Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
xAncalagonx

Kan vi få gamle forumet tilbake? :(

Recommended Posts

Tar jo en evighet å laste inn sider på denne nye forum / nettsiden. Pålogging tar lang tid å få opp kontra gamle sidene.

Sitter på en 60mb/60mb fiberlinje og likevel går det tregt som sirup på disse sidene.

Gi oss tilbake det gamle forumet. Der gikk ting mye smidigere og kjappere :(

Dere blir sikkert vant til det, det er ihvertfall blitt slik på minecraft.no, som jeg er en del av.

Jeg er ganske sikker på at multigamer/battlefield -teamet jobber med saken ;)

Merker lite til tregheten nå, men er alltid litt startvansker med nye portaler, men dette skal nok bli kjempebra dette og :) Så langt er jeg hvertfall imponert

Bare for å svare på topic spørsmålet. Nei :)

Det nye forumet er mye mer profesjonelt utført. Det bugger litt, men det blir nok ordnet opp i. Alle endringer erter på seg de mest reaksjonære, men jeg er ihvertfall strålende fornøyd.

jeg savner gamle fargen, og knappen nye poster..

Det gamle hadde sjel, dette er profesjonelt.. som de fleste andre portaler..

jeg savner gamle fargen, og knappen nye poster.. Det gamle hadde sjel, dette er profesjonelt.. som de fleste andre portaler..

Oppe til høyre står der "vis nytt innhold" Dette er en tilsvarende, men forbedret versjon av "vis nye poster". Trykk på den og se.

Sjelen er her i beste velgående enda. Det er nok bare uvant :)

tafsetafse

Gi det tid gamle mann... dette forumet er fortsatt i startfasen, ser ikke bort fra at tingene du nevner fort kan dukke opp, og over tid vil du nok bli glad i dette også ;)

Spiller ingen rolle om det er et "pro" forum...

Det er jo folka som henger her som skaper et forum og ikke hvordan det ser ut.

Men jeg er enig med fler om at dette nye ikke er spes pent.

Alt for mange store knapper og signaturer som skriker etter oppmerksomhet.

Og når et forum er uleselig så mister det kanskje brukere...

Nytt er ikke alltid nødvendigvis bedre.

Men fiks knapper, sig og farge så er dette til å leve med.

Er bra å ha forumet oppdatert og med litt mer proff layout i forhold til nye spillere som titter innom, men hadde vært stas å kunne konfigurere utseendet tilbake til det gamle :)

Jeg synes dette er et steg tilbake, på nesten alle måter. Jeg er klar over at det ble jobbet hardt med denne løsningen, men det tekniske betyr lite for sluttbrukere. Det vi ser er forumet, det vi merker er hvor sloppy det er.

Jeg synes det er uoversiktlig, rotet og med lite fokus på struktur. Forum indeksen er bare en hvitt flekk med masse skrift på. Menyer og knapper i toppen av forumet i fargen hvit, drukner i hvitt. Det finnes vel bedre temaer til forumet enn denne hvite greien som kjører nå?

Det tekniske, og at forumet er sloppy kan jeg leve med, det må jo kjøres inn og fintunes, men utseende er noe som kan forandres nå, uten at dette påvirker løsningen.

Får mer og mer trua, men hurry up med et par farger/themes. Gjerne de gamle bf.no fargene. Synes fortsatt det er rotete og uklart hva som er hva. Men blir bedre for hver dag.

Det loader mye tregere enn det forrige og jeg kjører samme linja som trådstarter, jeg får vondt i øynene av alt det hvite så gleder meg til nye farger. Ellers liker jeg det :D

Jeg synes dette er et steg tilbake, på nesten alle måter. Jeg er klar over at det ble jobbet hardt med denne løsningen, men det tekniske betyr lite for sluttbrukere. Det vi ser er forumet, det vi merker er hvor sloppy det er.

Jeg synes det er uoversiktlig, rotet og med lite fokus på struktur. Forum indeksen er bare en hvitt flekk med masse skrift på. Menyer og knapper i toppen av forumet i fargen hvit, drukner i hvitt. Det finnes vel bedre temaer til forumet enn denne hvite greien som kjører nå?

Det tekniske, og at forumet er sloppy kan jeg leve med, det må jo kjøres inn og fintunes, men utseende er noe som kan forandres nå, uten at dette påvirker løsningen.

Kunne ikke vært mere enig med deg !!! :)

Er det mulig å få et annet utsende på dette forumet, i tiden etter oppgraderinger så har jeg snudd i "døra" fordi alt er så blendende hvitt

Er det mulig å få et annet utsende på dette forumet, i tiden etter oppgraderinger så har jeg snudd i "døra" fordi alt er så blendende hvitt

Ha med hello kitty design på portalen?? bare en tanke......

Uff.. det er så mange som bare klager.. Hovedgrunnlaget for å oppgradere forumet var å få til en forbedret måte å publisere nyheter, gi et løft funksjonsmessig for forbrukerne osv. Det rent tekniske mao. (arrester meg om jeg tar feil!). I tillegg så er det selvsagt en bonus med det grafiske og jeg ser for meg at det er lettere og eller finnes flere muligheter rent grafisk med den nye måten. Her er det helt sikkert en langt bedre forklaring på hvorfor man foretok oppgraderingen, men sånn i rent hvermansens øyne, så er vel ikke dette altfor langt unna sannheten.

Det er hele oppbyggingen av ny struktur, ordne med bugs og whatnot som tar lang tid. Og det er da også det som er viktigst å få på plass. Farger kan man få til i ettertid.

Med det sagt så ville jeg ventet mer enn et par dager med å klage ræva av seg for alt de frivillige foretar seg.

Kom heller med seriøs tilbakemelding i form av konstruktiv kritikk.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...