xAncalagonx 14 Report post Posted November 5, 2011 Seriøst, Metro er ett 100% rush kart som ikke har noe å gjøre på CQ serverne. Fjern det fra rotation! Ikke bare er det ett kjedelig kart for de som liker CQ, men det er proppfullt av flaskehalser, explosives-spam og har en unektelig fordel til RU laget når det kommer til å holde B. Om ikke annet, ihvertfall fjerne det fra en av 64 slot CQ serverne. Absolutt verste MW inspirerte møkkabanen de har laget. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Snadde 1 Report post Posted November 5, 2011 Veldig enig. Jeg bytter server når dette kartet kommer på CQ 64-serverene. Null dynamisk gameplay, stalemate rundt B-flagget med spamming av gl, rpg og granater. Den som får B når runden starter vinner. Dette er ikke BF.....her har DICE bommet med kart-designet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
RBrambo 2 Report post Posted November 5, 2011 Så enig så enig, ser at dette kan fungere som et rush map, men synes ikke det fungerer i conquest... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted November 5, 2011 Jeg har lagt merke til at det tømmer servere utpå kvelden, mange som sitter med samme meninger ang det mappet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ewooK 0 Report post Posted November 5, 2011 Er det mulig å fjerne rocketlaunchers fra metro, kanskje det blir mer spillbart da? Quote Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted November 5, 2011 Du har fortsatt igjen granat-spam... C4 spam ned trapper... noobtube.... skal alt av eksplosiver fjernes ? Fjern kartet fra CQ. Utrolig lite interessant kart i forhold til de som vil spille CQ mode (ergo, ikke interessert i flaskehalser og rush/Modern Warcrap mode). Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted November 5, 2011 Syns Metro er gøy eg.. Masse revive, heal og ammo points.. Lær dere å bruke smoke så er det ikke problem å komme seg igjennom... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Greengaffel 3 Report post Posted November 5, 2011 Poeng er flott og bra det, men det er ikke spesielt morsomt å spille slike maps hvor man camper hvert sitt hjørne og pøser på med eksplosiver. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Griff 0 Report post Posted November 5, 2011 Er gøy map når man har 2 flagg. Er frusterende som f når man har ett Quote Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted November 5, 2011 Det eneste metro er bra for er å grinde medpak eller ammo poenger. Thats it. De siste runder jeg har hatt på Metro har jeg ikke hatt rifla fremme en eneste gang. Kun medpaks og defibs som US, og som RU når vi holder B så er det legge ut ammo som faen og spamme C4 med explosive perk ned trappa på venstre siden. Veldig bra kart... not. Fjern! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted November 5, 2011 Føler meg priviligert med å faktisk digge mappet. Ja det blir mye raketter og eksplosiver. Men det er da full fres hele tiden og det liker jeg. Mye hektiskhet innimellom er herlig krydder Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 20 Report post Posted November 5, 2011 Definitivt det værste drittmapet for conquest siden Omaha i BF1942. På lulz-skalaen er det derimot 110% underholdning. Quote Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted November 5, 2011 Føler meg priviligert med å faktisk digge mappet. Ja det blir mye raketter og eksplosiver. Men det er da full fres hele tiden og det liker jeg. Mye hektiskhet innimellom er herlig krydder Da hørres det ut som at du foretrekker Rush mode fremfor CQ mode spør du meg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Caelie 0 Report post Posted November 5, 2011 Mappet er kjedelig uansett om du vinner eller taper. 64 spillere fordelt på tre chokepoints som camper til US taper. Masse explosives spam. Masse suicidale revives av poengkåte medics. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lightning 57 Report post Posted November 5, 2011 Føler meg priviligert med å faktisk digge mappet. Ja det blir mye raketter og eksplosiver. Men det er da full fres hele tiden og det liker jeg. Mye hektiskhet innimellom er herlig krydder Vis du mener full fres er å springe halvvegs opp en rulletrapp for og bli tatt av rpg som skyter i taket over deg og så bli revivet så gjøre det samme 20 ganger før mapchange / ragequit? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kjafsolf 0 Report post Posted November 5, 2011 For en time siden så klarte vi faktiskt å få overtaket på dette mappet som US! Var sykt fett, ikke fjern det! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Osram 11 Report post Posted November 5, 2011 Definitivt det værste drittmapet for conquest siden Omaha i BF1942. På lulz-skalaen er det derimot 110% underholdning. Scavenger treffer spikeren på hodet. Jeg ville ikke savnet kartet hvis det forsvant, men jeg klarer også å leve med det hvis det blir. Kartet kan være morsomt når man har et lag som faktisk samarbeider, og ikke bare står og høster poeng. Hvis nok spillere løper samtidig, er det fullt mulig å bryte gjennom linjen av medics og engies. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted November 5, 2011 Føler meg priviligert med å faktisk digge mappet. Ja det blir mye raketter og eksplosiver. Men det er da full fres hele tiden og det liker jeg. Mye hektiskhet innimellom er herlig krydder Da hørres det ut som at du foretrekker Rush mode fremfor CQ mode spør du meg. Eller at jeg mente det jeg skrev at det er et artig map, spesielt oppi alle de andre mappene... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 5, 2011 Operation Metro er da fjernet fra rotasjon fra følgende servere: #01, #02, #03, #04, #05 og #16 Quote Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted November 5, 2011 Kjempebra. Ser frem til å slippe konstant øresus fra RPG spam Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted November 6, 2011 Hurra.. TV2 fremover da....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted November 6, 2011 (edited) Lykke til på TV2. Kjekkere uten Metro, det er 100% sikkert. Vil jeg ha RPG spam og flaskehalser så joiner jeg Rush mode. Nuff said. Edited November 6, 2011 by xAncalagonx Quote Share this post Link to post Share on other sites
daze 1 Report post Posted November 6, 2011 metro cq er morsomt hvis det er rundt 20 spillere Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted November 6, 2011 Ett håpløst kart hvis det er mer enn 20 spillere. Ellers er det gasnke artig til tider. Så greit det er tatt vekk fra de serverene imo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 6, 2011 Syns Metro er moro på Rush med 32 spillere. Quote Share this post Link to post Share on other sites