zpam 99 Report post Posted November 11, 2011 Jeg har våte drømmer om en av disse serverene. <3 Share this post Link to post Share on other sites
Sting3rbee 5 Report post Posted November 11, 2011 32 CQ bazaar only eller zpam ? Det mappet kaller jeg statgrind om du får med deg en kompis med repair tool i tank, spes på 32! Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted November 11, 2011 jeg nyter det kartet som inf så jævlig. Sprutefest i buksa ^^, Stats driter jeg i, faktisk. Så lenge jeg bidrar til laget og sørger for win så er jeg fornøyd Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted November 11, 2011 Synes le grande bazar er det beste kartet i spillet, men stemte på 40slots citymaps, greit med litt variasjon. Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted November 11, 2011 24 CQ er rått hvis du spiller med folk som veit hva dem holder på med - så jeg er han ene som har stemt det til nå ^^ Share this post Link to post Share on other sites
Kinkypretzel 1 Report post Posted November 11, 2011 Hva med en 64 CQ Big Maps FF=ON? Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted November 11, 2011 Metropolis må gjennoppstå! Stemmer for citymapz Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted November 13, 2011 uuuhuuu 39 stemmer? Share this post Link to post Share on other sites
sterny 3 Report post Posted November 13, 2011 40 slots hardware ! 64 slotsen som er oppe nå er bare kaos imo 1 Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 13, 2011 rush citymaps <3 Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted November 13, 2011 rush citymaps ofc! Share this post Link to post Share on other sites
mr.niceboy 7 Report post Posted November 14, 2011 52 slots bigmap HW CQ FF=ON Det hadde vært perfekt ! Share this post Link to post Share on other sites
Greengaffel 3 Report post Posted November 14, 2011 Gikk for 40 QC HW, men synes også 40 CQ City hadde vært interessant. Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted November 15, 2011 Thanks, i've always wanted to know how i opt the UGG boots. Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted November 15, 2011 Er ikke antallet spillere det er noe i veien med, det er kartene. Alt for små, alt for mye flaskehals. Håper vi kan få noen bedre kart med mer spredning av flaggene. Frem til da.... Ikke vet jeg..De store kartene er fortsatt små, type karkand 16 størrelse nesten.. Share this post Link to post Share on other sites
Red-Lion 0 Report post Posted November 15, 2011 trenger mulighet for å ha mer enn 64 spiller på et map! Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted November 15, 2011 kharg island dobbelt så stor (flagga skal selvsagt være spredd mye mere) og 40-50stk på hvert lag Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted November 16, 2011 64p er bare kaos. Er jo umulig å holde oversikt på kor fi er / kommer fra. 40p med masse hw og store kart hadde vore perfekt imo for å få litt bf-feeling, og ikkje bare inf-clusterfuck i 100m radius midt på kartet. Det er og mykje beidre å kjøre hw om det ikkje er 1000000000 engies på absolutt alle bakketopper og bak samtlige steiner :S Share this post Link to post Share on other sites