Daniel- 1,200 Report post Posted October 27, 2011 Tenkte det kunne være greit med en ny tråd, ettersom jeg regner med at mange av dere har endret etter f.eks betaen. bFe90 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted October 27, 2011 Bruker fremdeles det samme i spill som på forumet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted October 28, 2011 Cobra_NO Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 28, 2011 Avean Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted October 28, 2011 Nydusja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coq Rouge 0 Report post Posted October 28, 2011 CoqRouge-Pat (sånn at K3rmiT skjønner at det er meg) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 28, 2011 JackalNOR Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fanjay 2 Report post Posted October 28, 2011 Fake nick all the way! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted October 28, 2011 RoyRoy90 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted October 28, 2011 Zefre Quote Share this post Link to post Share on other sites
LeBaws 0 Report post Posted October 28, 2011 LeBaws er nicket mitt ingame. Hadde tenkt å streame 24/7 etter release, men nå har det seg slik at DiCE fant ut at dem skulle fucke opp windowmode. I beta lå jeg på 100fps i windowmode, nå ligger jeg stabilt 25-30. Så blir dessverre ikke noe streaming fra min side. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nitrius 1 Report post Posted October 28, 2011 Nitrius Quote Share this post Link to post Share on other sites
PunisherNOR 0 Report post Posted October 28, 2011 PunisherNOR Bare å legge meg til Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bajazzo 0 Report post Posted October 28, 2011 Sir-Bajazzo Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkblue 7 Report post Posted October 28, 2011 NR1_Tulling og er en gretten gammel gubbe når jeg spiller.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChrisMartin 0 Report post Posted October 28, 2011 Gyrofalco Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted October 28, 2011 Smygern Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted October 28, 2011 RamstadQK Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted October 28, 2011 MR_STINKS_A_LOT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted October 28, 2011 Bondevick Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gringorilla 0 Report post Posted October 28, 2011 Gringorilla Har per dags dato ingen på vennelista, så gjerne legg meg til. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin// 9 Report post Posted October 28, 2011 Olszewski89 - blir nok å forandre det snart!=) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Psion 0 Report post Posted October 28, 2011 WindirKvitrafn her! Satser på noen nye gamervenner! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Halky 0 Report post Posted October 28, 2011 Halky85 her Ikke noe sjokk akkurat Quote Share this post Link to post Share on other sites
sgaah 0 Report post Posted October 28, 2011 Sgaah, den dagen andre bruker mitt nick kommer nok neppe Quote Share this post Link to post Share on other sites