Its a war out here 235 Report post Posted October 30, 2011 Tenkte jeg kunne lage en tråd her, i stede for at meninger og tilbakemeldinger blir postet på tusen forskjellige steder. NB: Må ikke forveksles med Bugtråden. Dette er for meninger, idéer til forbedringer osv. Jeg likte den nye portalen veldig godt, men det er et par ønsker og småting som jeg savner. Skjønner at dere har hendene fulle for øyeblikket, men når dere har tid antar jeg denne er kjekk å ha. Først og fremst, i forumet. I navigator-greia som viser hvilke tråd/forum/underforum du er i (f.eks nå: Battlefield.no » Generell prat » Helpdesk og Computerpjatt ), kunne det vært mulig å ha sånn som i gamledager, hvor battlefield.no pekte til portalen, og dere hadde lagt til en » Forum ? Syntes i allefall denne var ganske kjekk før. Og kunne det vært mulig å ha samme navigator i bunn av tråder, slik det var før? Kjedelig å scrolle til toppen for å gå til forumene igjen (JA, JEG VET DET ER BACK TO THE TOP-KNAPP). Det nye skinnet er veldig deilig å se på. Fin bakgrunn osv. Men kunne det vært mulig å ha et sekundær-skin med 100% bredde, slik som i gamledager? Syntes alt blir klemt så sammen når det er denne bredden på alt. Og jeg tror aldri bf.no har hatt eget favikon (?), men dette er et stort savn. Pr i dag har portalen favicon til mg.no, og portalen har den kjedelige til IPB Har et par andre ting også, men de har jeg selvfølgelig glemt. Kommer tilbake så fort jeg kommer på det igjen. Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 30, 2011 Alt dette hvite svir savner animerte avatars og den boksen rundt avatarene er irriterende. synes postcount kunne vert fjerna som på gamle forumet og legge tilbake location og sånt Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted October 31, 2011 Minde signaturer Færre knapper(fjern "like this" knappene! De som liker facebook kan holde seg til facebook) Mulighet for å kunne forandre på farger(bakgrunn og tekst) Kort og godt: rydd opp litt og gjør det mer oversiktlig! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted October 31, 2011 LA MEG SKIFTE THEME FOR GUDS SKYLD!!!!11 Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted November 1, 2011 Forsiden er herlig, men vil ha tilbake det gamle forumet(utseende). Når jeg bruker "view new content" vil jeg gjerne at det skal være enkelre å se hvilket subforum tråden ligger i Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted November 1, 2011 Savnet alltid "view new cotent" i den gamle portalen, og dette hadde fortsatt vært digg å hatt. Kanskje noe å vurdere? Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted November 1, 2011 Den var der før og den er her fortsatt: http://www.battlefield.no/forum/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums Oppe til høyre. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted November 1, 2011 Jeg mente en slik link i portalen. Sånn at man kan klikke seg rett inn i nytt innhold fra forsiden Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted January 5, 2012 Da har jeg venta i 2 måneder, hvor kan jeg skifte til et mørkere skin? Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted January 5, 2012 I want navy blue godfuckingdammit Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 5, 2012 skin har dessverre blitt utsatt fordi de jobber med de bakenforliggende problemene som gjør at forumet loader litt tregt blant annet. Share this post Link to post Share on other sites
Concrux 5 Report post Posted February 11, 2012 Er jeg den eneste som synes at forumet fremdeles er uholdbart tregt? Det har blitt bedre siden dag 1, men fremdeles er det flere ganger daglig til tider umulig i det hele tatt å laste inn siden, mens det andre ganger tar opptil 20 sekunder før man får respons. Er det noe som gjøres for å fikse dette? 1 Share this post Link to post Share on other sites
Artic 0 Report post Posted February 11, 2012 Er jeg den eneste som synes at forumet fremdeles er uholdbart tregt? Det har blitt bedre siden dag 1, men fremdeles er det flere ganger daglig til tider umulig i det hele tatt å laste inn siden, mens det andre ganger tar opptil 20 sekunder før man får respons. Er det noe som gjøres for å fikse dette? Opplever selv at det tar veldig lang tid og laste inn selve siden, men når jeg først "er inn på den" går alt raskt og greit. Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted February 12, 2012 Det er forsida som tar 50 år å laste HVER jævla gang. Har mekka snarvei direkte til forumet i opera,da går det smekkgått Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted February 12, 2012 Har samme problem Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted February 12, 2012 Kanskje derfor jeg ikke skjønner hvorfor alle klager over hastigheten... har hatt direktelink til forumet lenge nå Share this post Link to post Share on other sites
Leln 2 Report post Posted February 12, 2012 Det er uholdbart tregt. Altså at det suger så jævelig balle at det dreper all lyst til å være her. Skulle tro jeg satt på telefonlinja mi. Det finnes intet nettsted jeg har besøkt som er tregere. Terningkast 1. Det har vært slik så lenge at jeg lurer på om noen i det heletatt bryr seg? Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted February 12, 2012 Problemet med å bry seg, er at jeg opplever det ikke. Hører i ny og ne fortsatt at folk plages, men opplever det ikke selv. Tar for meg ca 2 sek å laste forside, forum og alt annet gøy. Men, skal videreformidle til utvikling, at det fortsatt er flere som sliter. Men det er ikke lett å finne ut av når de som skal fikse, ikke får oppleve problemet. Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted February 17, 2012 Jeg opplever det samme som home; Sidene loader raskt og fint. Aldri noe tull. I begynnelsen med den nye portalen tok det lang tid, men det er en god stund siden jeg opplevde loadetid på mer enn 2 sek på en side her. For ordens skyld: Jeg bruker forumet fra 3 ulike PC-er: en 4 år gammel laptop, en 2 år gammel gaming-PC og en high-end kontor-PC (dvs ræva skjermkort men overpowered på alt annet). Jeg har bruker også både Opera, Chrome og IE (ikke Safari eller Firefox - Safari er dog webkit-basert så skulle vel fungere ganske likt som Chrome). Nå har jeg overkill internettforbindelse fra Get både hjemme og på jobb da så hvis det er nett-problemer, routing etc som er problemet så vil jeg ikke merke det. Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted February 17, 2012 Det ble gjort en rekke forbedringer vedrørende loading time for en måneds tid tilbake, så det stemmer nok fint at du merket lang loading tid da portalen ble lansert, men at det har blitt langt bedre. Fremdeles er det planlagt flere endringer, men dette er noe frem i tid, ut mot våren. Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted February 17, 2012 Bare for fun prøvde jeg forsiden i Lynx, der var den BETYDELIG raskere. Skal ikke skryte av alle de fine bildene da Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted February 17, 2012 hm, har veldig veldig korte load-tider på alt utenom fra forside inn på forum, der kan det stoppe litt. Inne i forumet navigerer jeg lynraskt både på min lille laptop, på jobb-pc og på gamingpc. Stusser litt på om det kan være noe hos deg dette her leln. Share this post Link to post Share on other sites
Leln 2 Report post Posted February 17, 2012 altså er 10 sec kort loadtime? For slik er det i fra UIO. Akkruat nå. Det virker som det er ekstremt random. Alt fra superraskt til +20 sek. bruker 3 pc'er. Firefox og chrome. 8 sec nå frotsatt fra UiO på abelbygningen for de lokakjente.(linux med firefox) Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted February 17, 2012 Testet nå med IE fra jobben (bruker normalt FF), og bildene (som er det sist synlige) var ferdige på 3-4 sekunder. Hverken lynraskt eller spesielt tregt i min verden. 10 sekunder derimot hadde jeg reagert på. Er da ingenting loadet eller mangler bilder etc. mens mye allerede er på plass? Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted February 17, 2012 10 sekunder anser jeg som uhyre tregt. Jeg får nå fremsiden på under 4 sekunder, hvilket jeg anser som bittelitt tregt. Rundt om på forumet vil jeg si det tar under 2 sekunder, ofte også under sekundet. Kjapt nok for min del altså.. Share this post Link to post Share on other sites