Crazy_Man 0 Report post Posted November 1, 2011 >Kom heller med seriøs tilbakemelding i form av konstruktiv kritikk. Vel, det er jo det jeg gjør. få vekk det hvite! Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted November 1, 2011 Vi har en konkret tiltaksplan ift forum. Men som zaxo sier er det langt nede på lista. Det funksjonelle må på plass først. Vi har tenkt å justere utseendet på forumet. Det bekrefter jeg. Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted November 1, 2011 Kraftigere strek som skiller signaturen fra postene hadde vært fint. jeg sliter med å se det streket i allefall. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted November 1, 2011 Vi har en konkret tiltaksplan ift forum. Men som zaxo sier er det langt nede på lista. Det funksjonelle må på plass først. Vi har tenkt å justere utseendet på forumet. Det bekrefter jeg. Ikke endre dette da, heller bare lag en ny theme. Jeg elsker dette her! Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted November 1, 2011 merker forumet er noe tregere enn det gamle. Krever sikkert litt mer av server osv. Blir sikkert justert til å bli kjappere over tid, hvis ikke vil jo folk etterhvert poste mye mindre, og heller henge på andre mer responsive sider. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted November 1, 2011 Er nok bare noen tekniske småfeil som skylder at det går litt sakte. Det har jo allerede forbedret seg seg veldig mye. Men det er noe galt når diskusjon.no, norges største dikusjonsforum, laster fortere enn bf.no. Men det kommer nok, får vi håpa Share this post Link to post Share on other sites
Blizzard 0 Report post Posted November 1, 2011 Ble en fin side detta, selvom jeg har vært innpå her i over 7 år, så må jeg si at det smakte med noe nytt... De gamle sidene var, ja de var gamle... Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted November 1, 2011 Synes ikke det er så ille med fargene og slik, og regner jo med at det kommer litt valg i forhold til farger og whatnot. Men det er estetiske ting. Det som jeg er litt plaga av er tiden det tar å laste inn sider. Den er en god del lengre en hva det var før. Men som nevnt så er det vel en innkjøringsfase og finsnekring som må til. Hadde vært fint å kunne kjørt gamle forumet parallellt frem til dette var "up and running" skikkelig. Spesielt når jeg er innpå fra jobb (der PC'er og linjer er en del tregere enn hjemme), og det blir ofte i ledige stunder eller pauser jeg ser ett snitt til å være innpå disse forumene. Vi får vel se hva tiden bringer. Uansett så var det ikke ment som ett spark i leggen på de som jobber med dette. Vet det går mye (fri)tid tapt å jobbe med dette, og kudos til dere som står på og holder det gående! Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted November 1, 2011 Vet ikke om du kan hvordan dette fungerer. Men nå har de endrer strukturen på hele serveren, konvertert forum-databasen og lagt opp til merging av Drupal. Kort fortalt er det no way back from here. Du får heller smøre deg meg litt tålmodighet. Personlig syntes jeg ikke farten er noe problem lenger. Og de jobber med saken, og det (antar jeg) er noe av det som står høyest på prioriteringslista. Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted November 1, 2011 Jeg syns selv farten bedrer seg omtrent daglig, og opplever den ikke lenger som noe problem. Initial load er kanskje litt "ketchup" ennå, men det meste går i helt akseptabelt tempo imo. Skal ikke legge skjul på at jeg var svak for army-themet (ha ha ha, tenk at det fantes et navy-theme, som attpåtil noen gærninger sikkert brukte ), så det er fortsatt uvant, men det skal mer til enn noe uvant for å skremme bort gamle skipsrotter som meg i hvert fall, og jeg tror vel de fleste som har vanket her på bruket de siste X antall årene ikke bare "forsvinner" fordi de likte det gamle themet bedre... regner med at folk henger her for mer enn bare fargen Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted November 1, 2011 Uff.. det er så mange som bare klager.. Kom heller med seriøs tilbakemelding i form av konstruktiv kritikk. De fleste av oss forstår hvorfor man oppgraderer et gammelt forum... De fleste av oss har hengt på nett siden tidenes morgen og har login til drøssevis av andre forum på nett. Og faktisk opplevd dette mange ganger. Og vi kommer med kontruktiv kritikk når vi sier hva vi mener om det nye. Ikke sett deg selv på pidestall og tro du er så mye mer kontruktiv enn oss andre. For med den forklaringen din så forteller du meg at vi bare klager og syter, mens du må forklare oss hvorfor BF har fått nytt utseende...For det har ikke vi andre skjønt helt ennå... lol wtf? er det du ikke forstår når vi sier klart og tydelig i fra om hva vi ikke liker? Men fortsett å trykk på iLike knapper du og se hvor mye bedre verden blir Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted November 3, 2011 Skal ikke legge skjul på at jeg var svak for army-themet (ha ha ha, tenk at det fantes et navy-theme, som attpåtil noen gærninger sikkert brukte ), så det er fortsatt uvant, men det skal mer til enn noe uvant for å skremme bort gamle skipsrotter som meg i hvert fall, og jeg tror vel de fleste som har vanket her på bruket de siste X antall årene ikke bare "forsvinner" fordi de likte det gamle themet bedre... regner med at folk henger her for mer enn bare fargen Skal ikke legge skjul på at fargene var mye av grunnen til at jeg hang her. Ellers er jeg enig med deg, den største forskjellen jeg merker er at jeg gidder ikke å poste så mye som jeg gjordfe før, postet noe i dag, men føler viljen til å poste går kraftig ned. Er ikke mye jeg gidder å lese heller. Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted November 4, 2011 Jeg er faktisk helt enig med deg Scavanger! Sitter med samme følelsen selv. Share this post Link to post Share on other sites
Sigve 0 Report post Posted November 4, 2011 Vi skal nok få på plass noe dere kan leve med også - vi har forståelse for at ikke alle er like glade i hvitfargen, o.l., og tar det til etterretning. Når det er sagt... så er mye en vanesak når det gjelder forum. Det vil ta noe tid å venne seg til fargetema, strukturelle endringer og hvordan ting fungerer/flyter generelt på et forum som har gått noen generasjoner videre siden sist Battlefield.no oppgraderte IPB. Blir man regelrett blendet av en hvit side (eller blir veldig sliten/får vondt i øynene), så bør man kanskje vurdere å skru ned lysstyrke på skjermen litt også. Hvilke hvite knapper er du snakker om, forresten, scavenger? Kan du ta screenshot og peke ut hva du mener? Share this post Link to post Share on other sites
Bacterius_no 1 Report post Posted November 4, 2011 Fungerer utmerket for min del, jeg syntes nye layouten av forumet er ganske bra. Men fikk ikk reaktivert kontoen jeg hadde før, så jeg ble tvingt til å lage ny konto. Det er det eneste negative jeg har Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted November 4, 2011 det kan sikkert ordnes en merge av en sort. Ta kontakt via www.multigamer.no/contact og hør om de ikke kan få til noe der Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted November 4, 2011 Håper det blir raskere etterhvert, blir litt tiltak å surfe rundt når ting henger. Men har jo bedret seg siden oppstart ihvertfall, så har troa. Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted November 4, 2011 Vil bli stadig raskere etterhvert. Ytelse og intrastruktur er topprioritet atm. Share this post Link to post Share on other sites
Huldra 0 Report post Posted November 4, 2011 Skulle bare ønske jeg fikk åpnet forumet på jobb, men får alltid error. :\ Men det er nok ikke forumet sin feil. Men det er grunnen til at jeg har blitt litt fraværende. Jeg liker at det kom en update, litt uvant enda, men det er da ingen sak. Bare henge mye på forumet, så ... ka-pow(!); plutselig tenker man ikke på det lenger. Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted November 5, 2011 Ikke glem at det er folka som henger her som gjør Battlefield til det det er. Ikke et flashy nytt forum... Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted November 5, 2011 Synes vi har klaget nok nå, gi det litt tid. Alt med BF.no er oppgradert, og ting vil ta tid. Dersom en ikke kan akseptere dette, får en jo vurdere om det finnes bedre steder å henge, og om disse stedene kanskje har en betalingsplan for dem som ønsker 99.7% uptime, selv under oppgraderinger og utskiftning av infrastruktur. Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted November 5, 2011 tja - oppgraderinger er "alltid" litt smertefullt - men en sjelden gang er det nødvendig. Bra at noen tar jobben. Share this post Link to post Share on other sites
Oddbjørn 4 Report post Posted November 5, 2011 Syns det hele ble knall jeg! Forumet var litt trøblete i starten. Men, tror BF.no hadde relativt mange hits da BF3 kom ut Forumet har blir bare kjappere og kjappere for min del. Stor takk til alle frivillige som er med å drar BF.no skuta! Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted November 5, 2011 Synes det nye forumet har veldig bra potensiale, men skal ikke koste under teppet at for min del er det uendelig mye tregere enn det gamle forumet for øyeblikket (tar meg 5 min å laste hver side på min tulle-linje, og må ofte refreshe utallige ganger), men men, forstår at det er et work in progress. Jeg var også en av de gærningene som alltid brukte navy theme på det gamle forumet (hihi), så det er ikke heeelt på trynet dette hvite, selv om det er litt vel lite kontraster i det. Ellers elsker jeg den nye "new content" greia og moderator control panel =). Stå på gutta Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted November 5, 2011 Takk for at dere er tålmodige. Og takk for at dere er her Share this post Link to post Share on other sites