Sussidal 85 Report post Posted November 13, 2011 Sorry Scav, dårlig formulert av meg poenget mitt var at jeg heller sitter og hører på folk som prater om linux-kernels OG som samtidig lukter litt gammel svette, fremfor en velduftende stockholmsbøg som prater om Paradice hotel... Share this post Link to post Share on other sites
Curver 1 Report post Posted November 13, 2011 Det virker som det er en del enighet her, tiltross for at jeg ikke forstår ca halvparten av postene. Om noen her lurer på om de er nørds, og derfor omtalt i tråden her, er det enkelt å finne ut av ved å svare på noen korte spørsmål: 1: Lukt under armene. Lukter det svette og ukegammel spraydeodorant? 2: Barbert i det siste? Eller har du kjønnshårlignende hårvekst på haka? 3: Se i speilet. Har du slapp og dårlig holdning? 4: Kan du en eneste linux kommandolinje utenatt? Svarer du ja på minst to spørsmål, er du en nørd, og må iverksette tiltak nevnt i post #1 øyeblikkelig. Tenkte jeg skulle svare på dette fra første side jeg. Ja begge de to stemmer med meg. Har vært på helgeleir og har sovet ute uten å dusje eller noen ting føre nå. Har gått ganske så langt også. Lukter derfor svette som alle andre der. Nei jeg glemte å barbere meg føre jeg dro (dårlig tid) så siste gang jeg barberte meg var på onsdagen. Vil dette si at jeg nørd? Er TS serriøs at alle som er litt over middels interessert i linux er nørder? Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted November 13, 2011 Sorry Scav, dårlig formulert av meg poenget mitt var at jeg heller sitter og hører på folk som prater om linux-kernels OG som samtidig lukter litt gammel svette, fremfor en velduftende stockholmsbøg som prater om Paradice hotel... Yes, jeg ville bare holde tråden i livet. Epic thread is epic. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 14, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=gnH7tkipDlA nerds eller nørds? nye reklamen til komplett tiltaler meg Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted November 14, 2011 hahahha fy faen, er første gang jeg får latterkick av en reklame. sinnsykt bra ! Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted November 14, 2011 Fantastisk reklame Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted November 14, 2011 Ahahahahaha. Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted November 14, 2011 HAHAHAAHAHAH, heeeelt fantastisk !!!! Sjelden jeg skrattler av reklamer, men denne tok kaka! Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted November 14, 2011 Er jeg den eneste som ikke lo av den reklamen, den latteren hørtes bare fæl ut, ikke morsom en plass Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted November 14, 2011 Det var brus i nesa gitt Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted November 14, 2011 Faen så lættis Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted November 14, 2011 også må jeg til dette, mtp barbering No Shave November Share this post Link to post Share on other sites