Sign in to follow this  
Coq Rouge

Snodig feil - tastatur i kjøretøy

Recommended Posts

Etter både å ha forsøkt å endre taster OG resette alle key-bindings, så skjer fortsatt følgende:

Setter meg i kjøretøy, og ikke pokker om det går fremover, men kjøretøyet er automatisk i revers.

Det går selvsagt til nøds å rygge rundt på brettet, men spesielt effektivt er det ikke.

Noen som sliter med lignende? For ordens skyld: G15-tastatur og siste drivere til dette er lagt inn.

Broren min sliter med at spillet skyter automatisk med en gang han spawner. Skyter tom magasinet, reloader helt til han er tom for skudd..

Men dette er pga joysticken hans..

Har du joystick installert? Mulig det er den som kødder til...

Jepp, har en koblet til.. mulig det faktisk er trottle-spaken som gjør det.. den står "i revers". Godt tips!

:confused: Må inrømme at denne fikk meg til å trekke veldig på smilebåndet. :bleh:

Er det ikke mulig å gå inn og fjerne alle referanser til joystick på oppsettet da? Så den bare for eks affekterer fly/heli men ikke noe annet.

Skal jo gå ann å ECS bort alle joy.referansen men jeg får det ikke til . Noen som vet hvor Config fila er?

fant den , men kjenner sikle kommer når jeg ser igjennom den...

jeg gikk inn og fjernet alle binds til stikka, det løste det meste!

Men problemet er at bf3 ikke skjønner morropinnen i det heletatt... Heli og fly kan bare glemmes....

Jepp, har en koblet til.. mulig det faktisk er trottle-spaken som gjør det.. den står "i revers". Godt tips!

:confused: Må inrømme at denne fikk meg til å trekke veldig på smilebåndet. :bleh:

Sier du at du aldri flyr i revers??? :ohmy: