Colin 4 Report post Posted October 30, 2011 Jeg har heller ikke støtt på noen jeg har mistenkt for å cheate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 20 Report post Posted October 30, 2011 Jeg er siiiinsykt god, men velger å spille dårlig for å ikke bli kalt hakker. L00L Jeg forsøker å tyde posten din, men jeg gir opp. Hva er det du prøver å si her? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr Cyrax 1 Report post Posted October 30, 2011 Jeg er siiiinsykt god, men velger å spille dårlig for å ikke bli kalt hakker. L00L Jeg forsøker å tyde posten din, men jeg gir opp. Hva er det du prøver å si her? Bli kalt hacker, cheater etc, spiller da dårlig......spøk....loool Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 20 Report post Posted October 30, 2011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elerion 0 Report post Posted October 30, 2011 FYI, "JackalNOR" cheateren er nå på BF#04. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 30, 2011 FYI, "JackalNOR" cheateren er nå på BF#04. Fjerna. Han skal nå være perma på alle serverne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted October 31, 2011 Jeg har møtt på rundt 6 stk jeg tror cheater. 2 av dem dønn sikker på, de andre usikker. Så de er der ute, på en eller annen server, løpende rundt med support og full spray. Selvsagt kun hs hele tida da Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dipso 0 Report post Posted October 31, 2011 FYI, "JackalNOR" cheateren er nå på BF#04. Fjerna. Han skal nå være perma på alle serverne. Har dere sett på han luringen som er nevnt på klagemuren? Selv om jeg forstår at dere har en streng policy på å være forsiktige med bans, bør kanskje noen navn puttes på en "watchlist" slik at dere kan gå inn å se på games når de spiller hos dere og vurdere saken... Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 20 Report post Posted October 31, 2011 Bare smøre seg med tålmodighet, kommer nok mer admin på serverne fremover Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProtoIX 0 Report post Posted October 31, 2011 (edited) Vetta faen jeg. Men gidder ikke å logge inn på BF.no server når obvious cheats som det der får regjere. Da blir det andre servere å spille på. Og det er nok JackalNOR som du tenker på i og med at han kicker folk fra serveren han er på også nå. Fantastisk... BF.no server fjernet fra favourites... -_- Dersom jackainor faktisk gjør at du ikke lengre spiller på bf.no sine servere så har han ihvertfall oppnådd noe positivt. Den elitistiske idiotoppførselen du fører ingame kan du ta med deg inn på tyske servere der de uansett ikke skjønner dritten du sprer over alt. Det var da voldsomt til halshugging på personen som lot seg lure av navnet til denne imposteren. Jeg skjønner godt det at han blir over-dramatic når slikt skjer. Vær glad han for at han kom å tok opp dette på forumet istedet for å lage sirkus på servern med masse upassende drittslenging. Når det gjelder cheaters så mister vi nok endel av de 11 november ^^ if you catch my drift Edited October 31, 2011 by ProtoIX Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkblue 7 Report post Posted October 31, 2011 Ingen beskylder meg for å jukse Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted October 31, 2011 Jeg ser det står lenger opp. Men heltene i Battlefield.no har i hele går jobbet med adminsystem til Battlefield 3 serverne. Regner med dette er på plass innen kort tid. JackaINOR er bannet fra alle serverne til Battlefield.no og vil ikke lenger være å se der. Så nå kan vi spille og kose oss. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted October 31, 2011 Vetta faen jeg. Men gidder ikke å logge inn på BF.no server når obvious cheats som det der får regjere. Da blir det andre servere å spille på. Og det er nok JackalNOR som du tenker på i og med at han kicker folk fra serveren han er på også nå. Fantastisk... BF.no server fjernet fra favourites... -_- Dersom jackainor faktisk gjør at du ikke lengre spiller på bf.no sine servere så har han ihvertfall oppnådd noe positivt. Den elitistiske idiotoppførselen du fører ingame kan du ta med deg inn på tyske servere der de uansett ikke skjønner dritten du sprer over alt. Det var da voldsomt til halshugging på personen som lot seg lure av navnet til denne imposteren. Jeg skjønner godt det at han blir over-dramatic når slikt skjer. Vær glad han for at han kom å tok opp dette på forumet istedet for å lage sirkus på servern med masse upassende drittslenging. Når det gjelder cheaters så mister vi nok endel av de 11 november ^^ if you catch my drift Jeg kan godt være misfornøyd hvis jeg har kjøpt meg epler på kiwi, og et av dem er sure som f. Men jeg slår ikke inn dørene på kiwien, skjeller ut de ansatte, og truer med å aldri gå på kiwi igjen. Da ville folk sagt "han derre der, han har et rart forhold til epler!" Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 20 Report post Posted October 31, 2011 Da ville folk sagt "han derre der, han har et rart forhold til epler!" Det er jo forsåvidt sant, er det ikke? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted October 31, 2011 Vetta faen jeg. Men gidder ikke å logge inn på BF.no server når obvious cheats som det der får regjere. Da blir det andre servere å spille på. Og det er nok JackalNOR som du tenker på i og med at han kicker folk fra serveren han er på også nå. Fantastisk... BF.no server fjernet fra favourites... -_- Dersom jackainor faktisk gjør at du ikke lengre spiller på bf.no sine servere så har han ihvertfall oppnådd noe positivt. Den elitistiske idiotoppførselen du fører ingame kan du ta med deg inn på tyske servere der de uansett ikke skjønner dritten du sprer over alt. Det var da voldsomt til halshugging på personen som lot seg lure av navnet til denne imposteren. Jeg skjønner godt det at han blir over-dramatic når slikt skjer. Vær glad han for at han kom å tok opp dette på forumet istedet for å lage sirkus på servern med masse upassende drittslenging. Når det gjelder cheaters så mister vi nok endel av de 11 november ^^ if you catch my drift Han lager sirkus ingame, med masse upassende drittslenging. Derav setningen "Den elitistiske idiotoppførselen du fører ingame kan du ta med deg inn på tyske servere der de uansett ikke skjønner dritten du sprer over alt." Rett og slett en utrivelig kar å ha på serverne, som slenger dritt til alle og bare er sur. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted October 31, 2011 Jeg brukte iddqd OG idkfa i doom. HACKER NOOB! OT: Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted October 31, 2011 Når det gjelder cheaters så mister vi nok endel av de 11 november ^^ if you catch my drift 8.11.11 mener du vel? Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 20 Report post Posted October 31, 2011 Hver gang jeg logger på forumet og skal poste, ser jeg JihadNorge sin sig, og jeg ender opp med å ta oppvasken på kjøkkenet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted October 31, 2011 Vaska faktisk opp selv akkurat nå Du vasker opp på kjøkkenet du og ja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dipso 0 Report post Posted October 31, 2011 Zhinto posta nylig på Twitter at cheaters og stats hackere "will be dealt with", at han ikke kan love at det kommer til å skje i morgen eller om noen få dager, men de vil be tatt, bannet og fjernet fra battlelog. Så jeg regner med de har en plan om å sette inn støtet mot en rekke offenders etter hvert. Kjempe bra å se at også battlefield.no tar ansvar og har begynt å vifte med bannhammeren. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted October 31, 2011 8. november er det nok ja 11. november er Skyrim! Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 20 Report post Posted October 31, 2011 Vaska faktisk opp selv akkurat nå Du vasker opp på kjøkkenet du og ja? Som oftest ja, jeg liker å ha fettløsende midler i umiddelbar nærhet. Quote Share this post Link to post Share on other sites