lundern 96 Report post Posted November 11, 2011 (edited) http://getsatisfacti...m/battlefield3/ Klag der istedet så kanskje det blir endret. Edited November 11, 2011 by lundern Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted November 12, 2011 Gir rett og slett faan, spiller spillet som det er, om noen velger det så be my guest:) Jeg skal dog ikke utale meg i clakampmessig da vi i xo er kun ute etter og ha det morsomt. men venter spendt på hva som blir standard mathcoppsettt da dette blir og forholde seg til. At det kan bli OP for gutta som kjemper i toppen ja, men for oss dødelige så er det som sagt en del av spillet imo. Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted November 12, 2011 Samme her. Jeg spiller med det spillet gir meg. Jeg skal ikke si meg uenig i at taclight og IR er ganske teit..men men. BF3 er sykt fett. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted November 12, 2011 Spiller bare med iron sight, grip og heavy barrel / silence. Synes det meste av de andre greiene man får er OP eller for CoD-like etter min smak. Share this post Link to post Share on other sites
Reinsdyret 11 Report post Posted November 12, 2011 IRNV har jo en ulempe, da. Man får vondt i hodet etter fem minutter med siktet oppe, og all grafikken forsvinner til fordel for noe grønn gugge med gule lys. Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted November 14, 2011 Det gir en helt klart fordel. Likte forøvrig at Black ops cammoen fungerer så bra. Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted November 14, 2011 Min erfaring er vel at slike ladder-regler er at alt som er gøy, ikke er lov. Og det burde kanskje vært laget egne match-servere der man kun fikk tilgang til et fast, likt men begrenset utvalg av perks/våpen/tilbehør? Eller er det et ikke-tema for EA (denne gangen også..)? Share this post Link to post Share on other sites
skorpio 0 Report post Posted November 14, 2011 Burde helt klart være en begrenset distanse man kan se, i tillegg til nevnte dagslys og andre lys/varmekilder. Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted November 14, 2011 problemet er vel ikke at IR er så bra, men heller at det er så vanskelig å se ting til vanlig. Mulig du er ironisk her, men eg hiv meg no på uansett. Eg gjer blanke i IR eller ikkje, folk må få bruke det som er tilgjengelig, men syns generelt at det er for mykje "graut" i synsfeltet. Lys og partiklar som susar rundt, ein haug med ikon for flagg, køyretøy og alskens rusk og rask. "Realisme" er vel og bra, men så vanvittig rotete treng det vel ikkje vere? Eg saknar å berre ha ammostatus og crosshair... gjerne ein liten minimap. Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted November 14, 2011 Hvis det står en brennende bil/vogn og/eller det er mye røyk så er IR'en helt ubrukelig. Men til å spotte campere i husvinduer derimot... Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted November 14, 2011 bare sånn mens vi snakker om sikter, gir red dot/holo noen fordeler kontra iron sight, selv er jeg iron sight patriot, og har det nok en del i fra cod2 /cod4. Jeg bruker ikke annet en iron sight nå. Er det noe poeng i å bytte på for eksempel min trofaste HK416? Share this post Link to post Share on other sites
Dipso 0 Report post Posted November 14, 2011 (edited) IRNV skal jo ha sway som du må kompansere for ved å holde shift. Tror at hvis man minker rekkevidden litt og samtidig øker sway (som at the moment er nesten u merkbar) så har man en grei fordel/bakdel balanse. Liste over en del endringer og fixer i første client patch kommer denne uka. Kanskje kommer det noe allerede der. Selv synes jeg uansett at IRNV ikke er så fantastisk. Ja i trange kår med mye mørke/steder å gjemme seg så kan den være effektiv, men nevnte sway + etc gjør at andre scopes og faktisk iron sights ofte er mer egnet. At det er litt vanskelig å se folk etc går etter hvert over som man blir vant til å plukke ut fiender og liknende fra omgivelsene, Synes det er mye lettere å se ting nå etter å ha spillt en stund enn jeg syntes i starten. Edited November 14, 2011 by Dipso Share this post Link to post Share on other sites
olyo 1 Report post Posted November 14, 2011 At det er litt vanskelig å se folk etc går etter hvert over som man blir vant til å plukke ut fiender og liknende fra omgivelsene, Synes det er mye lettere å se ting nå etter å ha spillt en stund enn jeg syntes i starten. enig! går mer og mer bort fra IRNV nå, og over til m415/holo.... Share this post Link to post Share on other sites
Dipso 0 Report post Posted November 14, 2011 At det er litt vanskelig å se folk etc går etter hvert over som man blir vant til å plukke ut fiender og liknende fra omgivelsene, Synes det er mye lettere å se ting nå etter å ha spillt en stund enn jeg syntes i starten. enig! går mer og mer bort fra IRNV nå, og over til m415/holo.... Selv har jeg fått en forkjerlighet for AN94'en igjen som var min favoritt i BC2. Fungerer utmerket på de litt større maps, mens m416/F2000 gjør en god jobb på litt trangere kår. Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted November 14, 2011 problemet er vel ikke at IR er så bra, men heller at det er så vanskelig å se ting til vanlig. Mulig du er ironisk her, men eg hiv meg no på uansett. Eg gjer blanke i IR eller ikkje, folk må få bruke det som er tilgjengelig, men syns generelt at det er for mykje "graut" i synsfeltet. Lys og partiklar som susar rundt, ein haug med ikon for flagg, køyretøy og alskens rusk og rask. "Realisme" er vel og bra, men så vanvittig rotete treng det vel ikkje vere? Eg saknar å berre ha ammostatus og crosshair... gjerne ein liten minimap. Nei jeg mente akkurat det jeg skrev; hvis det hadde gått an å se folk uten IR så hadde ingen klaget på IR 1 Share this post Link to post Share on other sites
SilenCer^ 0 Report post Posted November 14, 2011 Personlig syns jeg IR er et ufattelig tregt sikte, så er skjeldent jeg bruker det. Den er grei å ha på Caspian i alt det fordømte sollyset. Blir jo blenda uansett hvor man ser. Share this post Link to post Share on other sites
Red-Lion 0 Report post Posted November 14, 2011 Jeg bruker det, men jeg synes det er altfor altfor OP. Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted November 16, 2011 Det gir en ganske merkbar fordel å bruke IR scopen. Clanbase har som eneste regel valgt å forby den i sine cuper, ladder osv. Har omtrent ikke brukt det da vi etter litt diskusjon i klanen kom frem til at denne garantert enten må bli balansert eller det vil bli satt opp regler i forskjellige organisasjoner om forbud mot bruk i klankamper. De som bruker dette public får jo gjøre som de selv vil, jeg lar være å bruke den da jeg syntes det fort blir kjipt å måtte se grønt hver gang jeg spiller. La oss håpe DICE balanserer den kjapt. Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted November 16, 2011 Skulle vært sånn at IRNV kun virket innendørs og i mørket. Da kunne folk ha byttet etter hva de hadde tenkt til å gjøre/map de spiller på. Det hadde gitt mer variasjon og IRNV hadde ikke vært så op. Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted November 17, 2011 Skulle vært sånn at IRNV kun virket innendørs og i mørket. Da kunne folk ha byttet etter hva de hadde tenkt til å gjøre/map de spiller på. Det hadde gitt mer variasjon og IRNV hadde ikke vært så op. This. Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted November 17, 2011 Kan ikke skjønne annet enn at det blir justert på i første og beste patch..? Stort sett hver gang jeg blir drept av en fyr hvor jeg tenker "hvordan i huleste...?", så har han IRNV montert på børsa. Share this post Link to post Share on other sites
enRAGEEE 1 Report post Posted November 18, 2011 Det kommer til å bli tweaka: Linky Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted November 18, 2011 Goody! Eneste kjipe er at jeg ikke får oppleve selv hvordan det er å bruke driten Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted November 18, 2011 Det er ingen stor opplevelse, prøvde det i fem minutter engang, var tilbake på iron sight fortere enn svint. Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted November 18, 2011 Jeg bruker det en del på enkelte brett - selv om jeg synes at det gir en så stor fordel slik siktet er i dag, at jeg får dårlig samvittighet. Eksempelvis: Damavand Peak - alle soldater lyser jo opp i tunnellen uansett av stand. Grand Bazaar: IRNV sletter jo alle vær/tåke-effekter, og selv om en kar gjemmer seg bak et gjerde, lyser de delene som stikker ut krystallklart. Caspian Border: Slåss du om Hilltopp, fjerner IRNV alt av solblending, slik at du ser alt helt perfekt. Dette virker veldig ulogisk på meg. Flott dette blir tweaket. Share this post Link to post Share on other sites