Cromsen 1 Report post Posted November 11, 2011 177m med EOD bot. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted November 11, 2011 Hører hagla er ganske grei.. tok faktisk litt tid før jeg skjønte hva du mente... ie: skjønte at det var en føkkings hagle han brukte Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted November 11, 2011 750 med SV98 Sliter med å klare lenger med SV98.. Gleder meg til å teste M98b Quote Share this post Link to post Share on other sites
ugl 0 Report post Posted November 11, 2011 7meter..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fxwz 0 Report post Posted November 11, 2011 ...... Ta SS av STATSEN din med longest headshot og post det... Pics or it didn't happend... Quote Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted November 28, 2011 lol Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blindfolded 0 Report post Posted November 28, 2011 Er det e-penis lengden vi diskuterer her? Hilsen en som lurer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
re[w]eX 1 Report post Posted November 28, 2011 Litt stusselig fra min side, men here it goes: 155 m Map: Operation Metro (rush) Lå bak random stein rett utenfor US spawn. Victim: random stein ca. ved USSR spawn Våpen: SV98, med bipod Ellers har jeg truffet en kar som lå på hangarskipet på Noshahr Canals. Jeg lå oppå den svære feite bygningen, skøyt meg inn på'n med 5 skudd sikkert. Når jeg endelig traff, reiste karen seg opp og stakk. :\ Hvordan i helvete klarer folk å drepe med SV98 på over 500 meter?! Skuddet faller jo så jææævlig fort! Føles håpløst selv med 12x. Quote Share this post Link to post Share on other sites
RBrambo 2 Report post Posted November 28, 2011 Er ikke så ille, den første horisontale streken på 12x siktet er ca. 300m, den andre ca. 600m og den tredje ca. 900m. Så på 300m. legger du den første horisontale streken på målet, på 400 legger du streken litt over, og så litt og litt opp avhengig av avstanden. Flaggene fungerer til en viss grad med tanke på avstandsbedømming. Etter hvert så lærer du avstandene fra de forskjellige stedene og da er det ganske greit. Gidder ikke å skrive hvor langt mitt lengste headshot er fra, men det er med Sv98, på Caspian border, fra litt utenfor RU main til litt bortenfor Antenna. Avstanden står rett under i signaturen min... Traff på mitt andre skudd, ren og skjær flaks men, så nesten ikke fyren, skjøt på noe som så ut til å krype på bakken. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted November 29, 2011 99 meter med m16, yo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted November 29, 2011 147 meter med RPG Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragunova75 0 Report post Posted November 29, 2011 (edited) 708,09 meter (står også i signaturen) på Xbox 360. Våpen: SV98-rifla m/12x sikte, bipod og laser Map: Operation Firestorm, Rush-mode, US/attacker base La meg bak en stor haug med stein, rett uten for spawn, og traff 2 stk som snipet i fra ei kran. De var ikke 700m i fra (mener jeg og huske), og etter at jeg hadde snipet de ett par ganger oppi krana - byttet de location. Oppe i en fjelltopp. Mener at det var her jeg fikk HS'en på 708m. EDIT: Lagt til bilde 2011-11-29 04.28.50 by Jahny75, on Flickr Edited November 29, 2011 by Dragunova75 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragunova75 0 Report post Posted November 29, 2011 Longest med en tanks (husker ikke hvor): 2011-11-17 00.56.55 by Jahny75, on Flickr Longest med M240B: 2011-11-15 22.47.21 by Jahny75, on Flickr Quote Share this post Link to post Share on other sites
volcomer 2 Report post Posted November 30, 2011 Jeg drap en i spawn på en et annet kart ti minutter senere, teller det? Må ha vært et rimelig langt skudd... Edit: det er ikke kødd heller. Jeg dreiv å confa knapper osv for diverse kjøretøy og var inne i spillet og skøyt litt i lufta for å teste, så skifta servern kart og det første som skjer når spillet starter er at jeg får headshop på en fyr i motsatt spawn. Han ropte på haxx og jeg lo så jeg grein. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted November 30, 2011 :lol: :lol: Skøyt du ifra map til map da eller? Quote Share this post Link to post Share on other sites
volcomer 2 Report post Posted November 30, 2011 Må ha gjort det. "game starts in 5.4.3.2.1" -> headshot. Regner med det er en "feature" i BF3. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted November 30, 2011 Sikkert en unlock. Quote Share this post Link to post Share on other sites
scenest 3 Report post Posted November 30, 2011 1711.86m Quote Share this post Link to post Share on other sites
re[w]eX 1 Report post Posted December 11, 2011 Følte trangen for å bumpe denne med en liten update: 375 m Map: Noshahr Canals På hangar skipet, traff en annen sniper mellom 2 togvogner inne på land. Våpen: M40A5 Det som var så artig var at gamet sluttet mens kula var i lufta. Jeg trodde jeg hadde bomma. Når jeg sjekket longest HS etter kampen, viste det seg at jeg hadde et på 375m. Jeg trodde det lengste ville være på 310m ettersom jeg tidligere i kampen hadde fått to HS på ca. 310m. Nå kan det også nevnes at jeg slo den rekorden i gamet etterpå med et nytt HS på 378m! M40A5 med straigth pull bolt og 12x-optikk. Operation Firestorm, jeg lå på toppen av fjellet ved siden av russerspawn, traff en kæll nede ved M-COM A. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr Cyrax 1 Report post Posted December 11, 2011 (edited) Har 900m som pers. Med 12x zoom på 12,7 sniper`n så er den første streken 600m, børsa har en mye flatere kulebane enn 7,62 børsa. Eller er det jeg som er på jordet? Edited December 11, 2011 by Dr Cyrax Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moneybags 0 Report post Posted December 11, 2011 Nå er det ingen 50cal sniper i spillet, den du tenker på er .338 Lapua Magnum. Men de andre riflene dupper mye mer enn m98b rifla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fanjay 2 Report post Posted December 13, 2011 1454. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papirkurv 0 Report post Posted December 13, 2011 1354,9m M98B Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted December 13, 2011 HACK!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fanjay 2 Report post Posted December 13, 2011 Jeg vant, jo!! Var med SV tingen, også.. Quote Share this post Link to post Share on other sites