Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
xAncalagonx

Fjern Metro CQ fra CQ serverne

Recommended Posts

Seriøst, Metro er ett 100% rush kart som ikke har noe å gjøre på CQ serverne.

Fjern det fra rotation!

Ikke bare er det ett kjedelig kart for de som liker CQ, men det er proppfullt av flaskehalser, explosives-spam og har en unektelig fordel til RU laget når det kommer til å holde B.

Om ikke annet, ihvertfall fjerne det fra en av 64 slot CQ serverne.

Absolutt verste MW inspirerte møkkabanen de har laget.

Veldig enig. Jeg bytter server når dette kartet kommer på CQ 64-serverene. Null dynamisk gameplay, stalemate rundt B-flagget med spamming av gl, rpg og granater. Den som får B når runden starter vinner.

Dette er ikke BF.....her har DICE bommet med kart-designet.

Jeg har lagt merke til at det tømmer servere utpå kvelden, mange som sitter med samme meninger ang det mappet.

Du har fortsatt igjen granat-spam... C4 spam ned trapper... noobtube.... skal alt av eksplosiver fjernes ?

Fjern kartet fra CQ. Utrolig lite interessant kart i forhold til de som vil spille CQ mode (ergo, ikke interessert i flaskehalser og rush/Modern Warcrap mode).

Det eneste metro er bra for er å grinde medpak eller ammo poenger.

Thats it.

De siste runder jeg har hatt på Metro har jeg ikke hatt rifla fremme en eneste gang. Kun medpaks og defibs som US, og som RU når vi holder B så er det legge ut ammo som faen og spamme C4 med explosive perk ned trappa på venstre siden.

Veldig bra kart... not.

Fjern!

• Like 1

Føler meg priviligert med å faktisk digge mappet. Ja det blir mye raketter og eksplosiver. Men det er da full fres hele tiden og det liker jeg. Mye hektiskhet innimellom er herlig krydder :D

Definitivt det værste drittmapet for conquest siden Omaha i BF1942.

På lulz-skalaen er det derimot 110% underholdning.

Føler meg priviligert med å faktisk digge mappet. Ja det blir mye raketter og eksplosiver. Men det er da full fres hele tiden og det liker jeg. Mye hektiskhet innimellom er herlig krydder :D

Da hørres det ut som at du foretrekker Rush mode fremfor CQ mode spør du meg.

Mappet er kjedelig uansett om du vinner eller taper. 64 spillere fordelt på tre chokepoints som camper til US taper. Masse explosives spam. Masse suicidale revives av poengkåte medics.

Vis du mener full fres er å springe halvvegs opp en rulletrapp for og bli tatt av rpg som skyter i taket over deg og så bli revivet så gjøre det samme 20 ganger før mapchange / ragequit? :D

For en time siden så klarte vi faktiskt å få overtaket på dette mappet som US! Var sykt fett, ikke fjern det!

Definitivt det værste drittmapet for conquest siden Omaha i BF1942.

På lulz-skalaen er det derimot 110% underholdning.

Scavenger treffer spikeren på hodet. Jeg ville ikke savnet kartet hvis det forsvant, men jeg klarer også å leve med det hvis det blir. Kartet kan være morsomt når man har et lag som faktisk samarbeider, og ikke bare står og høster poeng. Hvis nok spillere løper samtidig, er det fullt mulig å bryte gjennom linjen av medics og engies.

Da hørres det ut som at du foretrekker Rush mode fremfor CQ mode spør du meg.

Eller at jeg mente det jeg skrev at det er et artig map, spesielt oppi alle de andre mappene...

Lykke til på TV2.

Kjekkere uten Metro, det er 100% sikkert.

Vil jeg ha RPG spam og flaskehalser så joiner jeg Rush mode.

Nuff said.

Edited by xAncalagonx

Ett håpløst kart hvis det er mer enn 20 spillere. Ellers er det gasnke artig til tider. Så greit det er tatt vekk fra de serverene imo