Nirex 26 Report post Posted November 3, 2011 Col.Jensen og hans adminstab byr nå på enda flere servere. Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted November 3, 2011 SQDM er jo fortsatt veldig populært i BC2, gleder meg til å teste TeamDM. Flott måte å få øve seg litt med de forskjellige våpenene Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted November 3, 2011 Konge! Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted November 3, 2011 DM skal jeg teste! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Snadde 1 Report post Posted November 3, 2011 Goody - men det blir enda bedre hvis dere fjerner Metro fra Allmap 64 CQ-serveren Er et ekstremt dårlig kart for CQ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted November 3, 2011 Ønsker meg Conquest Large maps server (Caspian, firestorm,kharg island osv)=) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted November 3, 2011 Ønsker meg Conquest Large maps server (Caspian, firestorm,kharg island osv)=) this og 48slots Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted November 3, 2011 Awesome, men jeg vil ha flere inf-servere! PLEASEEEEEEEEEE? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Teddy 3 Report post Posted November 3, 2011 ...Heavy Metal? =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
patty 0 Report post Posted November 3, 2011 Awesome, men jeg vil ha flere inf-servere! PLEASEEEEEEEEEE? +1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moneybags 0 Report post Posted November 3, 2011 Enig med en Hardware server med 48 slots. Hadde vært kult med inf server med 32+40 players på de litt større mapsene. Kan bli et problem med lange avstander fra spawn uten kjøretøy. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dipso 0 Report post Posted November 4, 2011 Jeg nevnte dette på forumet, men hva med en Mixed server? Jeg og mine clanmates er store fans av å spille litt rush og conquest om hverandre. *krysse fingra* Quote Share this post Link to post Share on other sites
te4m.Spawn 0 Report post Posted November 4, 2011 Jeg nevnte dette på forumet, men hva med en Mixed server? Jeg og mine clanmates er store fans av å spille litt rush og conquest om hverandre. *krysse fingra* +1, men helst som inf-only Quote Share this post Link to post Share on other sites
Col. Jensen 34 Report post Posted November 4, 2011 Vi har pr. i dag ingen mulighet til å kjøre mixed servere. Col. Jensen Quote Share this post Link to post Share on other sites