Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
xAncalagonx

Sinnsykt med cheats...

Recommended Posts

Jeg er siiiinsykt god, men velger å spille dårlig for å ikke bli kalt hakker. :sadolf: L00L :p

Jeg forsøker å tyde posten din, men jeg gir opp. Hva er det du prøver å si her?

Jeg er siiiinsykt god, men velger å spille dårlig for å ikke bli kalt hakker. :sadolf: L00L :p

Jeg forsøker å tyde posten din, men jeg gir opp. Hva er det du prøver å si her?

Bli kalt hacker, cheater etc, spiller da dårlig......spøk....loool

Jeg har møtt på rundt 6 stk jeg tror cheater. 2 av dem dønn sikker på, de andre usikker. Så de er der ute, på en eller annen server, løpende rundt med support og full spray. Selvsagt kun hs hele tida da :)

FYI, "JackalNOR" cheateren er nå på BF#04.

Fjerna. Han skal nå være perma på alle serverne.

Har dere sett på han luringen som er nevnt på klagemuren?

Selv om jeg forstår at dere har en streng policy på å være forsiktige med bans, bør kanskje noen navn puttes på en "watchlist" slik at dere kan gå inn å se på games når de spiller hos dere og vurdere saken...

Vetta faen jeg. Men gidder ikke å logge inn på BF.no server når obvious cheats som det der får regjere. Da blir det andre servere å spille på.

Og det er nok JackalNOR som du tenker på i og med at han kicker folk fra serveren han er på også nå.

Fantastisk...

BF.no server fjernet fra favourites... -_-

Dersom jackainor faktisk gjør at du ikke lengre spiller på bf.no sine servere så har han ihvertfall oppnådd noe positivt. Den elitistiske idiotoppførselen du fører ingame kan du ta med deg inn på tyske servere der de uansett ikke skjønner dritten du sprer over alt.

Det var da voldsomt til halshugging på personen som lot seg lure av navnet til denne imposteren. Jeg skjønner godt det at han blir over-dramatic når slikt skjer. Vær glad han for at han kom å tok opp dette på forumet istedet for å lage sirkus på servern med masse upassende drittslenging.

Når det gjelder cheaters så mister vi nok endel av de 11 november ^^ if you catch my drift ;)

Edited by ProtoIX

Jeg ser det står lenger opp. Men heltene i Battlefield.no har i hele går jobbet med adminsystem til Battlefield 3 serverne. Regner med dette er på plass innen kort tid.

JackaINOR er bannet fra alle serverne til Battlefield.no og vil ikke lenger være å se der. Så nå kan vi spille og kose oss.

Vetta faen jeg. Men gidder ikke å logge inn på BF.no server når obvious cheats som det der får regjere. Da blir det andre servere å spille på.

Og det er nok JackalNOR som du tenker på i og med at han kicker folk fra serveren han er på også nå.

Fantastisk...

Dersom jackainor faktisk gjør at du ikke lengre spiller på bf.no sine servere så har han ihvertfall oppnådd noe positivt. Den elitistiske idiotoppførselen du fører ingame kan du ta med deg inn på tyske servere der de uansett ikke skjønner dritten du sprer over alt.

Det var da voldsomt til halshugging på personen som lot seg lure av navnet til denne imposteren. Jeg skjønner godt det at han blir over-dramatic når slikt skjer. Vær glad han for at han kom å tok opp dette på forumet istedet for å lage sirkus på servern med masse upassende drittslenging.

Når det gjelder cheaters så mister vi nok endel av de 11 november ^^ if you catch my drift ;)

Jeg kan godt være misfornøyd hvis jeg har kjøpt meg epler på kiwi, og et av dem er sure som f. Men jeg slår ikke inn dørene på kiwien, skjeller ut de ansatte, og truer med å aldri gå på kiwi igjen.

Da ville folk sagt "han derre der, han har et rart forhold til epler!"

Da ville folk sagt "han derre der, han har et rart forhold til epler!"

Det er jo forsåvidt sant, er det ikke? :wub:

Fantastisk...

Han lager sirkus ingame, med masse upassende drittslenging. Derav setningen "Den elitistiske idiotoppførselen du fører ingame kan du ta med deg inn på tyske servere der de uansett ikke skjønner dritten du sprer over alt." Rett og slett en utrivelig kar å ha på serverne, som slenger dritt til alle og bare er sur.

8.11.11 mener du vel? :sadolf:

Hver gang jeg logger på forumet og skal poste, ser jeg JihadNorge sin sig, og jeg ender opp med å ta oppvasken på kjøkkenet.

Zhinto posta nylig på Twitter at cheaters og stats hackere "will be dealt with", at han ikke kan love at det kommer til å skje i morgen eller om noen få dager, men de vil be tatt, bannet og fjernet fra battlelog. Så jeg regner med de har en plan om å sette inn støtet mot en rekke offenders etter hvert.

Kjempe bra å se at også battlefield.no tar ansvar og har begynt å vifte med bannhammeren. :D

Vaska faktisk opp selv akkurat nå :)

Du vasker opp på kjøkkenet du og ja?

Som oftest ja, jeg liker å ha fettløsende midler i umiddelbar nærhet.