Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
xAncalagonx

Fjern Metro CQ fra CQ serverne

Recommended Posts

Så greit at 1 kart blir utestengt pga 4-5 suttrekopper. Tenker ikke på alle de som faktisk liker kartet. Er ikke alle som er her på forumet og kan ytre sin glede med det kartet. Så da ble det jo en grei avstemning her i tråden. 6 for å fjerne og 3 for å beholde. Greit med demokrati her på forumet. Men syns ærlig talt at valgdeltakelsen var ganske lav.

Djeez, gjelder å sutre mest gitt. Så nå er metro fjernet fra alle 64p All Maps servere? Kunne lett latt mappet være på alle utenom en slik server, så langt aldri sett det mappet tømme en server så denne avgjørelsen forstår jeg virkelig ikke.

så langt aldri sett det mappet tømme en server så denne avgjørelsen forstår jeg virkelig ikke.

Da er det på tide å gjøre noe med synet ditt. Ta en titt på postene fra betatiden. De aller fleste her hatet metro da som nå.

Er faktisk veldig overrasket at det ikke er flere "all maps, minus metro" servere.

Men så har jeg alltid syns folk som bare vil spille et map(ref. karkand) konstant i årevis er rare.

Metro kan i alle fall være på to av 64-spiller-serverne, så kan folk velge selv om de ønsker å utsette seg for gleden/hatet kartet bringer med seg.

Men så har jeg alltid syns folk som bare vil spille et map(ref. karkand) konstant i årevis er rare.

Hahaha,enig egentlig.

OG nå kommer jo karkand tilbake :p

Definitivt det værste drittmapet for conquest siden Omaha i BF1942.

På lulz-skalaen er det derimot 110% underholdning.

Slenger inn en sitat fra en annen tråd hvor det er spørsmål om hvilket kart folk liker best.... ;)

Metro Conquest 64-spiller, definitivt hvor Battlefield 3 skinner.

Forresten, Operation Firestorm er trolig ett av de værste inf mapene, merkelig at ikke flere er klar over dette. Roofcamp, rig camp, rpg chain nuke.

tror og en del kan endre seg med FF=on

:hmm: ... Her må noe gjøres, skjønner jeg. Metro vil bli lagt inn på to 64 slots servere igjen.

Er vi førnyde da, tro?

Metro er lagt til #01 og #03

Col. Jensen

• Like 1

:hmm: ... Her må noe gjøres, skjønner jeg. Metro vil bli lagt inn på to 64 slots servere igjen.

Er vi førnyde da, tro?

Col. Jensen

Kan dere endre navnet på de allmap-serverne som nå ikke kjører Metro slik at dette framgår av navnet ? Sikkert mange som ikke henger her på forumet som ikke får med seg endringene hvis navnet ikke endres.

Den dagen folk forstår at man må rushe gangen til høyre med en gang man initiater som US... da snakker vi fett map.

Håper de remaker mapet med en "inngang" til på andre siden, typ samme som trappeopplegget.

Er vi førnyde da, tro?

Col. Jensen

Takk, du reddet dagen min :wub:

Jeg sa det i betaen at dette kom til å bli mest populære kartet selv om alle hatet det i betaen :p Tingen er at siden vi spilte det så mye i betaen kjenner vi til alle chokepunktene og hvordan vi skal spille bra på det, derfor er det så sabla populært nå i retail.

TV2 har en Metro Only 64 Conquest server, den er vel en av de mest populære serverne. Den er stappfull 24/7.

Jeg syntes metro 64 er artig innimellom jeg da. Det er Meatgrinder-clusterfuck-action til de grader noe som er greit etter et par runder med store maps og mye hw battles. Ganske kult å leke ninja med smoke og lure taktikker for å komme seg opp og bak alle :ninja:

Edited by Sting3rbee

enig med over, synes det er kjempeunderholdning med meatgrinding og sinnsyke clusters etter å ha jogget ute på caspian over flere runder, bra med litt avveksling :)

får aldri så mye poeng som når jeg ligger med sniper under benk i midt inne og sikter opp på alle idiotene som skal titte fram på toppen av rulletrappene :lol:

Definitivt det værste drittmapet for conquest siden Omaha i BF1942.

På lulz-skalaen er det derimot 110% underholdning.

Slenger inn en sitat fra en annen tråd hvor det er spørsmål om hvilket kart folk liker best.... ;)

Metro Conquest 64-spiller, definitivt hvor Battlefield 3 skinner.

Forresten, Operation Firestorm er trolig ett av de værste inf mapene, merkelig at ikke flere er klar over dette. Roofcamp, rig camp, rpg chain nuke.

Beklager, jeg tullet jo åpenbart hva angår Metro. Resten står jeg for ti tusen millioner prosent.