Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
yaeger

Hvor mye har høy fps å si i battlefield 3 ?

Recommended Posts

Som en gammel CS spiller husker jeg med gru hvor dårlig man stilte mot en person med perfekt instillinger og 99 i FPS(max 100), hvordan er dette i bf3?

Da tenker jeg ikke på det visuelle, men gameplay og konkurransefortrinn du får med høy fps?

Hva bør man ligge på? hva er den nedre grensen?

60 er minimum ja, selv om du tror at du er like rask ved 30fps så påvirker det hvor kjapt du spiller. Spilte lenge med 30fps i BC2 og klarte aldri å nå top 8 engang. Etter jeg fikk nytt skjermkort og hadde 80-90fps lå jeg støtt og stadig på førsteplass. Alt ble bare mye kjappere.

BF3 har jeg satt på low, syns ikke det er så ekstreme forskjeller egentlig. Virker som det er mest AA og lyseffekter det går utover. Modellene ser like fine ut.

Får samme fps i BF3 med 1440x900 på low og 1920x1080 på medium. Så jeg spiller med mellom 40-60 fps og ligger langt nede på lista hver runde.

åh... google

Burde tenkt på det sjølv, men så kom eg først på spørsmålet når eg var inne i denne tråden, så då tenkte eg at dette var ein grei stad å spørje...

Takk :)

...og så ikke folk misforstår m0lder sin post: det er en boolean verdi, altså "0" eller "1" for å skru hhv. av og på (man skriver ikke null komma én sammen).

Verdien kommer oppe i høyre hjørne på skjermen.

For øvrig godt å vite at jeg alltid kan gjemme meg bak fps når det går dårlig :)

har satt alt på low uansett jeg, ser ikke poenget med eyecandyen som kommer over det, jeg spiller for å skyte.

BF3 er et såpass vakkert spill at det bør nytes med både høy fps og høye innstillinger :D Jeg ligger på 30-40 fps med medium instillinger, men kommer til å bruke en god del tusenlapper for å få opp fpsn:)

Jeg ligger mellom 55 og 70. Er det derfor jeg dør noen ganger? Det er ikke cheat fra motparten?

• Like 1

Ligger på 25-30 og har nesten alltid best KDR og flest kills når jeg spiller på bf.no sine servere.

har satt alt på low uansett jeg, ser ikke poenget med eyecandyen som kommer over det, jeg spiller for å skyte.

Har også satt mye på low, grunnet at jeg synes grafikken blir for kraftig, man ser ikke fienden med for mye grafikk synes nå jeg.

Ligger på 25-30 og har nesten alltid best KDR og flest kills når jeg spiller på bf.no sine servere.

Phø, det er det Sniper[GER] eller gerilljageir som har.

god DAMN bang, did you just drop a bomb?! gerilljageir er hero!

Superedit; Merker at spillet ikke flyter like bra med 20-40 fps som når jeg har sett kompiser game med 80+. Føles litt "enklere" å spille. Må nok oppdatere pcen snart ja ;)

Haha, han er konge. Vi skulle kommet oss i kontakt med ham!

Har du sett noe til den eminente Ninjakåre i det siste, bagz?