeg ble stÅende sÅ lenge det varte, dette spillet gir meg solide hakeslepp gang pÅ gang :wub:

Clear skies og whirlwind sprint er beste shoutsa. Fint å komme seg til smith med 1000 i inventory uten å bruke ein halvtime på det

For novelty factor synes jeg den shouten som gjør dem om til is er genial. Brukt den en del på plagsomme monster som står høyt oppe og skyter piler etter meg. Gjør dem til is så bikker de over kanten og ligger klare til å bli slakta. Er også fin på 2H monster som prøver powerattacke deg. Gi dem ett shout så fryser de fast midtsvings :)

Noen skjermbilder jeg tok.

d0qf1.jpg

nOH0h.jpg

1lWai.jpg

HuMqs.jpg

Han ble lammet av skuddet, og datt oppi kista igjen.

qxwgx.jpg

cUems.jpg

Koselig fisker jeg møtte på

j8hU1.jpg

Rigor mortis ftw

igzeM.jpg

Ny armor

O86p3.jpg

Ny companion :D

Har du photoshoppa de bildene? Synes fargene var usedvanlig fine..! Eg har ikkje så bra grafikk/farger/lys på min PC, selv om den er splitter ny og kjører alt på ultra..

Ahh.. Ja, fordi forskjellen på dine screenshots kontra mitt spill var ganske stor..

Hvilken har du installert da? :)

OMG - 7: NUDE FEMALES. *DOWNLOADING*

Så enchantet og gitt et nytt navn. Har også 83 "skill" med onehand, er lv53. :o

Har du bare brukt one-hand da? Synes bare det var litt rart at jeg er lvl 32 og er lvl 98 med Archery, men så har jeg brukt sikkert 97% bow. :)